Je betaald voor het vervoer van Den Bosch naar A'dam, niet voor de controle, dom wijf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef dithje het volgende:
Ik denk zo nog steeds omdat ik haast nooit hoef te treinen.
Voor mij gaat er een wereld open als ik betaal voor iets wat ze niet controleren (heb het verdorie nu al 4 keer meegemaakt, en alle 4 de keren was het van Den Bosch naar A'dam, wat al niet goedkoop is.)
Bedankt domme l*lquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je betaald voor het vervoer van Den Bosch naar A'dam, niet voor de controle, dom wijf.
wat is er verkeerd aan betalen voor de diensten die je afneemt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef dithje het volgende:
Ik denk zo nog steeds omdat ik haast nooit hoef te treinen.![]()
Voor mij gaat er een wereld open als ik betaal voor iets wat ze niet controleren(heb het verdorie nu al 4 keer meegemaakt, en alle 4 de keren was het van Den Bosch naar A'dam, wat al niet goedkoop was.)
![]()
Je betaalt niet om gecontroleerd te worden. Je betaalt om te mogen reizen met de trein.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef dithje het volgende:
Ik denk zo nog steeds omdat ik haast nooit hoef te treinen.![]()
Voor mij gaat er een wereld open als ik betaal voor iets wat ze niet controleren(heb het verdorie nu al 4 keer meegemaakt, en alle 4 de keren was het van Den Bosch naar A'dam, wat al niet goedkoop was.)
![]()
Dat snap ik wel, dat was sarcasme!!!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je betaalt niet om gecontroleerd te worden. Je betaalt om te mogen reizen met de trein.
Niks..... ik maakte een bijdehand grapjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef zquing het volgende:
[..]
wat is er verkeerd aan betalen voor de diensten die je afneemt?
Daar ben ik niet zo zeker van...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dankquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef DurumDoner het volgende:
Denk dat iedereen met een iq van 80 of hoger het wel met de TS eens is.wat een generalisatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken turken met een OV die meestal niet zwart reizen
"Those unforgettable days, for them I live"
Nou, je had je oordeel al klaar.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen dank
En had niet door dat je een grapje maakte, als het niet een grap was, moet je het met mee eens zijn dat het 'domme wijf' terecht was
Je zei meestal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef zquing het volgende:
[..]
wat een generalisatie zegIk ken turken met een OV die meestal niet zwart reizen
Ik las klantenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef Genius-F het volgende:
Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef DurumDoner het volgende:
Denk dat iedereen met een iq van 80 of hoger het wel met de TS eens is.Ik moest weer om je lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga zo door, Turk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |