Je zou zomaar gelijk kunnen hebben het zou wel weer een afkoopsom betekennen voor FC Den Bosch of niet ? zo ja dan zou dit jullie ook niet zo slecht uitkomen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Grinsven. Is de afgelopen jaren een maatje van Bos geworden. En dit vertrek van die Jager is me iets te toevallig.
quote:Vitesse-doelman Graafland moet knie laten onderzoeken
Ronald Graafland moet volgende week in het ziekenhuis onderzocht worden. De doelman van Vitesse liep in de aanloop naar het duel met Feyenoord (2-2) een knieblessure op, weet RTV Rijnmond.
Door de blessure die Graafland op de training had opgelopen werd zijn vaste plek op de bank in De Kuip overgenomen door derde keus Ely Room. De oud-doelman van Feyenoord en Excelsior ondergaat maandag een MRI-scan om de ernst van zijn kwetsuur te bepalen.
Graafland is bezig aan zijn eerste seizoen in Arnhemse dienst. Afgelopen zomer kwam de 29-jarige sluitpost transfervrij over van degradant Excelsior. Hij kwam pas éénmaal in actie voor Vitesse.
voetbalprimeur.nl
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Onderzoek heeft het volgende gebracht.
Simpel samenvattend:
Gemeente heeft gefaald!
quote:
quote:Schorsing voor Fränkel na positieve dopingtest
De Graafschap-verdediger Purrel Fränkel is door de Nederlandse voetbalbond KNVB voor een maand geschorst. Bij een dopingcontrole na afloop van het Eredivisie-duel tussen de Superboeren en Ajax werden stimulerende middelen in zijn urine aangetroffen.
Fränkel heeft zich schuldig gemaakt aan het gebruik van cannabis. Het deed de KNVB besluiten hem voor een maand buitenspel te zetten. De schorsing gaat in op 2 maart. De aanleiding tot de positieve dopingtest ligt volgens de speler zelf in een marihuanasigaret die hij op een feestje rookte.
"Ik heb me nooit met stimulerende middelen bezig gehouden die mijn prestaties zouden moeten bevorderen. Ik heb een aantal dagen voor de desbetreffende wedstrijd, op een feestje, samen met enkele vrienden een marihuanasigaret gerookt", reageert Fränkel. "Ik was mij er niet van bewust dat dit onder verboden en stimulerende middelen valt. Ik heb er spijt van, het is nooit mijn bedoeling geweest om De Graafschap in een negatief daglicht te stellen."
Fränkel (32) kwam dit seizoen achttien keer in actie namens de Superboeren. In die duels kwam hij niet tot scoren. Naast de door de KNVB opgelegde schorsing, zal ook De Graafschap de speler een 'passende sanctie' opleggen, laat de club weten
Dat is wel een heel brutale vertaling van het rapport.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Onderzoek heeft het volgende gebracht.
Simpel samenvattend:
Gemeente heeft gefaald!
Iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:06 schreef Yozzz het volgende:
Ik zie een - lakse harde kern van 14-jarige jongetjes die liedjes zingen die al in de jaren '80 gezongen werden - tegemoet.
Zat jij niet altijd in het vak wat nu het 'actievak' is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd. Een echte ludieke actie jegens de tegenstander kan ik mij niet heugen bij Vitesse en zou het toch goed moeten kunnen zien vanaf Oost...
Ik stondquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zat jij niet altijd in het vak wat nu het 'actievak' is?
Stug blijven proberen mien jung!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik stond, maar als ik eens op bezoek ben op de zuid-tribune ben ik één en al actie, jammer dat het niet wordt overgenomen
. Had een mooi fusielied voor de Roda JC supporters spelers, het werd niet begrepen...
Net als mijn Verhoeven - afvallied niet
quote:Jos van Eck in beeld bij Vitesse
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - De trainersstaf van Sparta is in trek bij andere clubs.
Naast Foeke Booy, waar FC Utrecht de zinnen op heeft gezet om technisch directeur te worden, is onlangs ook Jos van Eck benaderd. De huidige oefenmeester van Sparta A1 is in Arnhem één van de twee kandidaten om hoofd opleidingen te worden bij Vitesse. Van Eck erkent dat er interesse is vanuit het Gelredome, maar wil vooralsnog niet reageren op de kwestie.
,,Ik zeg er niets over,’’ aldus Van Eck (foto) gisteravond.
Saillant detail is dat Sparta eerder het hoofd opleidingen van Vitesse, Pascal Jansen, wist over te halen om naar Rotterdam te komen. Van Eck was toen ook in beeld om bij Sparta hoofd opleidingen te worden, maar de keuze viel op Jansen.
Een eventueel vertrek van Van Eck zou een aderlating zijn voor de geroemde jeugdopleiding van Sparta. De ex-prof van onder meer Sparta, FC Den Bosch en Dordrecht ’90 leverde de laatste jaren een karrenvracht aan talenten af voor het eerste elftal. Kevin Strootman, Joshua John, Joey Godee, Erik Falkenburg, Marvin Emnes, Cees Toet en Nick Viergever werden allemaal beter onder Van Eck, die in Rotterdam als parttimer aan de slag is.
Naast de belangstelling voor Van Eck was er ook al interesse in Arjan van der Laan. De trainer van B1 was in Enschede voor het seizoen kandidaat om toe te treden tot de technische staf van FC Twente. Het kwam niet tot een akkoord, maar de kans bestaat dat de club zich in de toekomst toch weer voor hem meldt.
(Bron: AD)
quote:Karel Aalbers: ik ben weer welkom
WESTERVOORT - Ex-Vitesse-voorzitter Karel Aalbers bezoekt weer zeer regelmatig wedstrijden van zijn club. "Ik voel me weer hartelijk welkom, de tijd heelt blijkbaar alle wonden."
Volgens Aalbers heeft de reünie die onlangs plaatsvond in de Gelredome een rol gespeeld. "Oud-spelers vlogen me in de armen. Ook met veel mensen van nu heb ik prettig gesproken."
De Eerbeker sprak op uitnodiging van Ondernemend Westervoort en verhaalde vol passie over zijn Vitesse-tijd. "Ik bied mijzelf niet meer aan. Dat heb ik al een paar keer tevergeefs gedaan. Maar de deur staat wel altijd open."
Met geluid
Hier te lezen :quote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets bijzonders uit dat onderzoek van de gemeente gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |