Dat dacht ik eerst ook, totdat ik zag hoe ze in elkaar zaten. Waar die dingen elkaar overlappen word de kleur anders, dus is het makkelijk de letters eruit te halen.quote:
Daar moet je even aan wennen, als je ziet hoe het zwart en wit verspringt bij overlappende letters is het te doen.quote:
Ik was eerstquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar moet je even aan wennen, als je ziet hoe het zwart en wit verspringt bij overlappende letters is het te doen.
Dat plaatje ziet er hetzelfde uit als ik aluminium schrijfquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:21 schreef sezten het volgende:
Of zo:
[ afbeelding ]
Waarom kunnen ze niet gewoon FGDFG in Arial neerzetten met een spatie tussen elke letter?
omdat bots, waartegen die dingen bedoeld zijn, zulke makkelijke codes wél kunnen lezenquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:21 schreef sezten het volgende:
Of zo:
[ afbeelding ]
Waarom kunnen ze niet gewoon FGDFG in Arial neerzetten met een spatie tussen elke letter?
Zodat ik het nu amper kan lezen, en bots nog steeds goed?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
omdat bots, waartegen die dingen bedoeld zijn, zulke makkelijke codes wél kunnen lezen
Omdat het hele idee achter captcha is dat er iets met echte intelligentie voor nodig is om het te ontcijferenquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:21 schreef sezten het volgende:
Of zo:
[ afbeelding ]
Dat zouden ze eens op Fok moeten invoerenquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het hele idee achter captcha is dat er iets met echte intelligentie voor nodig is om het te ontcijferen
daarom hebben we ze niet op fokquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het hele idee achter captcha is dat er iets met echte intelligentie voor nodig is om het te ontcijferen
Dat dus,quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:22 schreef Supersoep het volgende:
Rapidshare is tegenwoordig redelijk braaf als het om verification images gaat. Die hebben hun les wel geleerd denk ik.![]()
Maar in ieder geval, eens met TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |