quote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef Silaz het volgende:
Nu aflevering 2.
En godverdomme, een foto zegt meer dan duizend woorden, zoals Socrates vroeger zeit:
[ afbeelding ]
quote:
Over een nerd gesproken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Mainport het volgende:
Ze heeft een vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
balenquote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Mainport het volgende:
Ze heeft een vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Inderdaad, lange sloeberige haar, net of hij er een geweldig matje van gaat maken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
Die mannelijke beauty trouwens
"Ja met maar 5 minuten 's ochtends kan ik mn haar niet doen en is heel m'n dag verpest"
Zou mooi in de Adelante passen met een fotoquote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
Die mannelijke beauty trouwens
"Ja met maar 5 minuten 's ochtends kan ik mn haar niet doen en is heel m'n dag verpest"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Die gast denk ook "pakken wat ik pakken kan, want anders komt het er nooit van"quote:Op maandag 6 april 2009 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ha, eentje pakt zijn beauty vast tijdens het slapen en dat kan ze niet handlen![]()
Geen latino, dus komt er niet inquote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou mooi in de Adelante passen met een foto
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gast denk ook "pakken wat ik pakken kan, want anders komt het er nooit van"
Volgens mij moet je een onderdeel winnen en dan mag je een team nomineren ofzo. En die andere gewoon het slechtste team? Op basis van punten gok ik?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtendsquote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar wat een stakker, beetje ontkennen dat ie loopt de voelen 's nachts.
Eensch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
De draak Kahn. . . Olivier Kahn? Hopen dat die blonde reuzenbaby eruit vliegt met dat vatsig permanentje.
SUPERMANquote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtends
Sperma of snotquote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen harde vlekken op d'r vindt 's ochtends
Preciess.quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
De draak Kahn. . . Olivier Kahn? Hopen dat die blonde reuzenbaby eruit vliegt met dat vatsig permanentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Adelante op 06-04-2009 21:24:34 (note voor spoileren) ]Graag op anoniem
Of jij houdt je bakkes gewoon evenquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Mainport het volgende:
In het vorige topic was al te lezen dat Olga en Mark er uitvliegen.
Dit is het klaagtopic. mkay?quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Fipomacher het volgende:
Beauty En De Nerd Seizoen 3 #2
is nog maar 5 pagina's..
Rot op man tyfuszak.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Mainport het volgende:
-edit-
Echt hea, is het soms tsunami?quote:
ja idd WTFquote:
Schrijf jij ook normale reacties? Alles wordt verwijderd wat je typt...quote:
Hij heeft de Belgische afleveringen gezien en wil nu graag interessant doen met spoilersquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Schrijf jij ook normale reacties? Alles wordt verwijderd wat je typt...
Ja maar, een pc is geilerquote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef MervinMinky het volgende:
Dit is gewoon een klacht op zich.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerds/s3_corneel.xml
"Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: meer games kopen, een betere PC"
![]()
Dude, voor dat bedrag wat in je de lotto verdient heb je de tijd van je leven met de meest lekkere chicks op aarde. Epic Fail gewoon
Ik zou haar doenquote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef Silaz het volgende:
Nu aflevering 2.
En godverdomme, een foto zegt meer dan duizend woorden, zoals Socrates vroeger zeit:
[ afbeelding ]
's Nachts is ze veel aanhankelijker dan overdag, zoiets zei hij tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Corneel is het baas voor het betasten van die chick!
quote:
Hehe, wat een ouwe snoepert is Corneel toch.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
's Nachts is ze veel aanhankelijker dan overdag, zoiets zei hij toch
En geef hem eens ongelijk, lekker met je handen over haar tieten aaien als ze slaapt
Geef hem eens ongelijk. Zoveel tieten zal hij niet voelen in zijn levenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe, wat een ouwe snoepert is Corneel toch.
Met cee oo cee kaa.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
Ik heb Corneel vandaag in het echt gezien.![]()
Dat is onderdeel van het format.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
Altijd grappig; hebben de beauties iets fout gedaan, dan mogen de nerds er niets van zeggen, hebben de nerds daarentegen wat fout gedaan, wordt hun hele huid volgescholden.
Dat is onderdeel van het concept vrouw.quote:
Die opmerking van Fascination inderdaad wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
Dat is onderdeel van het concept vrouw.
quote:
Dat is altijd zo met vrouwen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
Altijd grappig; hebben de beauties iets fout gedaan, dan mogen de nerds er niets van zeggen, hebben de nerds daarentegen wat fout gedaan, wordt hun hele huid volgescholden.
post eens screen of video caps van die scenequote:Op woensdag 8 april 2009 01:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Corneel de betaster
EDIT: Oh wacht dat had ik al gepost![]()
hup post eens screencapsquote:Op woensdag 8 april 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die meisjes stiekem betasten
Hij trok haar gewoon op zich volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef MervinMinky het volgende:
En Corneel zegt er ook bij dat hij dat niet express deed of iets dergelijks, dat hij haar alleen maar van zich afduwde omdat zij op zijn gedeelte van het bed lag![]()
[ afbeelding ]
![]()
ah een screencap, thx, ook nog caps waarbij hij aan haar tieten of kutje zit?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef MervinMinky het volgende:
En Corneel zegt er ook bij dat hij dat niet express deed of iets dergelijks, dat hij haar alleen maar van zich afduwde omdat zij op zijn gedeelte van het bed lag![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Gijs met Thomas van AquinoDe neus toont enige gelijkenis.
wat een rotkop.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:37 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nog nooit surprise gedaan met sinterklaas denk ikquote:
Ik vind ze ook niet zo knap hoor..quote:Op maandag 13 april 2009 21:20 schreef mafkees01 het volgende:
Waar zijn de beautys dan? Ik zie er maar 1. Die kleine blonde
Die gast met zijn star wars shirtWat een eikel
![]()
dat is de enige knappe (die ook in de OP staat dus). lekkere balle ook. de rest is getverdemme.quote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
lol die gast trilt helemaal. en ze is niet eens knap
ze is kankerdik.quote:Op maandag 13 april 2009 21:29 schreef onderscheid het volgende:
[..]
dat is de enige knappe (die ook in de OP staat dus). lekkere balle ook. de rest is getverdemme.
Zou ik ook zijn hoor. Als er iets waardeloos is is het wel verliezen zonder jou schuld.quote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef Ritmo het volgende:
Die Greet snapt ook weinig aan het woord 'team'. Het hele programma draait om samenwerken en zij is boos omdat haar partner een fout maakt.
Idd wat een raar wijf, blij dat ze eruit ligtquote:Op maandag 13 april 2009 21:40 schreef Fortitudo het volgende:
die greetvormt ok een lekker team in dr eentje. afstandelijke autist.
idd tulpquote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hahaha daar ging ik ook helemaal stukgodver hoe dom kan een mens zijn.
dat weet je toch vantevoren als je hieraan meedoet dus haar reactie vind ik zeer triestquote:Op maandag 13 april 2009 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn hoor. Als er iets waardeloos is is het wel verliezen zonder jou schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef boskameel het volgende:
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.Het was ook te erg om waar te zijn idd... al weet ik niet of dat ook voor dit soort geroddel geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.Dat is in ieder geval een opsteker voor al die Fokkers die iets soortgelijks gepland hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.Heh, vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan voor de gein snot eten voor de camera. Naar de grond staren in gesprekken. Al die leuzen enzo.
Erg goed geacteerd ja
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat is nou de essentie van een team en heel dit programma.quote:Op maandag 13 april 2009 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn hoor. Als er iets waardeloos is is het wel verliezen zonder jou schuld.
Op het moment dat ze boos werd, lagen ze er al uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef Ritmo het volgende:
Dat is nou de essentie van een team en heel dit programma.
Geweldigquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef boskameel het volgende:
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald..
Idd, en dan 's nachts de casanova uithangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En dan wel met zo`n mokkel in bed liggen
Tja als er in Nederland maar 1 aflevering per week komt en in Belgie zijn precies dezelfde (op voice overs na) afleveringen al uitgezonden, gaan veel mensen ze toch maar downloaden..quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat er toch al aardig wat verklapt wordt over de mensen en het programma, zelfs zonder naar de spoilers te kijken.
Ik vond haar zo'n raar wijf, blij dat ze eruit isquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Mainport het volgende:
Ik bedoel dat ze eruit is. Ik ben verliefd op haar.
Maar dan nog hoeft het niet hier geplaatst te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Tja als er in Nederland maar 1 aflevering per week komt en in Belgie zijn precies dezelfde (op voice overs na) afleveringen al uitgezonden, gaan veel mensen ze toch maar downloaden..
[..]
Ik vond haar zo'n raar wijf, blij dat ze eruit is
Is ze eruitquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Mainport het volgende:
quote:Greet een; v -jes Een lelijke omhooggevallen autistische vrouw met flaporen .
Greetquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Mainport het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Mainport het volgende:
Gijs gaat hakken ofzo aan het eindequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:04 schreef Fipomacher het volgende:
GIFje uit aflevering 4pas op, 21 mb groot
Kwam wat leuks tegen, en nee er staat niet in wie er wint, dat heb ik eruitgehaald.heb je ook het volledige interviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Dat geeft nog extra reden tot klagen over de Nederlandse / Vlaamse 'beauties' in dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Wordt hier vast wel gewaardeerd..had het al in TV gepost:
US zijn 5 versies van ofzo. Bij de torrentboer allemaal wel te vinden denk ik. Daar heb je tenminste ECHT chicks
Van seizoen 1 (die dude is volgens mij waar die Gijs zijn karakter op heeft gebasseerd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste is wel knettergeil
Extreme sports en nude model (Leticia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een afsluitertje
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|