Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zegquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.
Zo vraag ik me bijvoorbeeld nog steeds af hoe je erbij kwam dat het topic van afcajos verzonnen zou zijn.
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zeg
Laat ik het zo zeggen, de eerste alinea begint al ongeloofwaardig. De rest zou kunnen, maar dan nog hoeft dat niet hier.
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? Bwhehequote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie topics sluiten die juist zoveel toevoegen en heel vermakelijk zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Hier kan je terecht voor
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
Bagger in dit topic verwijderen we ook.
[KLB SC #1187] Sauna's!quote:
Tuurlijk zitten er een paar verzonnen elementen in maar dat maakt het nog niet KLB-onwaardig. Eenieder zal kunnen beamen dat er amper goede topics in KLB zijn zonder enige aangedikte, humoristische elementen. Ik snap die kruistocht niet zo, enerzijds worden er fantasierijke topics gesloten en naar ONZ verwezen terwijl anderzijds ook de zuivere opsommingen (lees: dagboektopics) sneuvelen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ga eens dood mongooltje
quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
Tijden veranderen snel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef dagdag het volgende:
gisteren kon ik iemand 7 posts nog wijsmaken van wel
Zal eens loerenquote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef Slappy het volgende:
Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen kan iemand die mongool turbine weg modden zit weer te trollen
Oh, dat realiseerde ik me niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
Om even op je laatste regel te reageren Beau: Omdat wij in ONZ niet mogen modden Beau. Kan dus hoogstens even gevraagd worden of ONZ hem weer naar KLB kickt.
Procedures, jeweetz
Blijft ie dichtquote:
Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |