De bank moest er recht tegenover staan maar dat kan ik niet painten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Wat staat je bank in zo'n rare positie tegenover de tv?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:43 schreef RicardoSmit het volgende:
En ik vind het trouwens erg pervers dat je de pielemans van je kleine neefje erbij getekend hebt.
Nee, zoals ik al vaker zeg: Post een meevaller dan valt je klacht wat mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef denthemen het volgende:
En helemaal dit topic om te laten zien dat je bier drinkt?
Taalpolitie, alhoewel ik zo 1, 2, 3 niet kan zeggen wat de fouten zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef sinadO het volgende:
Dit topic verdient een slotje, vanwege de brute anale vernedering van de Nederlandse taal in de OP.
ps je ondertitel klopt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef sinadO het volgende:
Dit topic verdient een slotje, vanwege de brute anale vernedering van de Nederlandse taal in de OP.
Sowieso: Bier dranken achter je pc'tjequote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al vaker zeg: Post een meevaller dan valt je klacht wat mee.
Leg uit.quote:
Dan kijk je toch niet, teef.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef L0t.. het volgende:
Wat is dit voor kutverhaal? Je neefje ging huilen en later lachen, boeiend?
Slotje.
TS is topicstarter en jij bent niet altijd de TSquote:
Dat jij in de zelfde stad als mijn woont.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kuttopic met je kut'paint'. idioot.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
TS is topicstarter en jij bent niet altijd de TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |