Ze mag nog blij wezen dat ze haar portemonnee niet hebben gejatquote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef Slappy het volgende:
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk schoolbus(ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.
Ik ging dus fijn in de bus zitten zat dus tegenover vrouw met kinderwagen toen de bus arriveerde bij eindhalte stapt alle die kut tuig gelijk uit niemand nam ook even de moeite om de vrouw te helpen met haar kinderwagen behalve ik want ja alleen gaat beetje moeilijk.
Klacht jeugd is lui en te beroerd om vrouw te helpen met een kinderwagen in de bus
Dat maakt het nog geen schoolbusquote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
Zeg een bus is een bus,het is gewoon een wijk bus die toevallig ook langs die school rijdt.
Blijkbaar niet die eerste heb ik nooit zien rijden daarquote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen schoolbus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je het verschil?
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef Slappy het volgende:
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk bus richting school (ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.
....
Dat is wel triest. Ik help altijd even.quote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef Slappy het volgende:
Afgelopen Vrijdag zat ik in de plaatselijk schoolbus(ja ik had geen zin om te lopen had 17 inch laptop in me rugzak hangen plus eten)normaal loop ik altijd maar vanwege de hitte niet mogelijk.
Ik ging dus fijn in de bus zitten zat dus tegenover vrouw met kinderwagen toen de bus arriveerde bij eindhalte stapt alle die kut tuig gelijk uit niemand nam ook even de moeite om de vrouw te helpen met haar kinderwagen behalve ik want ja alleen gaat het een beetje moeilijk.
Klacht jeugd is lui en te beroerd om vrouw te helpen met een kinderwagen in de bus
quote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef Slappy het volgende:
Was minimaal 10 km lopen voor haar dan.quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nou ten eerste is een 17" lelijk en totaal niet handig, ga gewoon voor de 15".
Ten tweede moeten die irritante babywagen gasten eens niet met de bus gaan, want de meeste zijn te lui om te lopen (Hier althans) en stappen ze de volgende halte meteen weer uit.
Nou dan is het misschien wel terecht, maar ze heeft zelf ook niets gevraagd aan die gasten, lijkt me...quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Was minimaal 10 km lopen voor haar dan.
Als iemand dood word geschopt,en hij vraagt niet om hulp ga je hem zeker ook niet helpenquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou dan is het misschien wel terecht, maar ze heeft zelf ook niets gevraagd aan die gasten, lijkt me...
Hoor haar dan.quote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Slappy het volgende:
En die reactie boven je van meneer provoceren
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als iemand dood word geschopt,en hij vraagt niet om hulp ga je hem zeker ook niet helpen
Wie begon hier op de man spelen juist jij was datquote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoor haar dan.
Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?
Weet je nog in welk subforum je zit?
Eh, zou dat wellicht komen omdat jij de TS bent en de klacht betrekking heeft op jouw persoontje?quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wie begon hier op de man spellen juist jij was dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |