je bent een eng mannetjequote:
Inhoudelijke argumentatie is je vreemd, er is simpelweg niets mis aan die post. Dat sommigen er een fundamenteel andere mening op na houden is een andere zaak.quote:Op maandag 13 april 2009 19:09 schreef Homdeck het volgende:
je bent een eng mannetje![]()
het wordt inderdaad tijd dat er weer wat gemod gaat worden in dat topic
quote:Op maandag 13 april 2009 19:10 schreef accuphase het volgende:
Hahaha.. heb jij ff pech dat je in Nederland woont anno nu! Als je er zoveel hinder van hebt zou ik je willen adviseren een schep mes te pakken en deze met een rotgang langs je polsen te snijden. Dan heb je nooit meer last...(en de rest van de wereld niet meer van jou)
Roepen dat het een ziekte is helpt ook niet echt.quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inhoudelijke argumentatie is je vreemd, er is simpelweg niets mis aan die post. Dat sommigen er een fundamenteel andere mening op na houden is een andere zaak.![]()
In ieder geval heb je wel gelijk dat het hoog tijd wordt voor een mod om weer eens dat topic door te gaan spitten, bijvoorbeeld deze post:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.quote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef Biogarde het volgende:
Roepen dat het een ziekte is helpt ook niet echt.
jij bent echt wereldvreemd, je ouders hebben je zeker laten vallen vroeger tijdens je opvoeding, ow wacht, je bent alleen gevoed blijkbaarquote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.
Ik heb ook meningen over van alles en nog wat. Verschil tussen jou en mij; ik ventileer ze niet. Ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan. Maar goed, kan in jouw geval net zo goed tegen een rol behang praten.quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, dat is in ieder geval mijn mening en hoogstwaarschijnlijk zelfs ook die van een groot gedeelte der wereldbevolking.
De Paus komt er ook nog steeds mee weg, maar die brengt het als afwijking, niet als ziekte.quote:Op maandag 13 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ad hominem.quote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
jij bent echt wereldvreemd, je ouders hebben je zeker laten vallen vroeger tijdens je opvoeding, ow wacht, je bent alleen gevoed blijkbaar
Ik praat nog wel met Remlof in deze, de opmerking "ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan" kan je namelijk niet onderbouwen maar dat zal je in al je euforische retoriek even vergeten zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook meningen over van alles en nog wat. Verschil tussen jou en mij; ik ventileer ze niet. Ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan. Maar goed, kan in jouw geval net zo goed tegen een rol behang praten.
Je staat weer op scherp. Wees zuinig, spaarzaam en let op je woorden
Je trekt het je teveel aan.quote:Op maandag 13 april 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar die over gaan na alle waarschuwingen....
Heb je nou echt een plaat voor je bakkes of doe je alsof? Ventileren zoals JIJ doet.quote:Op maandag 13 april 2009 19:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ad hominem.
[..]
Ik praat nog wel met Remlof in deze, de opmerking "ventileren op dit forum is namelijk niet toegestaan" kan je namelijk niet onderbouwen maar dat zal je in al je euforische retoriek even vergeten zijn.
Heb het alleen niemand zien roepen, maar goed.quote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat ik een huillie ben?
Was niet tegen jouw gericht, het was na een edit van een mod.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb het alleen niemand zien roepen, maar goed.
Ja, maar ik ben ook een mod en ken z'n edits.quote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was niet tegen jouw gericht, het was na een edit van een mod.![]()
Vrijwel dat hele rijtje zal terecht als onacceptabel gezien worden maar met mijn statement an sich in de context en onderbouwd dat homoseksualiteit een ziekte is, daar is niets mis mee. Je Pavlov-reactie is schattig, maar als je nou eens ongekleurd naar deze zaak zou kijken zonder in je achterhoofd rekening te houden met wie de post plaatste dan zou zelfs jij tot de conclusie moeten komen dat er zowel met de strekking van de posts als de expliciete bewoordingen niets 'mis' is.quote:Op maandag 13 april 2009 19:34 schreef Biogarde het volgende:
Heb je nou echt een plaat voor je bakkes of doe je alsof? Ventileren zoals JIJ doet.
Voorbeelden aangezien je het niet wil snappen:
- Al die kankermarokkanen moeten het land uit.
- Homo zijn is een ziekte.
- Homo's verspreiden aids en moeten dood.
- Al die kankerturken het land uit.
- Hitler vond ik een kekke vent.
- Heil Hitler.
- Alle homo's moeten dood.
Inmiddels duidelijk?
quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een mod en ken z'n edits.
Uiteraard mag hij/zij mij best een huillie noemen, interesseert mij niet.quote:
mag in feedback huillie
[ Bericht 50% gewijzigd door swarmahoer op 13-04-2009 11:14 ]
Tuurlijk niet want onderbouwen is iets engs. Helaas wel het fundament onder een FB-topic dus je post is nogal misplaatst. Je voegt in ieder geval niets toe aan de discussie.quote:Op maandag 13 april 2009 19:37 schreef CartWOman het volgende:
Als je op een normale manier had gepost dat JIJ het als ziekte bestempelt was er niks aan de hand geweest, maar je weggehaalde posts waren te treurig voor woorden. Succes bij Remlof.![]()
Een eng hypocriet mannetje ben je. En nee, dit onderbouw ik niet.
Als jij nou eens na zou denken over onder andere mijn manier van modden, je eigen uitspraak en dan weer mijn reactie, dan weet je net goed als ik dat je van je hele reactie niets moois kan maken. In welke context en hoe ongekleurd dan ook.quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrijwel dat hele rijtje zal terecht als onacceptabel gezien worden maar met mijn statement an sich in de context en onderbouwd dat homoseksualiteit een ziekte is, daar is niets mis mee. Je Pavlov-reactie is schattig, maar als je nou eens ongekleurd naar deze zaak zou kijken zonder in je achterhoofd rekening te houden met wie de post plaatste dan zou zelfs jij tot de conclusie moeten komen dat er zowel met de strekking van de posts als de expliciete bewoordingen niets 'mis' is.
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsenquote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Als een topicstarter nou expliciet over een onderwerp praat zoals homoseksualiteit op Fok! dan verwacht je toch geen liefkozende en troetel reacties?
Klaagbaak. Serieus. Klaagbaak?quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er om een serieuze discussie gevraagd wordt en dit tientallen keren door 3 mods bevestigd wordt door edits en waarschuwingen en opruim rondes moet je wel een heel grote plaat voor je kop hebben om te menen dat je alsnog zo'n reactie moet plaatsen
Foutje, bedankt.quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak. Waar komt dat klaagbak vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |