Zo was ik gister naar een feest van 2 dames. Ze waren allebei 19 geworden en organiseerden een feest voor een mannetje of 40/50. Leuk zal je denken, ware het niet dat ik daar al als een dronken mongool rondliep omdat er die middag een kampioensfeest was van de lokale A's hierzo. Gelukkig werden ze kampioen want ik had "KAMPIOENEN 08/09" op mijn been getatoeëerd. Voor 15 euro onbeperkt bier in de kroeg. Goed, eenmaal aangekomen op dat feest was het voor 10 euro weer vrolijk verder kansloos zuipen. Oh, voordat ik het vergeet; op dat kampioensfeest was er een tondeuse aanwezig

een stuk of 8 waren al kaal gegaan en toen besloot iemand grappig te zijn en mijn naam om te roepen door de microfoon met de mededeling dat ik ook kaal moest

. JOS MOET KAAL JOS MOET KAAAL!!!. lapzwans als ik ben zat ik dus klaar op de stoel klaar om geschoren te worden totdat een vriend van mij van de stoel sleepte en zei: "hier krijg je morgen spijt van". 1000 maal dank
Maar terug naar dat feest op de avond, ik kan er verder vrij weinig van vertellen. Wel weet ik dat de barmeisjes 14 jaar waren en ik mij er uitstekend mee heb vermaakt

je moet ze een beetje warmhouden, dus hebben we afgesproken dat ze mee uitgaan zodra ze 16 zijn. De zus van één van die meisjes kwam ze nog waarschuwen dat ze uit mijn buurt moesten blijven. Hehe

.
Dan komen we bij mijn klacht van de avond, het was de bedoeling om met de taxi naar huis te gaan maar dat werd em niet niet. We waren heen met een VW transporter en aangezien het toch vrij koud was, was slapen in de bus geen goed plan. Uiteraard werd dat taxiverhaal niks meer omdat ik rond 2 uur 's nachts niet meer kon lopen. Dus ik ging achterin de laadbak liggen en trok de deur dicht. Rond 6 uur werd ik trillend en bevend wakker, en je raadt het al: die kankerdeur ging niet van binnen open. Althans, er moet een manier voor zijn maar dat lukte mij niet. De rest van mijn vrienden was met de taxi naar huis dus die konden mij niet bevrijden. Godzijdank had ik het nummer van die meid die het feest gaf. Ik stond immers voor haar huis dus kwam zij mij even bevrijden. Nog tot 10 uur gewacht met rijden omdat ik nog stijf stond van de alcohol. En wtf wat was het koud toen ik wakker werd

Klachten:
Mensen die je kaal willen scheren.
Niet om kunnen gaan met onbeperkt bier xx euro acties.
Onderkoeld & opgesloten wakker worden in een bus.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?