Je kleding stijl verteld toch wat over je persoonlijkheid? dus vind ik het een onterechte klacht.. buiten dat.. laat echt niet iedereen zien dmv zijn/haar kleding naar welke muziek diegene luistert..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Matthijs- het volgende:
Waar komt dat toch vandaan? Het lijkt wel alsof je tegenwoordig metal alleen leuk mag vinden als je vervolgens ook in die vage zwarte kleding rondloopt en lang haar + sikje hebt... dat je niet naar hip-hop kan luisteren zonder ook in wijde kleding te gaan rondlopen en allerlei rare east(of west-?)side gebaren met je handen te maken. Mensen die naar hardcore luisteren en dat aan de hele wereld willen showen zijn nog wel het ergste (zie foto)
http://topstar112.hyves.nl/fotos/508764412/0/_NdJ/
Klacht: mensen die met hun kleding willen laten zien naar welke muziek ze luisteren
Subklacht: mensen die naar hardcore luisteren
Als ze dat als eis gaan stellen mogen ze die baan dus mooi in hun reet stekenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef LordHypnos het volgende:
Ik snap die hele drang ook niet. Volgens mij is het gewoon om ergens bij te horen en niet buiten de groep te vallen.
Vroeger liep ik ook rond met lang haar, band shirts en kisten. Ik kwam er al snel achter dat dit niet echt representatief wordt geacht bij sollicitaties. Ik bedoel dan natuurlijk niet dat je moet komen opdagen met band shirts en kisten op een sollicitatie, maar het lange haar opzich wordt al gezien als niet representatief. Ik moest het ook afknippen wilde ik de baan krijgen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef LordHypnos het volgende:
Ik snap die hele drang ook niet. Volgens mij is het gewoon om ergens bij te horen en niet buiten de groep te vallen.
Vroeger liep ik ook rond met lang haar, band shirts en kisten. Ik kwam er al snel achter dat dit niet echt representatief wordt geacht bij sollicitaties. Ik bedoel dan natuurlijk niet dat je moet komen opdagen met band shirts en kisten op een sollicitatie, maar het lange haar opzich wordt al gezien als niet representatief. Ik moest het ook afknippen wilde ik de baan krijgen.
Ach ik wilde die baan graag hebben. Banen liggen immers niet voor het oprapen!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef n0r het volgende:
[..]
Als ze dat als eis gaan stellen mogen ze die baan dus mooi in hun reet steken
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef stroke het volgende:
Ik ben zelf 18 en draag band shirtjes. Al mijn vrienden dragen gewoon "normale" kleren. De reden waarom ik band shirtjes draag: merk kleding vind ik niet leuk en te duur, herinneringen aan optredens en de kans dat je iemand tegen komt die het zelfde als jou draagt is erg klein.
Helemaal gelijk in.
Ik vind die typerende metalheads, hip-hoppers en hardcore gasten ook erg waardeloos.
Op de hip-hoppers na vind ik gabbers en metalheads toch behoorlijk gezellig. (met welke ik omga teminste.)
Jij vind alle kleding lelijk, behalve bandshirts?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef stroke het volgende:
Ik ben zelf 18 en draag band shirtjes. Al mijn vrienden dragen gewoon "normale" kleren. De reden waarom ik band shirtjes draag: merk kleding vind ik niet leuk en te duur, herinneringen aan optredens en de kans dat je iemand tegen komt die het zelfde als jou draagt is erg klein.
Ik vind die typerende metalheads, hip-hoppers en hardcore gasten ook erg waardeloos.
Alles behalve bandshirts vind je lelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef stroke het volgende:
Eens. Dan doe ik het wel in een staart.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef n0r het volgende:
[..]
Als ze dat als eis gaan stellen mogen ze die baan dus mooi in hun reet steken
Mm, als je een beetje zoekt zijn er veel gekleurde bandshirts te vinden, ik denk dat er 2 van de 10-15 die ik heb zwart zijn. Nou wordt dat met death metal bijvoorbeeld wel wat moeilijker denk ik jaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
Het jammere van bandshirts vind ik dat ze allemaal zwart zijn. Ook zijn ze vaak van baggerkwaliteit.
Als er gewoon toffe shirts zouden zijn in een vlot kleurtje waar toevallig het logo van mijn favoriete band op zou staan, zou ik het wel sneller gaan dragen. Ik heb nu bijvoorbeeld (bij toeval gevonden in Spanje) een prima roze (whehe, roze) shirt van The Ramones. Kijk, dat vind ik nou leuk. Al dat zwart ziet er niet echt vrolijk uit, daarom draag ik het simpelweg niet. Maar dat betekent niet dat ik bepaalde muziek niet (of wel) waardeer.
Nee, dat ook niet. Maar ik kan net heel makkelijk en veilig als alle andere "pubers" naar een jack and jones stappen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij vind alle kleding lelijk, behalve bandshirts?
Waarom zou jij in godsnaam niet als andere "pubers" (quote:Op woensdag 8 april 2009 16:36 schreef stroke het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Maar ik kan net heel makkelijk en veilig als alle andere "pubers" naar een jack and jones stappen.
Wat mij opvalt op fok is dat elke "sub cultuur" een afzeik topic krijgt.
Als mensen voor mij bepalen wat ik moet dragen geef ik een mooie:" fuck you." Maar nee, ik wil niet in iets lopen waarbij de kans groot is dat iemand anders het ook draagt en ik die persoon tegen kom.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou jij in godsnaam niet als andere "pubers" (. ) een jack en jones binnen kunnen stappen?
Anderen bepalen wat je moet dragen? Je koopt toch zelf kleren? Of word je in kledingwinkels gedwongen om een bepaald shirt te kopen?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:44 schreef stroke het volgende:
[..]
Als mensen voor mij bepalen wat ik moet dragen geef ik een mooie:" fuck you." Maar nee, ik wil niet in iets lopen waarbij de kans groot is dat iemand anders het ook draagt en ik die persoon tegen kom.
Je draagt geen hiphop?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Ik hou van hiphop, maar draag het niet echt
Echt he.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Anderen bepalen wat je moet dragen? Je koopt toch zelf kleren? Of word je in kledingwinkels gedwongen om een bepaald shirt te kopen?
Echt, sommige alto's.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 8 april 2009 16:49 schreef TommyGun het volgende:
Ik droeg vroegah ook altijd band shirts maar sinds ik een leven heb meestal gewoon nette kleding
Inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookIk zei ook altijd: "nooit zal ik andere schoenen kopen dan skateschoenen". Nu draag ik Van Bommel en dat soort zooi. Ook heb ik gister nog een oude broek weggegooid (was vroeger mijn favoriet). Die was (zelfs nu nog) zo'n 10 maten te groot. Het is een fase, hè.
Ja oke, vrije tijd is nog wel te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag in mn vrije tijd nog graag over straat in een shirtje van Iron Maiden of Dimmu Borgir ofzo. Als ik aan het werk ben heb ik neutrale kleren aan
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja oke, vrije tijd is nog wel te doen
dat dusquote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef ehqo het volgende:
Ik zou niet eens weten wat voor kleren ik zou moeten dragen om mijn muzieksmaak te 'outen'.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je het verstand van een rotte dweil hebt, band shirts = royal sadness (bij volwassenen dan heh )
ja vet hoor zwarte t shirt met doodskoppen en schreeuwend teksten erop, erg mooiquote:
Ja, elke band heeft alleen maar shirts met een doodskop aan de voorkant en in grote letters achterop: HEIL SATAN!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vet hoor zwarte t shirt met doodskoppen en schreeuwend teksten erop, erg mooi_!
Fuck east side!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Matthijs- het volgende:
Waar komt dat toch vandaan? Het lijkt wel alsof je tegenwoordig metal alleen leuk mag vinden als je vervolgens ook in die vage zwarte kleding rondloopt en lang haar + sikje hebt... dat je niet naar hip-hop kan luisteren zonder ook in wijde kleding te gaan rondlopen en allerlei rare east(of west-?)side gebaren met je handen te maken. Mensen die naar hardcore luisteren en dat aan de hele wereld willen showen zijn nog wel het ergste (zie foto)
http://topstar112.hyves.nl/fotos/508764412/0/_NdJ/
Klacht: mensen die met hun kleding willen laten zien naar welke muziek ze luisteren
Subklacht: mensen die naar hardcore luisteren
nee niet allemaal maar ze zijn wel allemaal even lelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, elke band heeft alleen maar shirts met een doodskop aan de voorkant en in grote letters achterop: HEIL SATAN!_!
Drakenshirts, DIE zijn lelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet allemaal maar ze zijn wel allemaal even lelijk
Nog erger: t-shirts met wolven en/of indianen eropquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drakenshirts, DIE zijn lelijkEn van die zgn. hippe shirts met het merklogo in schreeuwend grote gouden letters erop
En zo is het.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet allemaal maar ze zijn wel allemaal even lelijk
Dat ookquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef Chimay het volgende:
[..]
Nog erger: t-shirts met wolven en/of indianen erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |