Hehe ik ga ook altijd 30 min lkkr zitten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
Waarom thuis schijten als je het ook betaald kan doen op werk?
Ik ook, op z'n tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehe ik ga ook altijd 30 min lkkr zitten!
euhmm.. komen wassen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Mopst3r het volgende:
Van die mensen die hier op het werk 's ochtends vroeg hun endeldarm komen ipv dan thuis te doen!
Gadgedamme.
[ afbeelding ]
Nou, ik mag hopen dat ze dat thuis doenquote:
DISCLAIMERT:quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik schrok me eerst rot toen ik dat plaatje zag in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
quote:wejoo.
Astu.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Open en OP aanpassen. Tnx.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
Niks lekkerders dan in de baas z'n tijd de troon van Villeroy & Boch voorzien van een dekkende laag mannenmokka!
Het mooiste is nog wel dat je daar dan ong. 15 minuten bezig bent met het produceren van een stukje hel op aarde, en dat je dan andere collega's hoort binnenkomen en een beetje lafjes, kots-onderdrukkend hoort kuchen. Dan is mijn dag weer goed
Open je eigen topic, lul.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef sinadO het volgende:
Mag ik even een subklacht toevoegen? Dank je.
Subklacht:
Je zit net lekker de papieren in te vullen om de neger uit te zetten en je hebt uiteraard aan het slotknopje gedraaid zodat er aan de andere kant van de deur een rood maantje verschijnt. En toch, lieve mensen, en tóch presteren ze het om aan de deurklink te gaan trekken!
BEN JE FUCKING BLIND?? IK ZIT MIDDEN IN EEN UITZETPROCEDURE, LUL!! KIJK UIT JE OGEN!
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Open je eigen topic, lul.![]()
Nu vond een of andere mafkees het grappig om de deur open te laten zodat het echt in de hele gang stinkt naar die vieze dump van mijn klega.
Als ik erachter kom wie hiervoor verantwoordelijk is!!!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Open je eigen topic, lul.![]()
Nu vond een of andere mafkees het grappig om de deur open te laten zodat het echt in de hele gang stinkt naar die vieze dump van mijn klega.
Als ik erachter kom wie hiervoor verantwoordelijk is!!!
Spin-off topic dan.quote:
Ik fotografeer altijd met mijn mobiel mijn drollen als ik letters kak.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef devl1nsect het volgende:
Wanneer een beer van mij rechtop in het toilet staat, dan trek ik niet door. Pure kunst waar een ander ook van moet genieten als hij de deur open trekt.
Zijn er nog meer mensen die de kunst van verticaal schijten kunnen waarderen?
De 'G' niet kunnen schijten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik fotografeer altijd met mijn mobiel mijn drollen als ik letters kak.
Ik mis nog de volgende letters: B, E, G, K, M, N, R, W, Z
Dus een L is je wel gelukt? Krijg die hoek er niet goed in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik fotografeer altijd met mijn mobiel mijn drollen als ik letters kak.
Ik mis nog de volgende letters: B, E, G, K, M, N, R, W, Z
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |