De bank moest er recht tegenover staan maar dat kan ik niet painten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Wat staat je bank in zo'n rare positie tegenover de tv?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:43 schreef RicardoSmit het volgende:
En ik vind het trouwens erg pervers dat je de pielemans van je kleine neefje erbij getekend hebt.
Nee, zoals ik al vaker zeg: Post een meevaller dan valt je klacht wat mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef denthemen het volgende:
En helemaal dit topic om te laten zien dat je bier drinkt?
Taalpolitie, alhoewel ik zo 1, 2, 3 niet kan zeggen wat de fouten zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef sinadO het volgende:
Dit topic verdient een slotje, vanwege de brute anale vernedering van de Nederlandse taal in de OP.
ps je ondertitel klopt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef sinadO het volgende:
Dit topic verdient een slotje, vanwege de brute anale vernedering van de Nederlandse taal in de OP.
Sowieso: Bier dranken achter je pc'tjequote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al vaker zeg: Post een meevaller dan valt je klacht wat mee.
Leg uit.quote:
Dan kijk je toch niet, teef.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef L0t.. het volgende:
Wat is dit voor kutverhaal? Je neefje ging huilen en later lachen, boeiend?
Slotje.
TS is topicstarter en jij bent niet altijd de TSquote:
Dat jij in de zelfde stad als mijn woont.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kuttopic met je kut'paint'. idioot.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
TS is topicstarter en jij bent niet altijd de TS
Waarom zou ik, als ik het blijkbaar ook op FOK! kanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Beter ga je praten met tokkies op MSN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat jij in de zelfde stad als mijn woont. [ afbeelding ]
nee je maakt jezelf intelligenter door MET hoofdletter te typen op een forum natuurlijk. domme kankerkneus.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter typen, achterlijke mongool.
Begeleid zelfstandig wonen, neem ik aan.quote:
Mispoes.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Begeleid zelfstandig wonen, neem ik aan.
Ook dat lijkt mij een tamelijk optimistische uitspraak.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Begeleid zelfstandig wonen, neem ik aan.
Nog vragen hoezo...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hoezo? omdat jij debiel bent en ik je daarop wijs? doodsverwensingen zijn overigens niet toegestaan hier.
het kneusje is uitgeluld blijkbaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nog vragen hoezo..._! PM een mod erover of zo, huilerd, je lijkt me neefje wel.
Ga nog ff door.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mods die minder valide mensen vootrekken. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
het kneusje is uitgeluld blijkbaar.
Jezus gast...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
-edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |