abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2009 @ 13:41:57 #251
138448 PeZu
Suspended animation
pi_68167039
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje. Zijn al genoeg topics over AZ
ja bosverkrachter dat is dus ook mijn klacht heh
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_68167061
Hihi je zei verkrachter
U MAD?
  zondag 19 april 2009 @ 13:43:47 #253
138448 PeZu
Suspended animation
pi_68167092
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hihi je zei verkrachter
nee ik typte het
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_68167936
Whehe, die PeZu
U MAD?
pi_68169170
Doe mijn topic eens terug naar KLB! Het lijkt me toch een duidelijke klacht.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 19 april 2009 @ 14:56:43 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_68169310
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
En ONZonwaardig topic
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2009 @ 16:54:39 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_68173065
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68174365
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.
Swarmahoer?
pi_68178768
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.

Het was ook echt een "bazentopic" he

Trouwens, die term bazentopic hebben jullie zelf als stempel op topics van mij gezet. Ik ben daar nooit over begonnen.

Maarja KLB is toch al verneukt
  zondag 19 april 2009 @ 20:40:42 #260
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68182400
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:

[..]

Maarja KLB is toch al verneukt
Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_68182979
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.
Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezen

Bovendien, ik verneuk het helemaal niet. Ik post geen plaatjes of dat soort dingen en loop niet vaak te trollen. Ik ben zelfs inactief man !
  zondag 19 april 2009 @ 20:57:20 #262
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68183040
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef afcajos het volgende:

[..]

Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezen

Bovendien, ik verneuk het helemaal niet. Ik post geen plaatjes of dat soort dingen en loop niet vaak te trollen. Ik ben zelfs inactief man !
5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_68183139
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.
Laatste maanden post ik amper

Die bans waren in mijn rebelse tijd.
  zondag 19 april 2009 @ 21:01:36 #264
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68183180
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:

[..]

Laatste maanden post ik amper

Die bans waren in mijn rebelse tijd.
Het zal me benieuwen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_68184297
Het verplaatsen van dat topic van afcajos lijkt weer verdacht veel op een persoonlijke prestigestrijdje van Adelante. Het is gewoon een fatsoenlijk topic waar enige tijd en moeite in gestoken is met een duidelijke klacht, zonder potentieel topicverneukende elementen.

Letterlijk jarenlang mogen dat soort topics van afcajos in KLB staan en zijn ze een groot succes maar nu opeens mag het niet meer. Wat mij dan vooral opvalt, is dat de mods allemaal individueel als kleine eenheden opereren. De één sluit het ene topic, de ander sluit het andere topic en als een blok wordt dan meestal kritiek doodgezwegen of genegeerd terwijl diezelfde mods keer op keer in het verleden anders handelden.
pi_68184528
wtf, een topic van joske in onz, wat een kul zeg, welke badeend heeft dat gedaan?
  zondag 19 april 2009 @ 21:45:58 #267
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68184733
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef Emimich het volgende:
Het verplaatsen van dat topic van afcajos lijkt weer verdacht veel op een persoonlijke prestigestrijdje van Adelante. Het is gewoon een fatsoenlijk topic waar enige tijd en moeite in gestoken is met een duidelijke klacht, zonder potentieel topicverneukende elementen.

Letterlijk jarenlang mogen dat soort topics van afcajos in KLB staan en zijn ze een groot succes maar nu opeens mag het niet meer. Wat mij dan vooral opvalt, is dat de mods allemaal individueel als kleine eenheden opereren. De één sluit het ene topic, de ander sluit het andere topic en als een blok wordt dan meestal kritiek doodgezwegen of genegeerd terwijl diezelfde mods keer op keer in het verleden anders handelden.
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.

Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.

En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
pi_68184741
-edit-

Ik, opbokken.

[ Bericht 89% gewijzigd door Biogarde op 19-04-2009 21:47:19 ]
pi_68185067
Bio, ik verzin ze nooit hoor ik vertel het alleen mooi.

Maargoed lekker boeiend ook.
pi_68185096
jos je ben een baggeruser,accepteer dat

groeten KLB team
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_68185376
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.

Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.

En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
Kijk, het klinkt allemaal leuk en aardig en om eerlijk te zijn, ben ik het met het grootste gedeelte van je posts ook eens. Alleen in deze klopt het niet dat het topic geheel verzonnen was, sterker nog, het enige detail wat verzonnen was ging over de tattoo. Daarom lijkt me de reden om deze keer het topic naar ONZ te verplaatsen ongegrond.

Met het dikgedrukte gedeelte ben ik het overigens eens, alleen dan verbaast me onderstaande opmerking nogal. Alsof één speciale mod in zijn eentje maar even besluit wat nu en in de toekomst al dan niet in KLB kan en zal kunnen.
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
  zondag 19 april 2009 @ 22:06:41 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_68185478
Reageer straks wel even, op de iPhone een heel verhaal typen werkt niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68186433
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zijn topics zijn echt niet verzonnen En ook al zijn ze dat wel, bewijs heb je d'r niet voor. En volgens mij vinden de meeste mensen die topics van Jos heel leuk om te lezen, er zit ook altijd een goede klacht in.

KLB is de laatste maanden steeds saaier geworden om te lezen, nu opent jos nog af en toe een puik topic maar nu jullie zijn topics ook al gaan verbieden is KLB defenitief niet meer mijn favo subforum

Lijkt wel alsof jullie jaloers zijn ofzo, dat jos zo geliefd is in KLB Beter staan jullie zijn topics gauw weer toe om Fok! nog een beetje leuk te houden.
  zondag 19 april 2009 @ 22:38:43 #274
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68186651
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef julian6 het volgende:

[..]

Zijn topics zijn echt niet verzonnen En ook al zijn ze dat wel, bewijs heb je d'r niet voor. En volgens mij vinden de meeste mensen die topics van Jos heel leuk om te lezen, er zit ook altijd een goede klacht in.

KLB is de laatste maanden steeds saaier geworden om te lezen, nu opent jos nog af en toe een puik topic maar nu jullie zijn topics ook al gaan verbieden is KLB defenitief niet meer mijn favo subforum

Lijkt wel alsof jullie jaloers zijn ofzo, dat jos zo geliefd is in KLB Beter staan jullie zijn topics gauw weer toe om Fok! nog een beetje leuk te houden.
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
pi_68186833
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Deze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')