quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:51 schreef VeX- het volgende:
Och arm grut. Het zit jullie wel hoog he.Soit, je doet maar.
Ik weet het goed gemaakt. Als iedereen hier nou gewoon foto's van zichzelf post dan durf ik te wedden dat er nog genoeg te lachen valt. Statistisch gezien moet in elk geval minstens 1/5 hier overgewicht hebben en ws. ook lelijk zijn, dus dat komt wel goed. Iedereen blij toch? Of is het alleen maar leuk als je veilig achter je keyboard grappen over een ander kan maken?
Ik heb trouwens niemand weerhouden om fotos te posten, maar alleen gewezen op de risicos. Ik snap niet waarom men zo jankt.
Sportschool.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Slotje.
ik heb ook niks tegen dikke mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:32 schreef FashionXstar het volgende:
Sommige mensen kunnen er niks aan doen hoor en nee ik ben niet dik!
Ohkeeequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen dikke mensen![]()
alleen dat ze geen gevoel voor humor hebben
Ja, die 5% van de mensen met een schildklieraandoening o.i.d., maar bij de rest is het gewoon vreten vreten vreten. Prima, maar dan niet gaan zeuren als je daar op aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:32 schreef FashionXstar het volgende:
Sommige mensen kunnen er niks aan doen hoor en nee ik ben niet dik!
Nee hoor, ook niet 'volslank' of zoquote:
Dikke mensen gaan altijd op hun bek, @youtube.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef EvanStone het volgende:
Ik topic zonder pics kan natuurlijk niet.
Dus daarom:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
HAHAHAH en dan ook nog die diet coke in dr handenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef EvanStone het volgende:
Ik topic zonder pics kan natuurlijk niet.
Dus daarom:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |