Óf homofoob, óf vinden het onderwerp wel erg dichtbijkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:11 schreef Juup© het volgende:
Accepteer het nou maar, het grootste deel van de pubers op FOK! is homofoob.
Het mag niet van de Bijbel.quote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef joepie91 het volgende:
Het verbaast me toch dat ik geen posts kan vinden die nou echt een goede reden kunnen geven waarom homo's slecht zouden zijn, en toch blijft het gezegd worden.
Er mag zoveel niet van welk geloof dan ook. Maar er bestaat ook nog zoiets als menselijkheid, en dat botst helaas vaak met het geloof.quote:
Als bekende Nederlanders (soapacteursquote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Juup© het volgende:
Waarom is er toch zoveel intolerantie mbt homosexuelen? Ik begrijp het geheel niet. Is het puberaal gedrag , of is het domheid?
TS vraagt om een reden, en die kan hij krijgen. Als hij wil wil ik ook wel ter zake citeren.quote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet van welk geloof dan ook. Maar er bestaat ook nog zoiets als menselijkheid, en dat botst helaas vaak met het geloof.
Jij dacht, ik lul gewoon mee omdat ik zelf geen mening heb.quote:
Graag.quote:Op zondag 12 april 2009 23:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
TS vraagt om een reden, en die kan hij krijgen. Als hij wil wil ik ook wel ter zake citeren.
Ik ben op zich niet tegen homo's, ik ben alleen mordicus tegen soaps omdat die de 'werkelijkheid uitvergroten'.quote:Op zondag 12 april 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als bekende Nederlanders (soapacteurs) zo reageren en er een homo als verhaallijn wordt neergezet i.p.v. als een karakter die normale soapdingen meemaakt, geeft dat wel aan dat het blijkbaar nog lang niet iets normaals is.
Dat is toch raar? Jij hoeft toch niet zelf met een vent in bed te liggen? Ik ken veel homo's, en het zijn prima gozers. Mensen met tunnelvisie die zich distantiëren van andere 'groepen' ---> Triest.quote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef Salsaneck het volgende:
Accepteer maar gewoon dat de meeste mensen niks van homo's moeten hebben.
ik mag hopen dat het de meeste mensen geen zier interesseert wat de seksuele voorkeur is van een ander waar ze geen mallemoer mee te maken hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef Salsaneck het volgende:
Mijn ervaring is toch echt dat er een stuk meer mensen zijn die geen enkel probleem hebben met homo's.quote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef Salsaneck het volgende:
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |