En gewoon bannen dus, dan verwijder je de mogelijke onzin al VOOR het geplaatst wordt. Want je weet toch dat er niets dan lulkoek uit betreffende users komt rollen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Halen jij/jullie dan gewoon al die berichten weg. Jullie zijn de mods, jullie bepalen wat wel en geen feedback is, dus nooit gezeik met de policy.
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Doe ik dat morgen. Zometeen oppassenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan mij zo'n topic niet herinneren, maar ga je gang. Maak er wat van.
Ik heb hem een waarschuwing gegeven.quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Bedoel je Dirkzz of forumgebruikert?quote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203: Monsterscore Ajax
Kan er eens wat aan het constante getroll van hem gedaan worden? Het is elke week hetzelfde
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuzequote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet tegen jou? Ik heb hem gewaarschuwd.
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik nou -edit- Feyenoord zeg halen jullie het ook weg. Ik snap het verschil niet, maar jullie keuze![]()
Duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als wij joden gaan editten, heeft dat ook consequenties voor het gebruik van kakkerlak en het geuzengebruik van joden.
Dicht, dank je.quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[LIVE] Galatasaray - Fenerbahce #1
volgens mij is dit niet de bedoeling
Dat was te zien ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Grulez het volgende:
Is er al een topic over voetballers die al jaren prof zijn, maar eigenlijk nooit spelen (en is dit fenomeen topicwaardig)? Ik keek net naar de reservekeeper van Heracles Jorg van Nieuwenhuijzen. Die heeft dus in 13 jaar profvoetbal 58 wedstrijden gespeeld.
Dat heet een mening geven.quote:Op zondag 12 april 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Studio Voetbal #88 Jack vermaakt zich opperbest
troll
quote:Op zondag 12 april 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #203 Waar de man met de lapo lui is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |