quote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef Silaz het volgende:
Nu aflevering 2.
En godverdomme, een foto zegt meer dan duizend woorden, zoals Socrates vroeger zeit:
[ afbeelding ]
quote:
Over een nerd gesproken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Mainport het volgende:
Ze heeft een vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
balenquote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Mainport het volgende:
Ze heeft een vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Inderdaad, lange sloeberige haar, net of hij er een geweldig matje van gaat maken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
Die mannelijke beauty trouwens
"Ja met maar 5 minuten 's ochtends kan ik mn haar niet doen en is heel m'n dag verpest"
Zou mooi in de Adelante passen met een fotoquote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
Die mannelijke beauty trouwens
"Ja met maar 5 minuten 's ochtends kan ik mn haar niet doen en is heel m'n dag verpest"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Die gast denk ook "pakken wat ik pakken kan, want anders komt het er nooit van"quote:Op maandag 6 april 2009 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ha, eentje pakt zijn beauty vast tijdens het slapen en dat kan ze niet handlen![]()
Geen latino, dus komt er niet inquote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou mooi in de Adelante passen met een foto
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gast denk ook "pakken wat ik pakken kan, want anders komt het er nooit van"
Volgens mij moet je een onderdeel winnen en dan mag je een team nomineren ofzo. En die andere gewoon het slechtste team? Op basis van punten gok ik?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtendsquote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.
Eensch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
De draak Kahn. . . Olivier Kahn? Hopen dat die blonde reuzenbaby eruit vliegt met dat vatsig permanentje.
SUPERMANquote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtends
Sperma of snotquote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtends
Preciess.quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
De draak Kahn. . . Olivier Kahn? Hopen dat die blonde reuzenbaby eruit vliegt met dat vatsig permanentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Adelante op 06-04-2009 21:24:34 (note voor spoileren) ]Graag op anoniem
Of jij houdt je bakkes gewoon evenquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Mainport het volgende:
In het vorige topic was al te lezen dat Olga en Mark er uitvliegen.
Dit is het klaagtopic. mkay?quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Fipomacher het volgende:
Beauty En De Nerd Seizoen 3 #2
is nog maar 5 pagina's..
Rot op man tyfuszak.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Mainport het volgende:
-edit-
Echt hea, is het soms tsunami?quote:
ja idd WTFquote:
Schrijf jij ook normale reacties? Alles wordt verwijderd wat je typt...quote:
Hij heeft de Belgische afleveringen gezien en wil nu graag interessant doen met spoilersquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Schrijf jij ook normale reacties? Alles wordt verwijderd wat je typt...
Ja maar, een pc is geilerquote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef MervinMinky het volgende:
Dit is gewoon een klacht op zich.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerds/s3_corneel.xml
"Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: meer games kopen, een betere PC"
![]()
Dude, voor dat bedrag wat in je de lotto verdient heb je de tijd van je leven met de meest lekkere chicks op aarde. Epic Fail gewoon
Ik zou haar doenquote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef Silaz het volgende:
Nu aflevering 2.
En godverdomme, een foto zegt meer dan duizend woorden, zoals Socrates vroeger zeit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |