12 ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu wel evenveel notes als mijn leeftijd is
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
irrelevantkan best n grappig topic worden, en daarbij is het niet aan jou om te bepalen of t een dagboektopic is of niet
quote eens 3 offtopic reacties in dat topicquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.
Releks, its da internetz!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie talloze reacties in andere topics (en ook deze) die niet worden weggehaald en vaak nog veel irrelevanter zijn. Die haal je dan weer niet weg. En als ik van mening ben dat het een dagboektopic is dan is het dat ook.
Daar ben ik het wel mee eens. Een topic openen over zweethandjes van iemand op je gezicht, dat is ook wel echt een dagboektopic, en als het niet zo zou zijn heb je alsnog het recht om het te posten, tenzij je het overal als standaard reactie gaat plaatsen (zoals "TS kan er niet mee omgaan").quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
dat is al een standaard reactie, doet er niet toe van wie, daarom ging die wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Een topic openen over zweethandjes van iemand op je gezicht, dat is ook wel echt een dagboektopic, en als het niet zo zou zijn heb je alsnog het recht om het te posten, tenzij je het overal als standaard reactie gaat plaatsen (zoals "TS kan er niet mee omgaan").
Ik post het ook weleens als ik het topic echt nergens over vind gaan, en bovendien worden er regelmatig slotjes gezet met die tekst. Maar voortaan roep ik wel weer gewoon dat het een kuttopic isquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is al een standaard reactie, doet er niet toe van wie, daarom ging die weg
of het topic topic waardig is is een andere discussie, ik vind hem goed genoeg om ff open te laten
En wat doe jij dan hier ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:46 schreef Juup© het volgende:
Mensen ga toch een terrasje pakken ipv op FOK! aanwezig te zijn. Het is veeeel te mooi weer om je druk te maken
Mag ik ook antwoord?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:16 schreef Omnifacer het volgende:
na 1x zie ik m ook wel staan hoor
daar zit je in het goede subforum, als daar een algemeen opera topic is kan je het daar kwijtquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Omnifacer het volgende:
Ow, er zit een knopje op je afstandsbediening. Zullen we dan ook heel Film, Tv & Radio maar dichtgooien? Reviews & Productbeoordelingen er achteraan?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
'niet snapt'Respecteer eens de mening van een ander, kneus. Niet iedereen vindt grappig bedoelde onzin die helemaal niet grappig is goed.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik zeg wat ik vind, kneus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is er vaag aan mijn 'dood verwensing' trouwens? ik zei toch dat ik ze als eerste dood wil, mongool![]()
Maar daar ging 't verder niet om, want meneer mongool met z'n stoere bierblikjes (amstel) vond het nodig om te zeggen dat ik de huilende rappers niet 'snap'
![]()
In plaats daarvan kun je ook gewoon je bek houden en accepteren dat 'de huilende rappers' niks anders zijn dan een stelletje mongolen dat grappig probeert te doen. Ik snap dat jij dat niet vindt, voor jou zullen ze wel intelligent en gevat zijn, maar voor iemand met wat meer herseninhoud KAN dat misschien anders zijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK dus als ik zeg dat ze dood moeten concludeer jij maar dat ik ze niet 'snap'? Nice one, retard. Ga lekker door met het zuipen van je vieze bier, lelijke dikke kankermongool.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Slaat nergens op. Ga maar weer lekker aan de amstel, dikke kneus. Uitgeluld.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ja en? Dan heb je bij deze de discussie verloren, idioot. Of hoe denk je dat dat werkt in de grote mensen-wereld?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ondertussen heb je nog steeds niet gereageerd en heb je aangegeven dat je ook niet meer kan reageren, domme loser. Dus wie zet zichzelf nou voor schut? Dikke pwnage voor dikke tyfusmongool.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat kan je wel 100 keer typen maar dat maakt t nog niet waar; ondertussen ben jij nog steeds degene die zichzelf voor schut zet omdat ie geen reactie heeftdikke kankerkneus met je kankerkop.
Maar ik kom niet buiten KLB.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz loopt
Bedankt, copy/paste als notequote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:48 schreef sezten het volgende:
Heuj,
Vertificatie codes
Even die bagger van jeroen25 aanpakken, anders heb ik een ban voor een baggertopic
?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:57 schreef Biogarde het volgende:
Oh, blijkbaar zijn ze al langer bezig.
PietjePuk007 heeft de gastmodavond van zijn leven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef John.Milton het volgende:
Kan er eens wat aan die inspiratieloze topics en grappige users gedaan worden? Er zitten weer pareltjes tussen.
Jammer dat hij geen banrechten heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:08 schreef TNA het volgende:
[..]
PietjePuk007 heeft de gastmodavond van zijn leven.
Kanker toch op manquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat die topics open moeten blijveneindelijk wat helderheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |