quote:Op maandag 23 februari 2009 20:54 schreef Suijk het volgende:
quote:-vrolijke-frits-
-Het blijven toch laagvliegers, die Duitsers-
quote:-BoemBats-
-Duitsers klaar om van de mat geveegd te worden.-
quote:-DivineJester-
-"Het spel breed houden" is nieuwe strategie van Duitsland-
quote:-sezten-
-Double-Team-
quote:De opmaak is hier te vinden.
quote:Lastige keuze, er waren er meerderen leuk. Heb uiteindelijk gekozen voor het team aspect en niet voor individuele Duitsers.
Sezten, ik dacht dat je er overheen was, maar wat in godsnaam bedoel je? Die slechte film? De basketball term?
Ik zeg wat ik denk en post wat ik zeg en doe wat ik denk en zeg wat ik postquote:Op maandag 23 februari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen. Wilde positief beginnen (zie boven)
Maradona al gezien?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk en post wat ik zeg en doe wat ik denk en zeg wat ik post
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Altijd als ik de uitslag bekijk heeft sezten de poedel
Owkeee.......quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef sezten het volgende:
Double-Team is een aanval van pokemons waardoor de pokemon zich vermenigvuldigt waardoor de tegenstander de echte niet meer van de neppe kan onderscheiden![]()
Volgende keer maar weer een linkje en de poedel krijgen door de link?![]()
Ah well.. next
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef sezten het volgende:
Double-Team is een aanval van pokemons waardoor de pokemon zich vermenigvuldigt waardoor de tegenstander de echte niet meer van de neppe kan onderscheiden![]()
Ah well.. next
know your audience, alleen als Rumille de jury was had je kans gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef sezten het volgende:
Ah well.. next
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:28 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
"Roman, kun je die ene middenvelder uit Madrid hierheen halen?"
Briljante jury!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
ik zie ze nog..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
KLEINZUSJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tinypic heeft de Sneijdersmileys verwijderd, nu is de OP lelijk
Mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef DivineJester het volgende:
Boembats kan ook niet![]()
VrolijkeFrits dan?
Als de winnaar geen tijd heeft voor de jury mag ie dan wel meedoenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef DivineJester het volgende:
[ afbeelding ]
Rookverbod: Hiddink steekt fictieve sigaar op na benoeming bij Chelsea
Ik vind van nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Als de winnaar geen tijd heeft voor de jury mag ie dan wel meedoen![]()
DivineJester is de sigaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Als de winnaar geen tijd heeft voor de jury mag ie dan wel meedoen![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
FIOD zag belastingfraude niet door de vingers. Hiddink wel.
zo überquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Joesse het volgende:
ah werkt het zo? nou dan:
[ afbeelding ]
* wachtendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Starzky het volgende:
al die plaatjes.... Ik ga zo richting Frits om al die dingen maar is waar te maken
quote:Bjoro
Ik leg de lat voor Chelsea zo'n stukje hoger
quote:SCH
Hiddink verslikt zich in roebels
quote:Beschouw
''Ik ben Guus Hiddink en ik doe Carlo Ancelotti na.''
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.quote:DivineJester
Rookverbod: Hiddink steekt fictieve sigaar op na benoeming bij Chelsea
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.
Winnaar omdat 'ie goed gevonden was!En nee niet alleen omdat het Beschouw is
![]()
Rest was matig. Nu voetbal kijken
Zeer zeker waarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is altijd hetzelfde met die kloon van Beschouw...
1stequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
jammer dat dat dikke olifantje zo lang op zich laat wachten met de nieuwe foto
pssssst, even de foto plakken en je onderschrift bold makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:24 schreef Cuba-scf het volgende:
Wenger met een exacte imitatie van M. van Basten na de goal van Kennedy
Hee, ik mocht toch niet meedoen??? Hoe kan ik dan de poedel winnen? Overigens, ik had kunnen jureren op het moment dat ik mijn onderschrift plaatste, niet later. En, er staat niet in de spelregels dat, mocht de winnaar niet bij machte zijn te jureren in de daartoe aangegeven tijdspanne, deze niet mee mag doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.
Winnaar omdat 'ie goed gevonden was!En nee niet alleen omdat het Beschouw is
![]()
Rest was matig. Nu voetbal kijken
Klopt, als je niet kán jureren mag je gewoon meedoenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, ik mocht toch niet meedoen??? Hoe kan ik dan de poedel winnen? Overigens, ik had kunnen jureren op het moment dat ik mijn onderschrift plaatste, niet later. En, er staat niet in de spelregels dat, mocht de winnaar niet bij machte zijn te jureren in de daartoe aangegeven tijdspanne, deze niet mee mag doen.
Ergo: KUTJURY!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wenger heeft een rampzalige polderbaan
wrom ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
![]()
maak die grap over een week ofzo
Dan snapt niemand 'm meer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
![]()
maak die grap over een week ofzo
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereikenquote:
Ja, maarja... Zwarte humor is ook humor. Alleen wat minder leuk als je er zelf indirect bij betrokken bent..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Starzky het volgende:
[..]
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereiken
Wel een klein beetje hypocrietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Starzky het volgende:
[..]
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereiken
wel meer als een klein beetjequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wel een klein beetje hypocriet
Daarom zeg ik het ook met een knipoogquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
wel meer als een klein beetjeBlijft natuurlijk altijd verschrikkelijk, maar ik vind mensen die ik persoonlijk goed ken toch net een beetje belangrijke
quote:-Joesse-
-Arsène Wenger laat zien dat 'ie groter geschapen is dan Hiddink.-
quote:-kleinzusje-
-Wenger heeft een rampzalige polderbaan -
quote:-Ruud-
-"Hier, ik sta vrij!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Ook Wenger verontwaardigd over jurering van vrolijke-frits-
Ja zusje was scherpquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
Nummer 2 had moeten winnen imo.
Voor de rest ook gewoon weer een kut jury
hahahaha die gast was gewoon geweldigquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:47 schreef De_Slagert het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik loop op straat en ik stoot er 1 tegen ze shirtje aan, dat maak me niet uit al zijn ze blauw maar...
uitstekende jury, olifantquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Poedel vanwege commentaar op mijn beste vriend, die helaas niet op het podium belandt vandaag. Kan niet altijd kermis zijn. Morbide humor van kleinzusje verdient punten, evenals de verwijzing van Joesse naar de foto van gisteren. Maar ruud is in zijn simpelheid mijn nr 1 vandaag.
Op klachten wordt niet gereageerd.
De Nederlandse Al Pacinoquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:47 schreef De_Slagert het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik loop op straat en ik stoot er 1 tegen ze shirtje aan, dat maak me niet uit al zijn ze blauw maar...
Doe ik hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:19 schreef Ruud het volgende:
ik kan trouwens niet jureren, anders kom ik mijn guesthouse niet meer in (die sluit om 17.30u NL tijd)
mag ik wel meedoen?
http://www.dumpert.nl/med(...)e_een_probleem_.htmlquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe ik het![]()
Wil ik wel jouw podiumplek
ps. deze jury snapt niks van voetbal en onderschrift De_Slagert , dus weet dat![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:19 schreef Ruud het volgende:
ik kan trouwens niet jureren, anders kom ik mijn guesthouse niet meer in (die sluit om 17.30u NL tijd)
mag ik wel meedoen?
Blawh is binnenquote:
quote:-Starzky -
-'Zij gaven ons een vinger en we namen de hele hand! ' -
quote:-Blawh -
-Tussen neus en lippen door komt de ware aard van Portugezen boven.-
quote:-sezten -
-Olifanten beschouw en sezten sluiten samenwerkingsverband.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Suijk -
-Linkse: "...Stap nu rond, als een gans, zo gaat de kabouterdans!..."-
Ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Isiolo het volgende:
Sta ik niet eens op t podium ?
Vond hem nogal podium waardig namelijk :|
Wadan ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:46 schreef Suijk het volgende:
Mijn ondertitel die je als poedel benoemt klopt niet.
Hup Fiorentinaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Jij, velen en vooral -Suijk - kunnen heel veel beter, kabouterplop![]()
Sorry kerels, tis niet anders
quote:
Er is niks mis met de poedel, maar elke keer als je 2 voetballers blij ziet doen is er een kabouterplop onderschriftquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef Starzky het volgende:
vond die van setzen eigenlijk ook wel grappigmaar de poedel eigenlijk ook wel
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Zwakke ronde !
Beschouw en Katje kwamen in aanmerking, echter had het iets funsiger gekunt![]()
Rumille , ruud en SCH wil ik altijd op het podium zetten, maar ja dat wordt verdacht.
Puala is een vrouw dus![]()
Verder zat het dicht bij elkaar en voel ik voor allen heel veel liefde, maar ja, ook ajax verliest heel soms !
Hier ben ik.quote:
Welkequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Ik zie mezelf als beste van de slechten
Foto is goed![]()
![]()
![]()
Jouwequote:
ik ga echt niet naar een internetcafé om alleen te jurerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
DivineJester heeft een trend gezet
![]()
Je kent de regels toch?![]()
![]()
Jureer gewoon iets eerder, vijf uur voor mijn part.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Rumille , ruud en SCH wil ik altijd op het podium zetten, maar ja dat wordt verdacht.
Kick.quote:
kickquote:
quote:- kleinzusje -
-Leonardo: "Aah, daar is de microfoon van Tom"-
quote:-EnGCatjuh-
-Leonardo profiteert van slippertje Gamberini.-
quote:- Bjoro -
-Leonardo verbaast: "Waar slaan jullie nou weer op ?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:- vrolijke-frits -
-"Ik ben jarig and all I've got is this lousy brasband"-
quote:Nummer 3: De richting waar ik het ook had gezocht.
Nummer 2: Door de slippers ofcourse.
Nummer 1: Tweevoud ("Waar slaan jullie nou weer op" in de zin van "Waar slaat dit op" en verder.)
Poedel: Het is Brassband
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef sezten het volgende:
Ik bedenk me net, ik heb de poedel niet gekregen
Broer Jeroen Verhoeven sinds kort actief in Thailand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 05:15 schreef Ruud het volgende:
deze voetballende olifant kwam ik tegen in Thailand, misschien leuk voor de volgende ronde
[ afbeelding ]
Niet zo opgeblazen hoop ik voor je.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dus m'n hoofd lijkt op de memmen van Gemma ?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:34 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Mourinho geeft de voorkeur aan flamingo boven Flamenco.
Het extra punt is al ingevoerd om het jureren te stimuleren (en om het verschil met een #2 2 punten te houden).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Isiolo het volgende:
Vind altijd zo matig als winnaar zonder rede geen jury kan doen.
Zeker als de runner up of de 3e ook nog eens leuk onderschrift heeft.
Jammer.... misschien moet de jury dan maar 2 punten extra krijgen ?
Winnaar zonder rede heeft geen verstand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Isiolo het volgende:
Vind altijd zo matig als winnaar zonder rede geen jury kan doen.
Zeker als de runner up of de 3e ook nog eens leuk onderschrift heeft.
Wijs olifant, wijsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Winnaar zonder rede heeft geen verstand.![]()
Zonder reden geen jury doen is wat anders.
yep...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het extra punt is al ingevoerd om het jureren te stimuleren (en om het verschil met een #2 2 punten te houden).
Maar niet iedereen kijkt iedere dag op Fok natuurlijk...
quote:vitessezuid113
Mourinho en de truc met 3 ballen.
quote:The_Vulture
Mourinho: "Verliefdheid is een voetbal in meer dan 1000 smaken"
quote:sezten
Mourinho geeft de voorkeur aan flamingo boven Flamenco.
De opmaak is hier te vinden.quote:Ruud
"Was dit kleinzusje's hoofd maar..."
huiskamer vraagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wijs olifant, wijs![]()
Even een quizvraagje, hoe heet de beste club van Chili, de naam bestaat uit 2 dezelfde woorden. Niet opzoeken.
Colo Colo natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wijs olifant, wijs![]()
Even een quizvraagje, hoe heet de beste club van Chili, de naam bestaat uit 2 dezelfde woorden. Niet opzoeken.
Nog meer reden om nu maar aan de zuip te gaan.... kerel, waarom kies je die dan....?? Suijk was met stip zonder twijfel mijn #1!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
kutjury gebrabbel
Geeft wel weer aan dat jij er géén verstand van hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nog meer reden om nu maar aan de zuip te gaan.... kerel, waarom kies je die dan....?? Suijk was mijn #1!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jongens, wat is er aan de hand. Was het zo'n slechte foto? Het moet haast wel iets over de kwaliteit van de onderschriften zeggen als sezten moet winnen en zelfs de teruggekeerde poedelkoning vitessezuid het podium haalt. The_Vulture completeert het podium. Op zich heb ik niets tegen onderschriften met een username erin, maar deze van Ruud was gewoon zwaar matig... kleinzusje mag best de sexuele fantasie van Mourinho zijn, maar hij heeft zelfs zijn broek nog aan.
Volgende!
Smaken verschillen, gelukkig maar.. hoevaak ik wel niet moet lachen om onderschriften die het niet halen en stomverbaasd ben van dat wat gekozen is. Zo blijf je een vicieuze cirkel houden hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan dat jij er géén verstand van hebt.
Dan ben je denk ik de enige hier die om je eigenste onderschriften kan lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig maar.. hoevaak ik wel niet moet lachen om onderschriften die het niet halen en stomverbaasd ben van dat wat gekozen is. Zo blijf je een vicieuze cirkel houden he
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Krijgen we nou een running gag waarbij sezten elke dag wint?
heftige actie fotoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje klein, maar niets zeggend dus alle opties staan open
En anders zoek je er zelf één, ook goed.
Gewunnen![]()
Wel een topper-jack.quote:
Ben je op cursus geweest?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De 2de keer al sinds men rentree
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
vind ik ook !quote:Op zondag 1 maart 2009 18:06 schreef Suijk het volgende:
Als je geen voetbalfoto geeft, krijg je ook geen voetbalfoto onderschrift
geeft niets.... alles is weerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Bjoro het volgende:
oeps....heb ik een keer gewonnen, ben ik (bijna) het hele weekend weg !
Bedankt voor de foto en de jurering
en excuses voor het aanbrengen van de onvrede
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Isiolo het volgende:
geeft niets.... alles is weer
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
quote:- FritsVanEgters -
-sezten nog steeds boos vanwege alle onterechte poedels.-
quote:- vrolijke-frits -
-Zichtbare emoties bij fan Roda na overwinning-
quote:- sjimz -
-Mateja Kerstman nieuwste topper na vertrek van Gordon-
De opmaak is hier te vinden.quote:- TheVulture -
-"Sinds de make-over van Dyanne Beekman moet ik verplicht deze muts dragen"-
scheelt me weer een afgang ivm jurering en foto's zoekenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef sezten het volgende:
Bjoro's en Blawh's waren ook sterk.
Maar verder duidelijk toch.
Schuif het maar weer af op de foto.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Starzky het volgende:
kutjurymaar krijg je ook met zo'n foto, dan is iedere podiumplek onterecht
speler van colo coloquote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef Suijk het volgende:
Maar wie was het nou?
Diego Perotti, talent van Sevilla.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de volgende ronde(s) ?
[ afbeelding ]
waar kijkt die Timmer nou naar?quote:[ afbeelding ]
Hij duwt de bal uit het doel met zn laserogen.quote:
Ja precies, ik verzorg de onderschriften niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Dan selecteer je eerst zo'n schijtfoto en dan ook nog het lef hebben om me de poedel te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |