Komt ie nu pas mee aanquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Walter81 het volgende:
Een vraag over een onderwerp meer dan een half jaar geleden. Maar misschien kan iemand antwoord geven:
In het topic Peter Heerschop. heeft de kick van 3jaar mij een usernote opgeleverd. Nu is 1 note niet echt wereldschokkend. Maar mijn bericht sloot aan bij het onderwerp van TS. Wat is er dan mis met het gebruik maken van een oud topic?
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.quote:
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar jij was ook zo 'ondeugend' om het topic ook dicht te gooien.
En ja, ik zag het nu pas (ivm pimp-abo ivm de she-actie)
Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag? Als ik geen serieus antwoord wilde had ik het wel in ONZ gezet.
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd kenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef J.Herrer het volgende:
Swarmahoer, je wilt te graag
Waarom sluit je de allergrootste craplemming dan niet meteen? Nablijven met Tiffany Deel 3!
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
Hij stond ergens bovenin dus je kon hem niet missenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had beter een TR kunnen zetten ipv hier te komen huilen, alsof ik alle topics uit mn hoofd ken
die van gister heb ik niet kunnen indexerenquote:
Want???quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik antwoord op je vraag. Topics kicken van 3 jaar oud doe je gewoon niet. Tenzij het enorm relevant is. Dat was jouw post zeker niet.
Een topickick is toegestaan als het iets nuttigs bijdraagt inderdaad. Anders wordt je geacht zelf een nieuw topic te open. En ik vond je bijdrage daar absoluut niet nuttig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Want???
Een topickick is in principe toegestaan. Jij stelt dat je in principe geen topic van 3 jaar oud moet gebruiken. Als dat topic van 3 jaar oud niet meer gebruikt mag worden, waarom heeft het dan al die jaren opengestaan? Lijkt mij voor de hand liggender dat dat topic dan gebruikt wordt in plaats van dat er weer een nieuw geopend wordt. Wanneer ik iets over een onderwerp wil schrijven zoek ik via de zoekfunctie lite of via google of er al zoiets bestaat. Dat er in die tussentijd niet meer gepost is in dat topic doet toch niet ter zake?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets wat bij Wolfenstein 3D aan de muren hing.
Moet er 'die' tussen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef deepart het volgende:
hoi modjes![]()
Die kindjes die accordeon en niet naar school gaan.
Een foutje in de TT
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.quote:
Done.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Edit: En er mag 1 die weg![]()
Kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Thanks Bio!quote:
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:54 schreef 3lmo het volgende:
Fiets, wat doe je? tof, dicht
Ik haat smurfen minstens zo bagger als het mijne (naar jouw maatstaven sharmahoer)
die diende slechts al voorbeeld, je gaat nu zeggen nou geef er maar meer, maar je weet donders goed dat er veel meer zijn.
Wees eens consequent zeg.
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooien
Ach, er zijn wel meer one-liners en baggeraanvallen die irritanter zijn. Als ze genoeg notes hebben of ik/we acht(en) het genoeg, dan liggen ze er ook af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Het is overigens friet, maar dat geheel terzijde.
Herrer die zijn opinie geeft over wat wel en geen bagger is, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
-> leuk verhaal, ONZ
Adelante, heb je zand in je vagina ofzo? Dat topic van Jos is geen onzin, voer je taken goed uit.quote:Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?
ja bosverkrachter dat is dus ook mijn klacht hehquote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje. Zijn al genoeg topics over AZ
nee ik typte hetquote:
En ONZonwaardig topicquote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
Doe mijn topic eens terug naar KLB! Het lijkt me toch een duidelijke klacht.
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef afcajos het volgende:
Doe mijn topic eens terug naar KLB! Het lijkt me toch een duidelijke klacht.
Swarmahoer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.
Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.quote:
Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezenquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze moet ik even quoten, aangezien je er zelf aan meehelpt.
5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij vindt het merendeel mijn topics wel leuk om te lezen
Bovendien, ik verneuk het helemaal niet. Ik post geen plaatjes of dat soort dingen en loop niet vaak te trollen. Ik ben zelfs inactief man!
Laatste maanden post ik amperquote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
5, 6 bans sinds je je in KLB vertoonde. Hulde voor het inactief zijn.
Het zal me benieuwen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatste maanden post ik amper
Die bans waren in mijn rebelse tijd.
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef Emimich het volgende:
Het verplaatsen van dat topic van afcajos lijkt weer verdacht veel op een persoonlijke prestigestrijdje van Adelante. Het is gewoon een fatsoenlijk topic waar enige tijd en moeite in gestoken is met een duidelijke klacht, zonder potentieel topicverneukende elementen.
Letterlijk jarenlang mogen dat soort topics van afcajos in KLB staan en zijn ze een groot succes maar nu opeens mag het niet meer. Wat mij dan vooral opvalt, is dat de mods allemaal individueel als kleine eenheden opereren. De één sluit het ene topic, de ander sluit het andere topic en als een blok wordt dan meestal kritiek doodgezwegen of genegeerd terwijl diezelfde mods keer op keer in het verleden anders handelden.
Kijk, het klinkt allemaal leuk en aardig en om eerlijk te zijn, ben ik het met het grootste gedeelte van je posts ook eens. Alleen in deze klopt het niet dat het topic geheel verzonnen was, sterker nog, het enige detail wat verzonnen was ging over de tattoo. Daarom lijkt me de reden om deze keer het topic naar ONZ te verplaatsen ongegrond.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.
Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.
En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Dat je in je dagboekverhaal terloops een klacht vermeldt, maakt het geen KLB topic. De tijd van die bazen onzin topics is voorbij.
Zijn topics zijn echt niet verzonnenquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We opereren nog altijd als groep. Dat er soms een individuele beslissing wordt gemaakt, komt meer omdat situaties soms afwijken.
Topic is een verzonnen verhaal. Leuk, maar dat mag/moet in ONZ. Daar is 'ie op z'n plek. Dat een groepje 'Jos-aanhangers' het leuk vinden, en misschien zelfs geniaal, neemt niet weg dat het gewoon niet in KLB hoort. Zelfde doen we ook bij Chris2k topics en aanverwanten.
En Jos mag al jarenlang dergelijke topics openen in KLB? Hij zit hier pas 2 jaar?! Anyway, FOK! is gebaseerd op wat valt er uit de lucht. Soms kan een topic wel, soms niet. We kunnen natuurlijk één lijn trekken, maar zo werkt FOK! niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. En het wordt er niet leuker/gezelliger op.
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn echt niet verzonnenEn ook al zijn ze dat wel, bewijs heb je d'r niet voor. En volgens mij vinden de meeste mensen die topics van Jos heel leuk om te lezen, er zit ook altijd een goede klacht in.
KLB is de laatste maanden steeds saaier geworden om te lezen, nu opent jos nog af en toe een puik topic maar nu jullie zijn topics ook al gaan verbieden is KLB defenitief niet meer mijn favo subforum
Lijkt wel alsof jullie jaloers zijn ofzo, dat jos zo geliefd is in KLBBeter staan jullie zijn topics gauw weer toe om Fok! nog een beetje leuk te houden.
Deze?quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Sorry, maar enkel een smiley dekt de lading. Jij mag raden welke.
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zegquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets minder dedain en iets meer inhoud zou welkom zijn.
Zo vraag ik me bijvoorbeeld nog steeds af hoe je erbij kwam dat het topic van afcajos verzonnen zou zijn.
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je zelfs een kleuter niet wijsmaakt dat het echt is? Kom op zeg
Laat ik het zo zeggen, de eerste alinea begint al ongeloofwaardig. De rest zou kunnen, maar dan nog hoeft dat niet hier.
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? Bwhehequote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het is niet echt? Ik vind zijn verhalen altijd heel herkenbaar, hij schrijft het ook op een hele leuke manier op.
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie topics sluiten die juist zoveel toevoegen en heel vermakelijk zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Hier kan je terecht voor
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
Bagger in dit topic verwijderen we ook.
[KLB SC #1187] Sauna's!quote:
Tuurlijk zitten er een paar verzonnen elementen in maar dat maakt het nog niet KLB-onwaardig. Eenieder zal kunnen beamen dat er amper goede topics in KLB zijn zonder enige aangedikte, humoristische elementen. Ik snap die kruistocht niet zo, enerzijds worden er fantasierijke topics gesloten en naar ONZ verwezen terwijl anderzijds ook de zuivere opsommingen (lees: dagboektopics) sneuvelen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ga eens dood mongooltje
quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jos die een AZ tatoeage laat zetten? Als Ajaxied? BwheheOf A's staat voor Ajax. Maar dan zet je alsnog geen tatoeage op je been met de kreet kampioenen!11 terwijl je 3e staat.
Maar goed, kan het mis hebben, want dan trek ik m'n verhaal in en zeg ik sorry Jos..
Tijden veranderen snel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef dagdag het volgende:
gisteren kon ik iemand 7 posts nog wijsmaken van wel
Zal eens loerenquote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef Slappy het volgende:
Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen kan iemand die mongool turbine weg modden zit weer te trollen
Oh, dat realiseerde ik me niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
Om even op je laatste regel te reageren Beau: Omdat wij in ONZ niet mogen modden Beau. Kan dus hoogstens even gevraagd worden of ONZ hem weer naar KLB kickt.
Procedures, jeweetz
Blijft ie dichtquote:
Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |