Soms wel grappig, in ieder topic (zoals momenteel gaande is) enkel irritant en dus overbodig en bagger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk!
Voor de vorm iets on-topics:
Je had laatst mijn OP ge-edit, wat ik prima kon waarderen verder.
Ik trok de conclusie dat samenvattingen en verwachte reacties geblaat not done is. Klopt?
Met name de verwachte reacties doen een topic snel verbaggeren en zijn derhalve ongewenst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk!
Voor de vorm iets on-topics:
Je had laatst mijn OP ge-edit, wat ik prima kon waarderen verder.
Ik trok de conclusie dat samenvattingen en verwachte reacties geblaat not done is. Klopt?
Of iemand die klaagt over zijn studie en dan zoiets schrijft als "Subklacht: Talpa"quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name de verwachte reacties doen een topic snel verbaggeren en zijn derhalve ongewenst.
Er zitten op zich prima reacties tussen. Als mensen merken dat er een serieuze discussie opbloeit zal het baggeren meevallen. Wellicht kun je eerst de offtopic reacties verwijderen en dan kijken of het de goede kant opgaat? Zo niet ----> slotje.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zat eigelijk aan n slotje te denken... als ik m opruim gaat het toch weer de verkeerde kant op
er is daarover al n topic in onz geopend, en om het topic nog een kans te geven heb ik dat plaatje + de daaropvolgende 15quote:Op woensdag 8 april 2009 17:10 schreef Arcturus het volgende:
Waarom zijn al die plaatjes van dat bazenkind weggehaald?
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz looptquote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef 3lmo het volgende:
Waarom is dit topic: Cribs bij Lexxus, wat een mongool gesloten? Geef op z'n minst een reden, in plaats van een nietszeggende emoticon.
Mensen die feedback op zichzelf gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kind schijt in broek van een game en later niet (Met Paint)
Verbaggerd door kut users.
Best wel een terechte klacht overigens. Wat een mongool zegquote:Op woensdag 8 april 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz loopt
o.a. TS, slotje?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kind schijt in broek van een game en later niet (Met Paint)
Verbaggerd door kut users.
Ik reageer op reactie's en ik vind het onterecht dat mijn reactie weg is gehaald terwijl die redelijk terecht was, maar gooi er maar een slot op. Ik hou me mond er wel over want ik heb geen zin in een note/ban.quote:
Die note heb je al en die ban komt er wel. Je topic is ook niet echt aanleiding tot discussie, maar dat geldt voor 50% van onze topics.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik reageer op reactie's en ik vind het onterecht dat mijn reactie weg is gehaald terwijl die redelijk terecht was, maar gooi er maar een slot op. Ik hou me mond er wel over want ik heb geen zin in een note/ban.
Omdat?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die note heb je al en die ban komt er wel. Je topic is ook niet echt aanleiding tot discussie, maar dat geldt voor 50% van onze topics.
Doodverwensing in strijd zijn met de policy en bij voldoende notes (en je bent aardig op weg) levert dat een FOK! vrije periode op.quote:
Misschien moet ik maar iets rustiger aandoen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doodverwensing in strijd zijn met de policy en bij voldoende notes (en je bent aardig op weg) levert dat een FOK! vrije periode op.
you miss the point but nevermind, zend eroverquote:Op donderdag 9 april 2009 08:13 schreef swarmahoer het volgende:
daft
als jij fatsoenlijke antwoorden verwacht zal je ook een fatsoenlijke op moeten maken
je had er ook voor kunnen kiezen hem aan te passen, daar heb je blijkbaar niet voor gekozen
Ik hoop dat mensen hier tijdig bans voor krijgen, voordat het een hype wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Schatgraver het volgende:
☻/ hello im bob! copy and paste me plz!
/▌ help me take over youtube!
/ \
Doet ie nou zijn rechterarm omhoog omdat ie zwaait, of is het een 1944 gebaar ?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Schatgraver het volgende:
☻/ hello im bob! copy and paste me plz!
/▌ help me take over youtube!
/ \
Het is zijn linkerarm.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet ie nou zijn rechterarm omhoog omdat ie zwaait, of is het een 1944 gebaar ?
Richting FA's, want als het geen nazi is, is het alsnog kutbagger.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
Fuck ja, je hebt gelijk.
Maar dan nog: Zwaait ie of doet hij het 1944 gebaar met links ?
Reactie gewenst: Dan kan ik bepalen of er users richting FA's moeten. Bedankt. Alles hangt af van jouw reactie. Het lot ligt in hun handen.
PLease help me.
Groetjes terug.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
OK thanx. Dankzij jou worden zo direct 1944 mensen geband.
Groetjes !
Ik wil graag mijn topic weer open, omdat het een serieus topic is over de stank op mijn stage.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat je echt om die login he ?
Doe maar eens melden in de KLB FB wanneer je dit topic echt nog open wil hebben en waarom.
Ik vroeg niet om de loginquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dat is nodig geacht. En de reacties daarop verwijder ik ook.
Kappen met het vragen om die login. Zag die vraag in een ander topic ook al staan.
Open in een paar minuten.
Groetjes !
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij. Je zit bijna op je jubileum note.
12 ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu wel evenveel notes als mijn leeftijd is
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
irrelevantkan best n grappig topic worden, en daarbij is het niet aan jou om te bepalen of t een dagboektopic is of niet
quote eens 3 offtopic reacties in dat topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.
Releks, its da internetz!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.
Daar ben ik het wel mee eens. Een topic openen over zweethandjes van iemand op je gezicht, dat is ook wel echt een dagboektopic, en als het niet zo zou zijn heb je alsnog het recht om het te posten, tenzij je het overal als standaard reactie gaat plaatsen (zoals "TS kan er niet mee omgaan").quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
dat is al een standaard reactie, doet er niet toe van wie, daarom ging die wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Een topic openen over zweethandjes van iemand op je gezicht, dat is ook wel echt een dagboektopic, en als het niet zo zou zijn heb je alsnog het recht om het te posten, tenzij je het overal als standaard reactie gaat plaatsen (zoals "TS kan er niet mee omgaan").
Ik post het ook weleens als ik het topic echt nergens over vind gaan, en bovendien worden er regelmatig slotjes gezet met die tekst. Maar voortaan roep ik wel weer gewoon dat het een kuttopic isquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is al een standaard reactie, doet er niet toe van wie, daarom ging die weg
of het topic topic waardig is is een andere discussie, ik vind hem goed genoeg om ff open te laten
En wat doe jij dan hier ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:46 schreef Juup© het volgende:
Mensen ga toch een terrasje pakken ipv op FOK! aanwezig te zijn. Het is veeeel te mooi weer om je druk te maken
Mag ik ook antwoord?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:16 schreef Omnifacer het volgende:
na 1x zie ik m ook wel staan hoor
daar zit je in het goede subforum, als daar een algemeen opera topic is kan je het daar kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Omnifacer het volgende:
Ow, er zit een knopje op je afstandsbediening. Zullen we dan ook heel Film, Tv & Radio maar dichtgooien? Reviews & Productbeoordelingen er achteraan?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
'niet snapt'Respecteer eens de mening van een ander, kneus. Niet iedereen vindt grappig bedoelde onzin die helemaal niet grappig is goed.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik zeg wat ik vind, kneus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is er vaag aan mijn 'dood verwensing' trouwens? ik zei toch dat ik ze als eerste dood wil, mongool![]()
Maar daar ging 't verder niet om, want meneer mongool met z'n stoere bierblikjes (amstel) vond het nodig om te zeggen dat ik de huilende rappers niet 'snap'
![]()
In plaats daarvan kun je ook gewoon je bek houden en accepteren dat 'de huilende rappers' niks anders zijn dan een stelletje mongolen dat grappig probeert te doen. Ik snap dat jij dat niet vindt, voor jou zullen ze wel intelligent en gevat zijn, maar voor iemand met wat meer herseninhoud KAN dat misschien anders zijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK dus als ik zeg dat ze dood moeten concludeer jij maar dat ik ze niet 'snap'? Nice one, retard. Ga lekker door met het zuipen van je vieze bier, lelijke dikke kankermongool.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Slaat nergens op. Ga maar weer lekker aan de amstel, dikke kneus. Uitgeluld.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ja en? Dan heb je bij deze de discussie verloren, idioot. Of hoe denk je dat dat werkt in de grote mensen-wereld?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ondertussen heb je nog steeds niet gereageerd en heb je aangegeven dat je ook niet meer kan reageren, domme loser. Dus wie zet zichzelf nou voor schut? Dikke pwnage voor dikke tyfusmongool.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat kan je wel 100 keer typen maar dat maakt t nog niet waar; ondertussen ben jij nog steeds degene die zichzelf voor schut zet omdat ie geen reactie heeftdikke kankerkneus met je kankerkop.
Maar ik kom niet buiten KLB.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz loopt
Bedankt, copy/paste als notequote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:48 schreef sezten het volgende:
Heuj,
Vertificatie codes
Even die bagger van jeroen25 aanpakken, anders heb ik een ban voor een baggertopic
?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:57 schreef Biogarde het volgende:
Oh, blijkbaar zijn ze al langer bezig.
PietjePuk007 heeft de gastmodavond van zijn leven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef John.Milton het volgende:
Kan er eens wat aan die inspiratieloze topics en grappige users gedaan worden? Er zitten weer pareltjes tussen.
Jammer dat hij geen banrechten heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:08 schreef TNA het volgende:
[..]
PietjePuk007 heeft de gastmodavond van zijn leven.
Kanker toch op manquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat die topics open moeten blijveneindelijk wat helderheid!
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat die topics open moeten blijveneindelijk wat helderheid!
Elk mogelijk subforum rondom onzin is er al geweestquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Ik pleit nog steeds voor een apart subforum hiervoor, BAG lijkt me wel geschikt.
IED was voor een paar minuten leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Elk mogelijk subforum rondom onzin is er al geweesten die zijn er niet meer zonder reden.
Wat dacht je van een forum waar iedereen modrechten heeftof het ZWA forum met alleen maar zwarte humor
Bestond 1 dag en toen de admins erachter kwamen dat het geopend was waren ze superboos hahaha
Het was misschien een valide klacht, maar maak dan wat van je topicquote:
aangezien jij de ts niet bent heb ik geen pm contact met je op genomen over het sluiten van het topic, sorry daarvoorquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Welgeteld acht minuten laat je een normaal topic (gegronde klacht) open en sluit vervolgens wegens baggerreacties.
Doe je goed, swarma.
leer anders lezen, ik heb met de ts pm contact over t verdere verloop van het topic, hij wilde het namelijk dichthebbenquote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef CartWOman het volgende:![]()
Dus alleen de TS mag hier klagen, da's dan duidelijk. Ga zo door! Nogmaals
Huhwat?quote:
Hoe kan ik dat weten? Je reageert sarcastisch, ik kan toch niet ruiken dat je echt PM'd met de TS? Zet het dan in je sluitpost, is het voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leer anders lezen, ik heb met de ts pm contact over t verdere verloop van het topic, hij wilde het namelijk dichthebben
ik heb t sowieso opgeruimd omdat die posts hier niet thuis horen, en in overleg met hem gaat ie al dan niet weer open
Ja, hoeveel weken nog!?quote:
Begrijpelijk, als mod is het bijna niet te doen. Maar dan zijn/waren het meest homofobe topics, een ander geluid mag wmb dan ook wel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
Ik ben bang dat KLB niet het juiste medium is om over homosexualiteit te discussieren. We kunnen het eens proberen, maar ik voorspel drie bans en een tienvoud aan notes.
Eerste foto al gezien.quote:
Oh zeker wel en klagen over die homofobe reacties moet kunnen, maar dat soap verhaal kan beter in SHO.quote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als mod is het bijna niet te doen. Maar dan zijn/waren het meest homofobe topics, een ander geluid mag wmb dan ook wel eens.
kindje erbij? trouwen?quote:
Zo geschreven? Liever niet...quote:Op zondag 12 april 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh zeker wel en klagen over die homofobe reacties moet kunnen, maar dat soap verhaal kan beter in SHO.
topic is in overleg met ts dichtgegaan zoals je hierboven ook al kan lezen, en idd, je kan verwachten dat zielige klbers zoals jij (getuige je eerste reactie in dat topic en tevens je laatste note, die andere staan er al veel langer)''met homoquote:Nou en? Je gooit vervolgens het topic dicht, en zegt dat de TS dit had kunnen verwachten. Naarmate de tijd gooi jij hem weer open. Je geeft zelfs een reden dat dit Fok is. Lekkere mod ben jij.
Je had dit kunnen verwachten.
(én bedankt he, voor die 5 notes.)
t moet idd maar eens discussieerbaar zijn, gelukkig zijn er users die dat wel kunnen, en de gene die dat niet kunnen merken het wel aan hun notes/banquote:Op maandag 13 april 2009 14:02 schreef Peter het volgende:
Domme opmerkingen tegen homo's op Fok!
Top hoe snel er wordt ingegrepen
nah, heb al overlegd met ts, hij gaat zo dichtquote:Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef Ascendancy het volgende:
Depri buien.
Best begrip voor hoor dat me reactie werd verwijderd.
Maar als het niet mag, zou je dan niet gewoon een schopje R&P doen.
als je het topic gelezen hebt dan heb je ongeveer 5 waarschuwingen en 16 edits gezien waarin het niet op prijs gesteld wordtquote:Op maandag 13 april 2009 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme zeg, kanker nou es op met die nutteloze notes
Dat gaat echt helemaal nergens over! Wat loop je nu de tweaker nazi uit te hangen dan?
Ik kan toch godverdomme niet zien wat je hebt veranderd? Ik zie alleen maar -edit- staan.quote:Op maandag 13 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je het topic gelezen hebt dan heb je ongeveer 5 waarschuwingen en 16 edits gezien waarin het niet op prijs gesteld wordt
meen je dan alsnog zo'n opmerking te moeten maken is die verdiend
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....quote:Op maandag 13 april 2009 14:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan toch godverdomme niet zien wat je hebt veranderd? Ik zie alleen maar -edit- staan.
1. Beledigingen tegen homo's?quote:Op maandag 13 april 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....
gast gedraag je nou een keerquote:Op maandag 13 april 2009 14:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1. Beledigingen tegen homo's?
2. Een vergelijking met tartaarsaus icm anussen?
3. Voetzoekers tijdens nieuwjaar?
Omdat het KLB is en emo's daar gebashed wordenquote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah, heb al overlegd met ts, hij gaat zo dicht
vraagje, als je weet dat ie verwijderd wordt, waarom post je dan
Wat is er mis met die post?quote:Op maandag 13 april 2009 18:55 schreef CartWOman het volgende:
Domme opmerkingen tegen homo's op Fok!
En swarma, gister begreep ik je verkeerd, sorry, good job.
je bent een eng mannetjequote:
Inhoudelijke argumentatie is je vreemd, er is simpelweg niets mis aan die post. Dat sommigen er een fundamenteel andere mening op na houden is een andere zaak.quote:Op maandag 13 april 2009 19:09 schreef Homdeck het volgende:
je bent een eng mannetje![]()
het wordt inderdaad tijd dat er weer wat gemod gaat worden in dat topic
quote:Op maandag 13 april 2009 19:10 schreef accuphase het volgende:
Hahaha.. heb jij ff pech dat je in Nederland woont anno nu! Als je er zoveel hinder van hebt zou ik je willen adviseren een schep mes te pakken en deze met een rotgang langs je polsen te snijden. Dan heb je nooit meer last...(en de rest van de wereld niet meer van jou)
Roepen dat het een ziekte is helpt ook niet echt.quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inhoudelijke argumentatie is je vreemd, er is simpelweg niets mis aan die post. Dat sommigen er een fundamenteel andere mening op na houden is een andere zaak.![]()
In ieder geval heb je wel gelijk dat het hoog tijd wordt voor een mod om weer eens dat topic door te gaan spitten, bijvoorbeeld deze post:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.quote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef Biogarde het volgende:
Roepen dat het een ziekte is helpt ook niet echt.
jij bent echt wereldvreemd, je ouders hebben je zeker laten vallen vroeger tijdens je opvoeding, ow wacht, je bent alleen gevoed blijkbaarquote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.
Ik heb ook meningen over van alles en nog wat. Verschil tussen jou en mij; ik ventileer ze niet. Ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan. Maar goed, kan in jouw geval net zo goed tegen een rol behang praten.quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.
De Paus komt er ook nog steeds mee weg, maar die brengt het als afwijking, niet als ziekte.quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ad hominem.quote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
jij bent echt wereldvreemd, je ouders hebben je zeker laten vallen vroeger tijdens je opvoeding, ow wacht, je bent alleen gevoed blijkbaar
Ik praat nog wel met Remlof in deze, de opmerking "ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan" kan je namelijk niet onderbouwen maar dat zal je in al je euforische retoriek even vergeten zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook meningen over van alles en nog wat. Verschil tussen jou en mij; ik ventileer ze niet. Ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan. Maar goed, kan in jouw geval net zo goed tegen een rol behang praten.
Je staat weer op scherp. Wees zuinig, spaarzaam en let op je woorden
Je trekt het je teveel aan.quote:Op maandag 13 april 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....
Heb je nou echt een plaat voor je bakkes of doe je alsof? Ventileren zoals JIJ doet.quote:Op maandag 13 april 2009 19:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ad hominem.
[..]
Ik praat nog wel met Remlof in deze, de opmerking "ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan" kan je namelijk niet onderbouwen maar dat zal je in al je euforische retoriek even vergeten zijn.
Heb het alleen niemand zien roepen, maar goed.quote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat ik een huillie ben?
Was niet tegen jouw gericht, het was na een edit van een mod.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb het alleen niemand zien roepen, maar goed.
Ja, maar ik ben ook een mod en ken z'n edits.quote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was niet tegen jouw gericht, het was na een edit van een mod.![]()
Vrijwel dat hele rijtje zal terecht als onacceptabel gezien worden maar met mijn statement an sich in de context en onderbouwd dat homoseksualiteit een ziekte is, daar is niets mis mee. Je Pavlov-reactie is schattig, maar als je nou eens ongekleurd naar deze zaak zou kijken zonder in je achterhoofd rekening te houden met wie de post plaatste dan zou zelfs jij tot de conclusie moeten komen dat er zowel met de strekking van de posts als de expliciete bewoordingen niets 'mis' is.quote:Op maandag 13 april 2009 19:34 schreef Biogarde het volgende:
Heb je nou echt een plaat voor je bakkes of doe je alsof? Ventileren zoals JIJ doet.
Voorbeelden aangezien je het niet wil snappen:
- Al die kankermarokkanen moeten het land uit.
- Homo zijn is een ziekte.
- Homo's verspreiden aids en moeten dood.
- Al die kankerturken het land uit.
- Hitler vond ik een kekke vent.
- Heil Hitler.
- Alle homo's moeten dood.
Inmiddels duidelijk?
quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een mod en ken z'n edits.
Uiteraard mag hij/zij mij best een huillie noemen, interesseert mij niet.quote:
mag in feedback huillie
[ Bericht 50% gewijzigd door swarmahoer op 13-04-2009 11:14 ]
Tuurlijk niet want onderbouwen is iets engs. Helaas wel het fundament onder een FB-topic dus je post is nogal misplaatst. Je voegt in ieder geval niets toe aan de discussie.quote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef CartWOman het volgende:
Als je op een normale manier had gepost dat JIJ het als ziekte bestempelt was er niks aan de hand geweest, maar je weggehaalde posts waren te treurig voor woorden. Succes bij Remlof.![]()
Een eng hypocriet mannetje ben je. En nee, dit onderbouw ik niet.
Als jij nou eens na zou denken over onder andere mijn manier van modden, je eigen uitspraak en dan weer mijn reactie, dan weet je net goed als ik dat je van je hele reactie niets moois kan maken. In welke context en hoe ongekleurd dan ook.quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrijwel dat hele rijtje zal terecht als onacceptabel gezien worden maar met mijn statement an sich in de context en onderbouwd dat homoseksualiteit een ziekte is, daar is niets mis mee. Je Pavlov-reactie is schattig, maar als je nou eens ongekleurd naar deze zaak zou kijken zonder in je achterhoofd rekening te houden met wie de post plaatste dan zou zelfs jij tot de conclusie moeten komen dat er zowel met de strekking van de posts als de expliciete bewoordingen niets 'mis' is.
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsenquote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Als een topicstarter nou expliciet over een onderwerp praat zoals homoseksualiteit op Fok! dan verwacht je toch geen liefkozende en troetel reacties?
Klaagbaak. Serieus. Klaagbaak?quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsen
Foutje, bedankt.quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak. Waar komt dat klaagbak vandaan?
En trouwens, we kunnen er eeuwig over discussiëren, schieten we niks op zo.quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsen
Niet voor niks in spoiler en in dit geval is het een van de kandidaten van die show.quote:
Dat maakt vrij weinig uit in foksilverquote:Op maandag 13 april 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet voor niks in spoiler en in dit geval is het een van de kandidaten van die show.
Wil je dat ik 'm weghaal en link naar het topic in TV?quote:
Het zal me een zorg zijn, ik had even zin om te zeurenquote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je dat ik 'm weghaal en link naar het topic in TV?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Motivationals class="spoiler">NS Bert actie
Dat was geen verwijzing naar WW II, maar ik zal mijn zelfregulerende vermogen maar eens toepassen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB SC #1173] Tokio hotel fan topic
Dit vind ik toch wel kwetsend, en aangezien ik het niet meer mag, mag een ander het ook niet, vind ik.
Dat lijkt me heel verstandig, ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was geen verwijzing naar WW II, maar ik zal mijn zelfregulerende vermogen maar eens toepassen.
ik zie er geen postquote:Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hallo
Moslims, aardige mensen ..
Wellicht kan deze post enige kuising gebruiken?
had ik al gedaan hihiquote:
Komt ie nu pas mee aanquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Walter81 het volgende:
Een vraag over een onderwerp meer dan een half jaar geleden. Maar misschien kan iemand antwoord geven:
In het topic Peter Heerschop. heeft de kick van 3jaar mij een usernote opgeleverd. Nu is 1 note niet echt wereldschokkend. Maar mijn bericht sloot aan bij het onderwerp van TS. Wat is er dan mis met het gebruik maken van een oud topic?
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.quote:
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.
En ja, ik zag het nu pas (ivm pimp-abo ivm de she-actie)
Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag? Als ik geen serieus antwoord wilde had ik het wel in ONZ gezet.
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd kenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef J.Herrer het volgende:
Swarmahoer, je wilt te graag
Waarom sluit je de allergrootste craplemming dan niet meteen? Nablijven met Tiffany Deel 3!
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
Hij stond ergens bovenin dus je kon hem niet missenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
die van gister heb ik niet kunnen indexerenquote:
Want???quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.
Een topickick is toegestaan als het iets nuttigs bijdraagt inderdaad. Anders wordt je geacht zelf een nieuw topic te open. En ik vond je bijdrage daar absoluut niet nuttig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Want???
Een topickick is in principe toegestaan. Jij stelt dat je in principe geen topic van 3 jaar oud moet gebruiken. Als dat topic van 3 jaar oud niet meer gebruikt mag worden, waarom heeft het dan al die jaren opengestaan? Lijkt mij voor de hand liggender dat dat topic dan gebruikt wordt in plaats van dat er weer een nieuw geopend wordt. Wanneer ik iets over een onderwerp wil schrijven zoek ik via de zoekfunctie lite of via google of er al zoiets bestaat. Dat er in die tussentijd niet meer gepost is in dat topic doet toch niet ter zake?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets wat bij Wolfenstein 3D aan de muren hing.
Moet er 'die' tussen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef deepart het volgende:
hoi modjes![]()
Die kindjes die accordeon en niet naar school gaan.
Een foutje in de TT
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.quote:
Done.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Edit: En er mag 1 die weg![]()
Kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Thanks Bio!quote:
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:54 schreef 3lmo het volgende:
Fiets, wat doe je? tof, dicht
Ik haat smurfen minstens zo bagger als het mijne (naar jouw maatstaven sharmahoer)
die diende slechts al voorbeeld, je gaat nu zeggen nou geef er maar meer, maar je weet donders goed dat er veel meer zijn.
Wees eens consequent zeg.
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooien
Ach, er zijn wel meer one-liners en baggeraanvallen die irritanter zijn. Als ze genoeg notes hebben of ik/we acht(en) het genoeg, dan liggen ze er ook af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Het is overigens friet, maar dat geheel terzijde.
Herrer die zijn opinie geeft over wat wel en geen bagger is, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
-> leuk verhaal, ONZ
Adelante, heb je zand in je vagina ofzo? Dat topic van Jos is geen onzin, voer je taken goed uit.quote:Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?
ja bosverkrachter dat is dus ook mijn klacht hehquote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje. Zijn al genoeg topics over AZ
nee ik typte hetquote:
En ONZonwaardig topicquote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
Doe mijn topic eens terug naar KLB! Het lijkt me toch een duidelijke klacht.
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
Doe mijn topic eens terug naar KLB! Het lijkt me toch een duidelijke klacht.
Swarmahoer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.
Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.quote:
Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezenquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.
5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezen
Bovendien, ik verneuk het helemaal niet. Ik post geen plaatjes of dat soort dingen en loop niet vaak te trollen. Ik ben zelfs inactief man!
Laatste maanden post ik amperquote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.
Het zal me benieuwen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatste maanden post ik amper
Die bans waren in mijn rebelse tijd.
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef Emimich het volgende:
Het verplaatsen van dat topic van afcajos lijkt weer verdacht veel op een persoonlijke prestigestrijdje van Adelante. Het is gewoon een fatsoenlijk topic waar enige tijd en moeite in gestoken is met een duidelijke klacht, zonder potentieel topicverneukende elementen.
Letterlijk jarenlang mogen dat soort topics van afcajos in KLB staan en zijn ze een groot succes maar nu opeens mag het niet meer. Wat mij dan vooral opvalt, is dat de mods allemaal individueel als kleine eenheden opereren. De één sluit het ene topic, de ander sluit het andere topic en als een blok wordt dan meestal kritiek doodgezwegen of genegeerd terwijl diezelfde mods keer op keer in het verleden anders handelden.
Kijk, het klinkt allemaal leuk en aardig en om eerlijk te zijn, ben ik het met het grootste gedeelte van je posts ook eens. Alleen in deze klopt het niet dat het topic geheel verzonnen was, sterker nog, het enige detail wat verzonnen was ging over de tattoo. Daarom lijkt me de reden om deze keer het topic naar ONZ te verplaatsen ongegrond.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.
Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.
En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.
Zijn topics zijn echt niet verzonnenquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.
Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.
En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn echt niet verzonnenEn ook al zijn ze dat wel, bewijs heb je d'r niet voor. En volgens mij vinden de meeste mensen die topics van Jos heel leuk om te lezen, er zit ook altijd een goede klacht in.
KLB is de laatste maanden steeds saaier geworden om te lezen, nu opent jos nog af en toe een puik topic maar nu jullie zijn topics ook al gaan verbieden is KLB defenitief niet meer mijn favo subforum
Lijkt wel alsof jullie jaloers zijn ofzo, dat jos zo geliefd is in KLBBeter staan jullie zijn topics gauw weer toe om Fok! nog een beetje leuk te houden.
Deze?quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zegquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.
Zo vraag ik me bijvoorbeeld nog steeds af hoe je erbij kwam dat het topic van afcajos verzonnen zou zijn.
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zeg
Laat ik het zo zeggen, de eerste alinea begint al ongeloofwaardig. De rest zou kunnen, maar dan nog hoeft dat niet hier.
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? Bwhehequote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie topics sluiten die juist zoveel toevoegen en heel vermakelijk zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Hier kan je terecht voor
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
Bagger in dit topic verwijderen we ook.
[KLB SC #1187] Sauna's!quote:
Tuurlijk zitten er een paar verzonnen elementen in maar dat maakt het nog niet KLB-onwaardig. Eenieder zal kunnen beamen dat er amper goede topics in KLB zijn zonder enige aangedikte, humoristische elementen. Ik snap die kruistocht niet zo, enerzijds worden er fantasierijke topics gesloten en naar ONZ verwezen terwijl anderzijds ook de zuivere opsommingen (lees: dagboektopics) sneuvelen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ga eens dood mongooltje
quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
Tijden veranderen snel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef dagdag het volgende:
gisteren kon ik iemand 7 posts nog wijsmaken van wel
Zal eens loerenquote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef Slappy het volgende:
Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen kan iemand die mongool turbine weg modden zit weer te trollen
Oh, dat realiseerde ik me niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
Om even op je laatste regel te reageren Beau: Omdat wij in ONZ niet mogen modden Beau. Kan dus hoogstens even gevraagd worden of ONZ hem weer naar KLB kickt.
Procedures, jeweetz
Blijft ie dichtquote:
Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |