Nee hoor, toen je 12 was zat je op je kamertje Suske en Wiskes te lezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef multivitamine88 het volgende:
ik weet nog goed toen ik 12 was dat ik zon ventje tegen kwam op straat hij leek net op kruimeltje van die film.
we hadden ze instrument afgepakt en uitgescholden voor zwerver
hij was erg boos.
Nee hoor, hij was dat ventje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee hoor, toen je 12 was zat je op je kamertje Suske en Wiskes te lezen
Naar welke school moeten ze gaan dan? Als ze illegaal zijn dan wordt het lastig ze hier op een school te krijgen....quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
Ik wil mijn bonafide integere mening niet aan jullie opdringen, maar ik vind gewoon dat die kinderen naar school moeten om te leren. Ze zitten daar maar de hele dag met hun accordeon en tuppeware bakje gevuld met stuivers.
Dan gaan ze maar lekker stelen of rotzooi trappen. Maar ga niet op een accordeon spelen in de stad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar welke school moeten ze gaan dan? Als ze illegaal zijn dan wordt het lastig ze hier op een school te krijgen....
Gooi stiekem dingetjes naar hem, kleine steentjes of iets, zodat ie steeds moet stoppen of valse noten raakt. Als je dat lang genoeg volhoudt gaat ie wel ergens anders staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:11 schreef DJKoster het volgende:
Hier in Enschede speelt een volwassen Roemeen op zijn accordeon, bij de ingang van winkelcentra. Eenmaal raden waar mijn balkon schuin boven ligt... AAAAAARRRRRGGGGHHHHH
quote:
Den Bosch centrum.. Niet echt pauper of wel??quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan moet je wel in een behoorlijke pauperbuurt wonen, als je daar last van hebt.
Blijkbaar wel dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Den Bosch centrum.. Niet echt pauper of wel??
Jij komt natuurlijk uit een gehucht waar het enige muzikale op straat, de plaatselijke boerenkapel is, die het dorpsfeest aan`t opleuken is?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan moet je wel in een behoorlijke pauperbuurt wonen, als je daar last van hebt.
Het is ook eng... buiten komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Jij komt natuurlijk uit een gehucht waar het enige muzikale op straat, de plaatselijke boerenkapel is, die het dorpsfeest aan`t opleuken is?
![]()
Voor wat het waard is: Tegenwoordig heeft elk centrumpje zijn eigen straatmuzikanten. Maar da`s al een aantal jaar zo, hoorrr.
Je moet blij zijn dat ze er staan, anders wordt je vermoord door reuze hamsters.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]you said it! Hier ook bij de lokale c1000 altijd van die pauper figuren die NON STOP HETZELFDE RIEDELTJE AFSPELEN GVD!!!!!!!!!!!!
STOER MAN!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
We hebben eens een keer met z,n 3en zo,n gast ontzettend voor lul gezet, door voor z,n neus te gaan headbangen terwijl hij met z,n viooltje aan het spelen was.
Die knakker ging dus op een gegeven moment weg, en aan de andere kant van het plein zitten, wij er dus achteraan, en weer headbangen.
Toen is daarna maar in gaan pakken en kwaad de bus ingestapt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |