abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67896729
en dan controleren ze me ook nog eens niet. Want ik ben helaas eerlijk en heb een kaartje gekocht met 40% korting.

Ik loop gewoon stage vanuit mijn studie, en ben dus als student aan het reizen, toch mag ik 15 euro dokken!

Wie viert er nu goede vrijdag.. ja misschien vandaag, omdat het zonnetje schijnt gaan sommigen op het terras zitten.

Geldafzetters
pi_67896762
Vraag me af waarom ie niet geldig zou zijn, het is immers geen nationale feestdag vandaag.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:58:27 #3
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_67896788
Op goede vrijdag zijn week OV's niet geldig...
癌症爐灶
pi_67896789
Je betaalt om vervoerd te worden, niet om gecontroleerd te worden prutser

[ Bericht 0% gewijzigd door geelkuikentje op 10-04-2009 15:00:07 (tikvaudt: op = om) ]
pi_67896811
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef Kai-Itza het volgende:
Maar WAAROM?
Het is namelijk een normale vrijdag
Lid van de MamaSquad
pi_67896816
Als je dat dokken zo vervelend vindt ga je maar lopen hoor, zwakkeling
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_67896842
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Maar WAAROM?
Het is namelijk een normale vrijdag
Nee, goede vrijdag geldt als zondag in veel sectoren. Sommige mensen worden dus 150 of 200% uitbetaald
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:01:19 #8
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_67896855
HAHAHAHAHAHA
How does it feel? To treat me like you do.
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:03:04 #9
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_67896908
k zat vanochtend in de trein, vergeten kaartje te kopen. komt de conducteur langs. hij controleerde niet eens
pi_67896924
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:00 schreef Empje het volgende:

[..]

Nee, goede vrijdag geldt als zondag in veel sectoren. Sommige mensen worden dus 150 of 200% uitbetaald
Maar waarom?
het is helemaal geen feestdag :´)
Ik snap wel dat mensen vrij krijgen (vooral bij christenlijke bedrijven/beroepen e.d.) maar ik blijf het raar vinden dat dingen als een OV kaart niet geldig zijn.
Als het een nationale feestdag zou zijn zou ik het meteen snappen en het er ook mee eens zijn.
maar nu... tis een gewone vrijdag met een speciale betekenis voor de christenen, geen nationale feestdag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
pi_67896933
Ik hoefde vandaag maar te werken tot half een en toen was ik vrij
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:05:34 #12
200052 Empje
Fuck yeah
pi_67896966
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Maar waarom?
Ik snap wel dat mensen vrij krijgen (vooral bij christenlijke bedrijven/beroepen e.d.) maar ik blijf het raar vinden dat dingen als een OV kaart niet geldig zijn.
Als het een nationale feestdag zou zijn zou ik het meteen snappen en het er ook mee eens zijn.
maar nu... tis een gewone vrijdag met een speciale betekenis voor de christenen, geen nationale feestdag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's met Bevrijdingsdag ook zo. Niet iedereen is vrij en je ov is ook niet geldig op die dag. Schrijf er een brief over naar de K'ning
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:06:26 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67896982
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:56 schreef LangzaamSprinten het volgende:
en dan controleren ze me ook nog eens niet. Want ik ben helaas eerlijk en heb een kaartje gekocht met 40% korting.
"Dan had ik net zo goed geen kaartje kunnen kopen!"
pi_67897040
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Maar waarom?
SPOILER

Misschien omdat een ov-jaarkaart voor studenten is en alle scholen/universiteiten voor zover ik weet wel gewoon gesloten zijn op goede vrijdag.
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:12:15 #15
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_67897110
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Misschien omdat een ov-jaarkaart voor studenten is en alle scholen/universiteiten voor zover ik weet wel gewoon gesloten zijn op goede vrijdag.
En stage lopen heeft niets met school en of studie te maken uiteraard
alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
pi_67897486
Ja meost ook kaartje kopen en werd wel gecontroleerd. De buschauffeur was lief, ik liet gewoon mijn OV kaart zien en hij zei niks
pi_67899494
ik had er vandaag ook last van ik een treinkaartje kopen niet gecontroleerd. ik netjes een buskaart kopen.. zegt de buschaffeur tegen mij ow je was er op voorbreid.. ik ja... komt er een gast na mij de bus binnen laat zijn ov zien zegt de buschaffeur die is niet geldig vandaag he.. dus die jongen druk in zijn zakken zoeken naar geld zegt de buschaffeur voor deze ene keer maar je gewoon gaan zitten. booooooooh en ik moest wel gewoon af laten stempelen ga volgende keer ook gewoon me ov laten zien
ROAR!!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:41:34 #18
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_67899686
TS, als je stage loopt, waarom dien je het kaartje dan niet gewoon in als reiskosten?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_67899726
Uber terechte klacht Ik wilde ook de trein nemen vandaag met mijn als gestolen opgegeven OV-kaart, maar neeeeeee... Die kut knuppels en hen "feestdagen". HET IS NIET EENS EEN FUCKING FEESTDAG
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_67900783
Ik vind het ook nergens op slaan idd. Sowieso vind ik dat we in de huidige, multiculturele samenleving die Christelijke feestdagen wel af kunnen schaffen. Ik bedoel, vrij met pinksteren of hemelvaart is altijd wel fijn, maar weet iemand uberhaupt nog waarom we het vieren? En wat vooral irritant is, is dat op dat soort dagen altijd de winkels dicht zijn .

Een grappig filmpje als ondersteunend beeldmateriaal:

pi_67901015
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het ook nergens op slaan idd. Sowieso vind ik dat we in de huidige, multiculturele samenleving die Christelijke feestdagen wel af kunnen schaffen. Ik bedoel, vrij met pinksteren of hemelvaart is altijd wel fijn, maar weet iemand uberhaupt nog waarom we het vieren? En wat vooral irritant is, is dat op dat soort dagen altijd de winkels dicht zijn .

Een grappig filmpje als ondersteunend beeldmateriaal:

Meeste vrije dagen van de wereld de minste van europa volgens mij.
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:54:40 #22
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_67901836
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef Kai-Itza het volgende:
Wow ben ik blij dat ik gister alleen moest reizen

Trouwens heel leuk.. op 2e paasdag moet ik ook betalen met m'n weekOV alleen maar, omdat er nog zoveel mensen geloven in een verhaal in een boek met een kruis. (en nee niet het wensenboek van sinterklaas)
< Voer een persoonlijk bericht in >
pi_67901967
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:34 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik had er vandaag ook last van ik een treinkaartje kopen niet gecontroleerd. ik netjes een buskaart kopen.. zegt de buschaffeur tegen mij ow je was er op voorbreid.. ik ja... komt er een gast na mij de bus binnen laat zijn ov zien zegt de buschaffeur die is niet geldig vandaag he.. dus die jongen druk in zijn zakken zoeken naar geld zegt de buschaffeur voor deze ene keer maar je gewoon gaan zitten. booooooooh en ik moest wel gewoon af laten stempelen ga volgende keer ook gewoon me ov laten zien
weheheheh doe ik ook vaak, wat ook lekker werkt is een strippenkaart laten zien met een stempel van gister
pi_67904336
Vandaag 2x met de bus gegaan en Week OV was voldoende
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_67904359
Ik heb per ongeluk 2 keer een kaartje gekocht vandaag, want ik was vergeten dat je binnen een uur met dezelfde stempel terug kan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')