So? Ze staan er ook alleen maar omdat een KLB topic zonder pics is zoals een terrasje zonder peuk en bier (KUT! nou heb ik nog meer zin om op het terras te hangen)quote:
Ik eet vandaag gewoon patat en van dobben hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie roomskatholieke vrienden dat jullie geen vlees mogen eten vandaag.
Dus even een dagje zonder frituursel. Alleen groentekroketten zijn toegestaan.
Respect voor jezus please.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik eet vandaag gewoon patat en van dobben hoor
In de groenvoorziening werken ze niet bij +20 toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef wise het volgende:
ook aan het werk, maar mag eerder weg dankzij het mooie weer
<-ambtenaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de groenvoorziening werken ze niet bij +20 toch ?
Jezus is een eikel dat hij dat heeft geregeld, die zouden ze moeten afmaken op een zeer brute barbaarse wijze!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Dos37 het volgende:
Jezus beste kerel dat deed ie zo even zodat ik 1975 jaar later een dag vrij had
Ja leuk, sadist!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:29 schreef eNaSnI het volgende:
Heerlijk, een dagje extra uitslapen en van de tjipende vogeltjes genieten
Tis al erg genoeg dat mensen dat doen met kerst en oud&nieuw, flik het nou niet ook met pasen, voor je het weet duiken de ptt en hallmark er boven op en worden we elk jaar rond pasen dood gespammed met reclame en mutsen die paaskaartjes gaan rondsturen.quote:Bij deze wil je toch nog een heel fijn Paaswekend wensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |