* wachtendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Starzky het volgende:
al die plaatjes.... Ik ga zo richting Frits om al die dingen maar is waar te maken
quote:Bjoro
Ik leg de lat voor Chelsea zo'n stukje hoger
quote:SCH
Hiddink verslikt zich in roebels
quote:Beschouw
''Ik ben Guus Hiddink en ik doe Carlo Ancelotti na.''
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.quote:DivineJester
Rookverbod: Hiddink steekt fictieve sigaar op na benoeming bij Chelsea
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.
Winnaar omdat 'ie goed gevonden was!En nee niet alleen omdat het Beschouw is
![]()
Rest was matig. Nu voetbal kijken
Zeer zeker waarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is altijd hetzelfde met die kloon van Beschouw...
1stequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
jammer dat dat dikke olifantje zo lang op zich laat wachten met de nieuwe foto
pssssst, even de foto plakken en je onderschrift bold makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:24 schreef Cuba-scf het volgende:
Wenger met een exacte imitatie van M. van Basten na de goal van Kennedy
Hee, ik mocht toch niet meedoen??? Hoe kan ik dan de poedel winnen? Overigens, ik had kunnen jureren op het moment dat ik mijn onderschrift plaatste, niet later. En, er staat niet in de spelregels dat, mocht de winnaar niet bij machte zijn te jureren in de daartoe aangegeven tijdspanne, deze niet mee mag doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.Poedel is duidelijk door niet kunnen jureren maar wel deelname. Eigenlijk verdiende Starzky 'm door de taalfout.
Winnaar omdat 'ie goed gevonden was!En nee niet alleen omdat het Beschouw is
![]()
Rest was matig. Nu voetbal kijken
Klopt, als je niet kán jureren mag je gewoon meedoenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, ik mocht toch niet meedoen??? Hoe kan ik dan de poedel winnen? Overigens, ik had kunnen jureren op het moment dat ik mijn onderschrift plaatste, niet later. En, er staat niet in de spelregels dat, mocht de winnaar niet bij machte zijn te jureren in de daartoe aangegeven tijdspanne, deze niet mee mag doen.
Ergo: KUTJURY!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wenger heeft een rampzalige polderbaan
wrom ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
![]()
maak die grap over een week ofzo
Dan snapt niemand 'm meer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
![]()
maak die grap over een week ofzo
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereikenquote:
Ja, maarja... Zwarte humor is ook humor. Alleen wat minder leuk als je er zelf indirect bij betrokken bent..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Starzky het volgende:
[..]
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereiken
Wel een klein beetje hypocrietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Starzky het volgende:
[..]
nu maakt het me ook niet zoveelmeer uit, heb nu al gehoord dat vrienden van mij een vlucht later hadden geboekt, want ik wist alleen dat ze vandaag terug zouden komen, en kon ze niet bereiken
wel meer als een klein beetjequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wel een klein beetje hypocriet
Daarom zeg ik het ook met een knipoogquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
wel meer als een klein beetjeBlijft natuurlijk altijd verschrikkelijk, maar ik vind mensen die ik persoonlijk goed ken toch net een beetje belangrijke
quote:-Joesse-
-Arsčne Wenger laat zien dat 'ie groter geschapen is dan Hiddink.-
quote:-kleinzusje-
-Wenger heeft een rampzalige polderbaan -
quote:-Ruud-
-"Hier, ik sta vrij!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Ook Wenger verontwaardigd over jurering van vrolijke-frits-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |