Ja zusje was scherpquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
Nummer 2 had moeten winnen imo.
Voor de rest ook gewoon weer een kut jury
hahahaha die gast was gewoon geweldigquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:47 schreef De_Slagert het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik loop op straat en ik stoot er 1 tegen ze shirtje aan, dat maak me niet uit al zijn ze blauw maar...
uitstekende jury, olifantquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Poedel vanwege commentaar op mijn beste vriend, die helaas niet op het podium belandt vandaag. Kan niet altijd kermis zijn. Morbide humor van kleinzusje verdient punten, evenals de verwijzing van Joesse naar de foto van gisteren. Maar ruud is in zijn simpelheid mijn nr 1 vandaag.
Op klachten wordt niet gereageerd.
De Nederlandse Al Pacinoquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:47 schreef De_Slagert het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik loop op straat en ik stoot er 1 tegen ze shirtje aan, dat maak me niet uit al zijn ze blauw maar...
Doe ik hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:19 schreef Ruud het volgende:
ik kan trouwens niet jureren, anders kom ik mijn guesthouse niet meer in (die sluit om 17.30u NL tijd)
mag ik wel meedoen?
http://www.dumpert.nl/med(...)e_een_probleem_.htmlquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe ik het![]()
Wil ik wel jouw podiumplek
ps. deze jury snapt niks van voetbal en onderschrift De_Slagert , dus weet dat![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:19 schreef Ruud het volgende:
ik kan trouwens niet jureren, anders kom ik mijn guesthouse niet meer in (die sluit om 17.30u NL tijd)
mag ik wel meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |