Soms wel grappig, in ieder topic (zoals momenteel gaande is) enkel irritant en dus overbodig en bagger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk!
Voor de vorm iets on-topics:
Je had laatst mijn OP ge-edit, wat ik prima kon waarderen verder.
Ik trok de conclusie dat samenvattingen en verwachte reacties geblaat not done is. Klopt?
Met name de verwachte reacties doen een topic snel verbaggeren en zijn derhalve ongewenst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk!
Voor de vorm iets on-topics:
Je had laatst mijn OP ge-edit, wat ik prima kon waarderen verder.
Ik trok de conclusie dat samenvattingen en verwachte reacties geblaat not done is. Klopt?
Of iemand die klaagt over zijn studie en dan zoiets schrijft als "Subklacht: Talpa"quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name de verwachte reacties doen een topic snel verbaggeren en zijn derhalve ongewenst.
Er zitten op zich prima reacties tussen. Als mensen merken dat er een serieuze discussie opbloeit zal het baggeren meevallen. Wellicht kun je eerst de offtopic reacties verwijderen en dan kijken of het de goede kant opgaat? Zo niet ----> slotje.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zat eigelijk aan n slotje te denken... als ik m opruim gaat het toch weer de verkeerde kant op
er is daarover al n topic in onz geopend, en om het topic nog een kans te geven heb ik dat plaatje + de daaropvolgende 15quote:Op woensdag 8 april 2009 17:10 schreef Arcturus het volgende:
Waarom zijn al die plaatjes van dat bazenkind weggehaald?
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz looptquote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef 3lmo het volgende:
Waarom is dit topic: Cribs bij Lexxus, wat een mongool gesloten? Geef op z'n minst een reden, in plaats van een nietszeggende emoticon.
Mensen die feedback op zichzelf gevenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kind schijt in broek van een game en later niet (Met Paint)
Verbaggerd door kut users.
Best wel een terechte klacht overigens. Wat een mongool zegquote:Op woensdag 8 april 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de ts deed evenveel moeite voor een fatsoenlijke op, daarbij is het een linkdumptopic, waarvan er al een centraal topic in onz loopt
o.a. TS, slotje?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kind schijt in broek van een game en later niet (Met Paint)
Verbaggerd door kut users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |