Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Doe ik dat morgen. Zometeen oppassenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.
Ik heb hem een waarschuwing gegeven.quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Bedoel je Dirkzz of forumgebruikert?quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuzequote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet tegen jou? Ik heb hem gewaarschuwd.
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuze![]()
Duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.
Dicht, dank je.quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[LIVE] Galatasaray - Fenerbahce #1
volgens mij is dit niet de bedoeling
Dat was te zien ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Dat heet een mening geven.quote:Op zondag 12 april 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Studio Voetbal #88 Jack vermaakt zich opperbest
troll
quote:Op zondag 12 april 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203 Waar de man met de lapo lui is
Ik zal eens even kijken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Ritmo het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan -edit- DikVoorMekaar in de Feyenoord-topics ofzo?
Die posts van hem, zo onsamenhangend... Lijkt wel of er iemand onder invloed van drugs zit te posten ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef RayMania het volgende:
Die DikVoorMekaar is sowieso een kloon, zorgt ook al voor 'problemen' in NWS zag ik.
Omdat je er niets mee te maken hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom wordt er wederom een vraag van mij gewoon verwijderd?
Maar eens screenshots gaan maken en deze door mailen aan de FA's
Ja daar ben ik ook echt van onder de indrukquote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig. Nu ik dreig met het maken van screenshots krijg ik opeens wel een reactie.
Dat dus. En nu is het weer klaar hier.quote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook echt van onder de indruk
Ga ze maar mailen en blijf je vooral met je eigen zaken bemoeien.
Zal het aanpassen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
Kan [Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009) Go ASSE! in het linkjestopic? Die oude linkt nog naar een vol topic.
Yes, thanks.quote:Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
Eredivisie Wedstrijd Samenvattingen Terugkijken?
Kan wel een slotje op denk ik.
Verdere discussie kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Schelden tijdens de wedstrijd. Mag dat?
Vraag is beantwoord.
Die is verwijderd op verzoek net zoals de rest van die nutteloze discussie die daar gevoerd werd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is deze gequote post van 14.27 heen?
Heracles Almelo #31: Weken van de waarheid
Op verzoek? Op verzoek van wie? Niet van mij... Of kun je tegenwoordig ook posts van anderen verzoeken te verwijderen?...quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
Die is verwijderd op verzoek net zoals de rest van die nutteloze discussie die daar gevoerd werd.
Kom je wel een beetje laat mee.
Jouw post valt waarschijnlijk onder de 'rest van de nutteloze onzin'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op verzoek? Op verzoek van wie? Niet van mij... Of kun je tegenwoordig ook posts van anderen verzoeken te verwijderen?...
Het citaat staat nog wel in het topic ..(waarom is dat niet verwijderd dan??) is gewoon ontopic en totaal niet nutteloos.
En ja, beter laat dan nooit.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:38 schreef TIM-846 het volgende:
Jouw post valt waarschijnlijk onder de 'rest van de nutteloze onzin'.
Er was een TR of de nutteloze discussie tussen jou en nog iemand anders verwijderd kon worden.quote:
Nogmaals? Wat is er nutteloos aan? De post was gewoon ontopic. Hij is zelfs gequote en die quote is wel blijven staan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef sjimz het volgende:
Er was een TR of de nutteloze discussie tussen jou en nog iemand anders verwijderd kon worden.
En dat is dan ook gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |