abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68189192
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk schoolbus(ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.

Ik ging dus fijn in de bus zitten zat dus tegenover vrouw met kinderwagen toen de bus arriveerde bij eindhalte stapt alle die kut tuig gelijk uit niemand nam ook even de moeite om de vrouw te helpen met haar kinderwagen behalve ik want ja alleen gaat het een beetje moeilijk.

Klacht jeugd is lui en te beroerd om vrouw te helpen met een kinderwagen in de bus

[ Bericht 0% gewijzigd door Slappy op 20-04-2009 00:03:39 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 19 april 2009 @ 23:50:38 #2
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68189229
die dingen moet je ook thuis laten
of gewoon heul niet aan beginnen

TS vindt 22 graden al heet
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68189409
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef Slappy het volgende:
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk schoolbus(ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.

Ik ging dus fijn in de bus zitten zat dus tegenover vrouw met kinderwagen toen de bus arriveerde bij eindhalte stapt alle die kut tuig gelijk uit niemand nam ook even de moeite om de vrouw te helpen met haar kinderwagen behalve ik want ja alleen gaat beetje moeilijk.

Klacht jeugd is lui en te beroerd om vrouw te helpen met een kinderwagen in de bus
Ze mag nog blij wezen dat ze haar portemonnee niet hebben gejat
X
X
X
  zondag 19 april 2009 @ 23:58:21 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_68189503
Ik zat gisteren op m'n veranda zag ik zo aan de overkant een oudere vrouw boodschappen uit de achterbak van haar auto uitladen. Die zak breekt en alle spullen flikkeren zo over de grond. Nja lopen er 2 baldadige jongeren langs haar. De ene stopt nog even om 'unf-unf' bewegingen te maken richting de kont van de (nu gebukte, omdat ze haar spulletjes aan het oprapen was) dame. En toen liepen ze gewoon lachend door, he..

Toen realiseerde ik me ineens dat ik niet op die veranda zat maar dat het Clint Eastwood was en hij had een dik geweer naast zich en een koelbox met biertjes.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_68189777
Eigen schuld dat het zwaar is, had je minder gierig moeten zijn en een 15" kopen"

En wat doet een vrouw met kinderwagen in een schoolbus? Of was het gewoon een normale bus?
pi_68189834
Zeg een bus is een bus,het is gewoon een wijk bus die toevallig ook langs die school rijdt.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68189992
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
Zeg een bus is een bus,het is gewoon een wijk bus die toevallig ook langs die school rijdt.
Dat maakt het nog geen schoolbus

Zie je het verschil?
pi_68190040
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef speedy_kevin het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen schoolbus

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zie je het verschil?
Blijkbaar niet die eerste heb ik nooit zien rijden daar En het was de onderste bus
pi_68190233
quote:
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk bus richting school (ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.

....
Graag gedaan hoor
  maandag 20 april 2009 @ 00:55:00 #10
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_68190786
De hitte!
Ok stelletje hokboeren
pi_68193971
quote:

Ik ging dus fijn in de bus zitten zat dus tegenover vrouw met kinderwagen toen de bus arriveerde bij eindhalte stapt alle die kut tuig gelijk uit niemand nam ook even de moeite om de vrouw te helpen met haar kinderwagen behalve ik want ja alleen gaat het een beetje moeilijk.

Dat is wel triest. Ik help altijd even.

Ik ga overigens NIET opstaan voor een oud wijf die met haar loopstok loopt rond te zwaaien.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_68194290
Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
pi_68194832
Zo opgeschoond.
A.u.b. ontopic, en TS: Wanneer je zelf niet normaal kunt reageren gaat dit topic gewoon dicht. Zie FB. Thanks.

[ Bericht 87% gewijzigd door de_boswachter op 20-04-2009 10:26:43 ]
U MAD?
pi_68195055
En die reactie boven je van meneer provoceren
pi_68195183
quote:
pi_68195206
Leuke UI.
Conclusie: Verkapt kijk mij stoer met mijn laptop moeders helpen.-post
pi_68195332
Heb je die MILF nog geneukt?
Anders heb je alles voor niets gedaan
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_68195621
Nou ten eerste is een 17" lelijk en totaal niet handig, ga gewoon voor de 15".
Ten tweede moeten die irritante babywagen gasten eens niet met de bus gaan, want de meeste zijn te lui om te lopen (Hier althans) en stappen ze de volgende halte meteen weer uit.
Roken is lekker
pi_68195651
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nou ten eerste is een 17" lelijk en totaal niet handig, ga gewoon voor de 15".
Ten tweede moeten die irritante babywagen gasten eens niet met de bus gaan, want de meeste zijn te lui om te lopen (Hier althans) en stappen ze de volgende halte meteen weer uit.
Was minimaal 10 km lopen voor haar dan.
pi_68195688
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:

[..]

Was minimaal 10 km lopen voor haar dan.
Nou dan is het misschien wel terecht, maar ze heeft zelf ook niets gevraagd aan die gasten, lijkt me...
Roken is lekker
pi_68195730
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nou dan is het misschien wel terecht, maar ze heeft zelf ook niets gevraagd aan die gasten, lijkt me...
Als iemand dood word geschopt,en hij vraagt niet om hulp ga je hem zeker ook niet helpen
pi_68195746
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Slappy het volgende:
En die reactie boven je van meneer provoceren
Hoor haar dan.

Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?

Weet je nog in welk subforum je zit?
pi_68195781
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Slappy het volgende:

[..]

Als iemand dood word geschopt,en hij vraagt niet om hulp ga je hem zeker ook niet helpen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---▲▲▲▲▲▲▲-----------------▲▲▲▲-----------------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲▲▲▲▲----------------▲▲▲▲▲---------------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲▲▲▲▲--------------▲▲-------▲▲-------------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲------------------------▲▲---------▲▲-------------------------------------------▲▲▲--------------
---▲▲▲-----------------------▲▲-----------▲▲------------------------------------------▲▲▲--------------
---▲▲▲----------------------▲▲-------------▲▲-----------------------------------------▲▲▲--------------
---▲▲▲▲▲----------------▲▲--------------▲▲---------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲▲▲----------------▲▲▲▲▲▲▲▲▲---------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲▲▲----------------▲▲▲▲▲▲▲▲▲---------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲---------------------▲▲----------------▲▲--------------▲▲▲----------------▲▲▲--------------
---▲▲▲---------------------▲▲----------------▲▲--------------▲▲▲----------------▲▲▲▲▲▲▲---
---▲▲▲---------------------▲▲----------------▲▲--------------▲▲▲----------------▲▲▲▲▲▲▲---
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roken is lekker
pi_68195811
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hoor haar dan.

Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?

Weet je nog in welk subforum je zit?
Wie begon hier op de man spelen juist jij was dat

[ Bericht 0% gewijzigd door Slappy op 20-04-2009 11:05:40 ]
pi_68195848
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wie begon hier op de man spellen juist jij was dat
Eh, zou dat wellicht komen omdat jij de TS bent en de klacht betrekking heeft op jouw persoontje?

En voor zover dat nog niet het geval was, je verziekt je topic met je huilbuien en gemekker richting mods. Aap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')