ga huilen dan, alsof je zo vaak zoiets tegen komtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef MaxMark het volgende:
Ja, doe eens niet posten van failblog. Gaat hier om dingen die je zelf tegenkomt
Zie vorige topics, gebeurt vaak genoeg. Iets netter zijn mag ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan, alsof je zo vaak zoiets tegen komt
Zullen die klanten leuk hebben gevonden.quote:Mond-op-mondreclame
Door mond-op-mondreclame breidde de melkboer zijn klantenkring steeds verder uit. De oudste gebruiker zou 92 jaar oud zijn geweest.
Ik heb m'n camera altijd bij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Rewimo het volgende:
jammer dat je meestal geen camera hebt als je iets tegenkomt. zoals in het ziekenhuis een bordje:
bezoekers toilet ->
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest onder het mes dus nee... en ik heb geen camera-waarmee-je-kunt-bellenquote:
koop 1 gratis 1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
Toen ik vorig jaar in Thailand was kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik snap hem nog steeds niet, bevrijd je nou een kinderarbeid kindje als je er iets koopt
Waarbij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n camera altijd bij.
bij mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n camera altijd bij.
Whatever.quote:
en de fout is waar?quote:
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".quote:
Hmja, tsja, op zich niet storend eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Oldbie het volgende:
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".
Als het fataal is, is het vrij logisch dat hij dood is
quote:Leverings Aankondiging
Geachte(r) _Arual_,
Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling XXXXXX is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden.
De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
Het duurt 5 tot 7 dagen voordat u de factuur ontvangt. De factuur wordt u per post toezonden en zit dus niet bij uw bestelling.
klinkt als een matige vertaalmachine.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef _Arual_ het volgende:
Deze mail krijg je als je bij Apple iets besteld hebt:
[..]
Een behoorlijk belabberde tekst idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef _Arual_ het volgende:
Deze mail krijg je als je bij Apple iets besteld hebt:
[..]
Ik kan echt uren naar jouw UI blijven kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een behoorlijk belabberde tekst idd.
Die heb ik ook gehad in Noorwegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:
En een uitspraak van een collega tegen een ober "compliments to you kok" blijkt ook leuk
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:20 schreef Petra76 het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje in de bus van ons zonweringbedrijf. Ik was al niet meer zo over ze te spreken en dat werd nog eens versterkt toen ik de tekst las:
Beste xxx zonwering klant,
Uw rolluiken hangen nu enige rijd en het zal u niet ontgaan zijn dat de binnenzijde van het rolluik zeer vervuilt is. Dit ontstaat mede door condens vorming, waar u helaas geen invloed op heeft. Voor diegene die niet in staat is om welke reden dan ook zijn rolluik zelf te reinigen, kunnen ons inschakelen voor een grondige schoonmaakbeurt. Tegelijkertijd wordt het rolluik nagekeken en waar nodig kleine reparaties uitgevoerd.
:
quote:
Even offtopic: ik vond de prijzen op het kaartje ook nogal pittig:quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef gias het volgende:
[..]
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.
beetje op het gevoel spelen van klanten.
[..]![]()
![]()
Als ik een flinke meur laat is het resultaat ook onzichtbaar, maar wel degelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
"meestal altijd gratis" zit d'r ook in. Tenminste op de radio.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
Ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Kruidvat verkoopt een zakloze stofzuiger:
* Geen uitstoot van fijne stofdeeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
Die puntjes op de i's ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Conekiller het volgende:
Vandaag tegen gekomen. Gelukkig foon bij me
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Um, okayquote:Gelieve te gaan uw datum van geboorte in.
quote:een ladykant
Ice bear kan gewoon hoor, meestal wordt inderdaad polar bear gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijkingquote:Mol-deelnemers aan de waterpijp
Jon is zo stoned als een generaal en Sebastiaan proeft parfum. De deelnemers aan Wie is de Mol roken de waterpijp. Bekijk ...
ik had ze iets gemaild van "100 foto's voor 9 cent is best goedkoop ja, klopt dit wel? anders wil ik best veel foto's bij jullie voor die prijs laten afdrukken"quote:Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie en dat u Media Markt op deze vergissing wijst. Ik heb uw mail direct doorgestuurd naar mijn collega van Media Markt Holding in Rotterdam.
Zoals u zelf al in uw mail hebt geschreven is 0,09 cent een niet reële prijs voor een fotoafdruk, ik kan u deze prijs helaas niet aanbieden. Wel kan ik u een prijs van 5 cent per afdruk (voor een 10 formaat afdruk) + ¤ 1,99 lab kosten per order aanbieden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Media Markt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik loop de C1000 in en t eerste wat ik zie is:
[ afbeelding ]
Tomaten gevuld met spaanse wijn ofzo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
Idd! Een tenenkrommende post.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:28 schreef DrDurden het volgende:
De tekst in dat sms'je vind ik nog de minst storende fout in je hele bericht, eerlijk gezegd.
Ja en het euro teken mist.... 0.99 zegt niks, kan ook net zo goed roebels zijn of een Zimbabwaanse dollar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Ik werkte toen bij Lidl, heb het bord ook gezien, mocht 'm niet weg halen van m'n manager, want: "er is toch niemand die dat ziet!" Had ie dus mooi misquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer de tekst, maar tenenkrommend is het.
Je bent nog steeds lelijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Je bent nog steeds mooi?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Owquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Het is toch zweef molen en nood stopquote:
Heb je het hem niet verteld?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Net zoals de foute woordkeuze van SBS van eergisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef leroytje het volgende:
Ow, ow ow rtlnieuws toch weer, met een foute woordspeling.
Turkish Airlines schrapt spotje met Costner
Een internationale televisiecommercial van Turkish Airlines is per direct stopgezet.
TURKISH AIRLINES SCHRAPT SPOTJE MET COSTNER
Aanleiding voor de actie is het vliegtuigongeluk met de Boeing 737-800 bij de Polderbaan op Schiphol. In de nieuwe reclamefilm speelt voormalig Oscarwinnaar Kevin Costner een hoofdrol.
Crisis
De commercial is sinds februari te zien in 70 verschillende landen. Volgens Turkish Airlines is de reclamefilm uit de lucht gehaald, omdat 'dat deel uitmaakt van het protocol in tijden van crisis'.
Lekker hoor
aarbdeienquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat jij je teksten dan ook even controleert voordat je ze in de krant plaatstquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!
Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit topic puur over taalfouten ging.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij je teksten dan ook even controleert voordat je ze in de krant plaatstKom op zeg, zo'n joekel van een typfout in megagrote letters mag je toch niet over het hoofd zien als je je advertentie nog even doorleest voordat je 'm naar de krant stuurt?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit topic puur over taalfouten ging.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vliegtuig is gewoon geland, aldus de site van Schiphol.
"Arrived", tsja, zo kan je het noemen. Was alleen nog wel een stukje lopen naar de familie die stond te wachten.
Morgen terug, meejatten en inscannenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Grote advertentie in de privé: NAGELAK![]()
(Ja, hij lag bij de snackbar, en ik moest wachten op mijn patat)
Dat had ik dan toch even goed-gepaint of zoquote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja, alleen was die neergestorte vlucht dus woensdag de 25e
Nog afgezien van de inhoudquote:Klik hier om DIRECT Alles te weten te komen over de volledig Risicoloze 100% niet goed geld terug wijze van bestellen van deze Dating workshop die ook jou omturnd tot een ULTIEME womanizer
quote:.....
wij krijgen elke week nieuwe spullen binnen
voeg ons toe op msn
XXXXX@XXXXX.nl
we zijn bevestigd in almere, diemen zuid of amsterdam
tel nr 06-XXXXXXXX
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:04 schreef Turbomuis het volgende:
Advertentie op marktplaats (okee, daar staat wel vaker bagger, maar deze vond ik wel leuk, omdat het qua spelling toch aardig is):
[..]
hoe durf jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Djeez het volgende:
Ik heb hem ff geüpload. Papiertje is/was te zien in de parkeergarage van het UMCG te Gorningen:
[ afbeelding ]
JEZUSquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Twista101 het volgende:
Alweer een paar jaar geleden in Den Haag:
[ afbeelding ]
Het komt dus overal voor hahah
Da's expres. Anders lezen mensen het alleen onbewust of zo. Er zat een theorie achter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Twista101 het volgende:
Alweer een paar jaar geleden in Den Haag:
[ afbeelding ]
Het komt dus overal voor hahah
Verboden om géén tampons in het toilet te gooien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
In een chique restaurant nog wel!
Maak dan een net bordje met de opschrift:
"Het is niet toegestaan zakdoekjes, tampons etc in het toilet te gooien, het is alleen toegestaan om toiletpapier, lichaamsvocht en fecaliën in het toilet te deponeren."![]()
In de studentenflat waar ik woonde kregen ze het voor elkaar om bij iedereen briefjes in de brievenbus te doen met daarop het verzoek op die-en-die datum de kamer leeg te maken omdat ze kwamen 'schideren'. Met als afzender ook 'schidersbedrijf zus-en-zo'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef GustavFTW het volgende:
Vanochtend had iemand op de uvt ongeveer 6 keer nat met een D geschreven bij een pasgeverfde stoep.. Het enige woord dat je als schilder hoeft te kennen is nat en nog weet je het verkeerd te schrijven.
quote:Maart roert zijn staart.
Bij aankoop van een nieuwe Vespa krijgt je:
1 jaar gratis benzine tot max 5000 kilometer
Het is weer raak bij Firma van Laar maar wij maken het onmogenlijke wel mogenlijk.
Dit is weer een onwindstaanbare aanbieding.
Wij firma van Laar helpen jou wel door de ressesie heen .
Deze aanbieding geldt aleen in Maart en niet in combinatie met andere kortingen of andere aanbiedingen .
Kijk voor meer nieuw of gebruikt op www.firmavanlaar.nl
Jawel, maar wat moeten ze doen dan? Geen bord ophangen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is al eerder gezegd: zo'n verkeersbord wordt toch door meerdere mensen opgehangen? Is het dan niemand die het op dat moment opvalt?
"Weet ik het, ik heb de opdracht gekregen dat bord hier neer te hangen".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is al eerder gezegd: zo'n verkeersbord wordt toch door meerdere mensen opgehangen? Is het dan niemand die het op dat moment opvalt?
Er is zelfs een keer een bord opgehangen met Groningen waar Gorinchem moest staanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Winnie de Poeh is niets mis mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er staan er twee op die poster, he? Winnie de Poeh, maar erger vind ik 'kost niet duur'.
Wat is er verkeerd aan Winnie de Poehquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er staan er twee op die poster, he? Winnie de Poeh, maar erger vind ik 'kost niet duur'.
Volgens mij is het 'Pooh', zonder 'e' dus. En over die verkeersborden, ik heb zelf een aantal jaren in de verkeersborden gewerkt. Die gasten die dat ontwerpen, die het plakken en die hem plaatsen hebben niet veel kaas gegeten van de Nederlandse taal. Ik moest later zorgen dat die rommel bij de klant kwam, en hield heel veel foute borden tegen.quote:
Daar had ik uiteraard wat van gezegd, maar ze hadden geen tijd de tekst aan te passen. De supervisor zei:"Geef maar gewoon mee, als niemand het ziet hebben we mazzel!"quote:De gemeente verwijderd fietsen die hier langer dan vier weken staan
In het Engels ja. In vertaling is het met een 'e'.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'Pooh', zonder 'e' dus.
Dan zou 'de' ook vervangen moeten worden door 'the'. Dit is gewoon de Nederlandse vertalingquote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'Pooh', zonder 'e' dus. E
Zou ik ook doen. Dat, of ik ruk schuimbekkend van woede dat briefje van de deur.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef TommyGun het volgende:
Onlangs op het werk: "Deze deur reageerd niet op badge reader".
Iemand had heel demonstratief de d van reageerd doorgestreept en er een t van gemaakt
Over Babelfish gesproken: kreeg tijdje terug deze foutmelding:quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gisteren in de handleiding van de adapter van een schrobmachine () iets dat met babelfish was vertaald oid. Moest meteen aan dit topic denken, er was geen touw aan vast te knopen. Ik weet alleen nog iets van 'rode lampje gaat branden als adapter is steker in machine geplaatst'
Kolere.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Over Babelfish gesproken: kreeg tijdje terug deze foutmelding:
[ afbeelding ]
Als jullie er iets van kunnen maken...
Het wordt er niet duidelijker op.quote:Institution need for again starts up your computer for replaced to the charioteer for your Nostromo sense proverb.
We hebben hier ook een aantal jaar lang een 'Strausstraat' gehad (in plaats van een Straussstraat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels is het verbeterd (Bord staat in Eindhoven)
http://bewust-leven.net/ecodorp/ ? Whehehehe, google is your friend..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Heheh die is mooi idd, hoewel ik moeite had om m'n ogen in dat venster te houdenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe de bureaubladachtergrond is inderdaad ook niet verkeerdquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heheh die is mooi idd, hoewel ik moeite had om m'n ogen in dat venster te houden
geen reden om het niet te verbeterenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef Gwywen het volgende:
Flauwerd![]()
Hij vertelde me later dat hij dyslectisch is, dus ik zal 't hem maar niet al te zeer kwalijk nemen.
Daar mag je niet fotograferen, anders had ik er allang een foto van gepostquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Djeez het volgende:
Ik heb hem ff geüpload. Papiertje is/was te zien in de parkeergarage van het UMCG te Groningen:
[ afbeelding ]
Zal wel zijn om het extra op te laten vallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef GustavFTW het volgende:
Vanochtend had iemand op de uvt ongeveer 6 keer nat met een D geschreven bij een pasgeverfde stoep.. Het enige woord dat je als schilder hoeft te kennen is nat en nog weet je het verkeerd te schrijven.
Die posters heb ik vaker gezien. Firma Camelot of zo, toch? Volgens is het een soort van reclame, dus zo van "Camelot bewaakt en bewoont". Derde persoon enkelvoud dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gisteren in Utrecht, naast het Ac staat een bedrijfspand leeg en dat is tijdelijk bewoond. Of, volgens de gevelbordjes' het wordt 'bewaakt en bewoont'
Ja ook in de weekend jeweettog.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Conekiller het volgende:
wilde 'm al een tijdje posten maar vergat steeds een foto te nemen
[ afbeelding ]
quote:• Je bent fulltime functie
waar is deze foto genomenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Conekiller het volgende:
wilde 'm al een tijdje posten maar vergat steeds een foto te nemen
[ afbeelding ]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
waar is deze foto genomenvolgens mij ken ik dat bord
mijn vader woont in die straat
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.
volgens mij moet het wel zo zijnquote:
klopt helemaalquote:
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef BUG80 het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
Zag ik net op mijn scherm...
[ afbeelding ]
Linkjequote:Hoe te om Uien te kweken
De planning van de Plaats
De uien groeien het best in kleigrond of rijke zachte grond. Het zou ook goed zijn als pH van de grond 6 tot 8 is. Dit zouden de beste voorwaarden zijn om uien te kweken. Eigenlijk, zullen de uien overal groeien zolang zij juiste drainage hebben en de grond vochtig wordt gehouden. Het is ook goed om een plaats te hebben die aan de zon wordt blootgesteld.
Het voorbereiden van de Plaats
Een maand alvorens te planten de beste tijd is om wat gerotte mest op de grond aan te brengen. Ploeg de diepe grond minstens 8 duim om de ontwikkeling van de bol toe te staan. Verwijder om het even welk onkruid rond het gebied omdat zij de jonge bollen kunnen gemakkelijk overnemen. Plant de bollen minstens 2 duim die apart, van de verwachte grootte van de bol afhangen wanneer het rijpt.
Vereiste Materialen
De fundamentele het tuinieren hulpmiddelen en de materialen zijn nodig in het kweken van uien. Bij het kweken van uien, hebt u drie keuzen op hoe te te beginnen. U kunt verkiezen om met uizaden, uizaailingen of reeksen te beginnen. De zaden zouden heel wat tijd vergen te groeien en aanvankelijk binnen gewoonlijk gekweekt. De zaailingen en de reeksen geven u niettemin een hoofdbegin. Maar het is tot u in verband met wat u zou verkiezen.
Het water geven Vereisten
De uien vergen het frequente water geven niet. Het is niettemin belangrijk, om te weten of is de grond droog genoeg, aangezien dit de tijd zou zijn zou u hen moeten water geven. Verdrink hen niet met water – geven hen enkel genoeg water om hen vochtig te houden.
Vereiste voedingsmiddelen
In tegenstelling tot andere installaties, zou het best zijn vermijden gebruikend meststoffen die aan stikstof rijk zijn omdat zij kleinere bollen en weelderige bovenkanten bevorderen.
Seizoenen
Eigenlijk, worden de uien gekweekt al jaarronde. Er is geen specifieke tijd van het jaar wanneer de uien ' in seizoen ' zijn.
Verwachtingen/Resultaten
In 5 maanden tijd, als u met reeksen begon, zou u bereid moeten zijn te oogsten. Één indicator is wanneer hun bovenkanten weg vallen en vergeeld zijn. Een week na dit, bent u klaar voor oogst.
Kunnen ze zelfs hun eigen naam niet goed spellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:33 schreef saaw het volgende:
Gister zag ik bij de CFK hier om de hoek heel groot Figer licking good staan
Dat bedoel ik, die gasten die die borden ontwerpen hebben vaak zelf met moeite LTS afgerond. In welk gat staat dit bod?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:58 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaand bord is een bord met een fiets en bromfiets er op, het was donker.
Groooote fail
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Tenenkrommend is een groot woord, maar opvallend wel.
Stumperquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die gasten die die borden ontwerpen hebben vaak zelf met moeite LTS afgerond. In welk gat staat dit bod?
Lelystad, bij het politiebureau naast Centraal Stationquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die gasten die die borden ontwerpen hebben vaak zelf met moeite LTS afgerond. In welk gat staat dit bod?
Jammer joh, in het Deens schrijf je Kopenhagen inderdaad als Københavnquote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Tenenkrommend is een groot woord, maar opvallend wel.
Het is denk ik meer het feit dat het een stoptrein naar Kopenhagen is.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Jammer joh, in het Deens schrijf je Kopenhagen inderdaad als København
Fail aan mijn kantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het feit dat het een stoptrein naar Kopenhagen is.
Grote kans dat het door een collega van me is gemaakt. We hebben nml ook een vestiging in Lelystad. Als je er nog es langskomt, moet je ff kijken of er een sticker achterop het bord zit.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:59 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Lelystad, bij het politiebureau naast Centraal Station
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Jammer joh, in het Deens schrijf je Kopenhagen inderdaad als København
Misschien bedoelden ze de 'ergst besnorde' man.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik weet niet of het helemaal hier thuishoort maar ik hoorde gister bij Shownieuws of HvN die voice-over zeggen dat Josef Fritzl de ergste besnorde man ooit was, of iets in die soort..
Ik ken toch wel ergere
quote:Goedenmiddag,
U bestelling is binnen gekomen en u betalling ook als is oke.De reden dat u de bestelling nog niet hebben mogen ontvangen is.Dat er een fout zat in ons systeem van de vertraging.
Met Vriendelijke Groeten
Het is moeilijker om de 'goed' op te merken...quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:37 schreef nijnja het volgende:
Ik heb iets besteld en heb het nog niet binnen dus heb het bedrijf een mailtje gedaan of er iets fout is gegaan qua overdracht ofzo. Krijg ik dit terug. Het zal mij benieuwen wie de fout opmerkt.
[..]
Jezus ...quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:37 schreef nijnja het volgende:
Ik heb iets besteld en heb het nog niet binnen dus heb het bedrijf een mailtje gedaan of er iets fout is gegaan qua overdracht ofzo. Krijg ik dit terug. Het zal mij benieuwen wie de fout opmerkt.
[..]
Het leuke is dus dat ik al betaald heb. Oke, 6.50, maar dan nog. En heb het nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Pff ik zou spontaan mijn bestelling annuleren, een bedrijf met een "systeem van de vertraging" vertrouw ik niet.
Los van het feit dat ik sowieso niet zo onder de indruk ben als bedrijven mensen die geen flauw benul hebben van spelling en grammatica aannemen voor een baan waarbij ze contact moeten onderhouden met klanten
Ik denk dat Maatje Tho een andere Oostenrijker bedoeldequote:Op woensdag 18 maart 2009 08:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze de 'ergst besnorde' man.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat Maatje Tho een andere Oostenrijker bedoelde
IS gewoon goed hoor. Reclame betekent naast commercials ook nog bezwaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef Turbomuis het volgende:
Hele vage zin op een betalingsherinnering van een leverancier:
'...Bij controle van uw rekening(en) zijn onderstaande facturen nog niet voldaan. Uwerzijds hebben wij met betrekking tot deze facturen geen reclames mogen ontvangen...'
Ja, weet ik. Dat was ook niet wat ik bedoelde...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
IS gewoon goed hoor. Reclame betekent naast commercials ook nog bezwaar.
Ik hoop toch zo dat ze sekseloos bedoeltquote:BRUSSEL - Het Europees Parlement heeft voor eigen gebruik regels opgesteld voor het invoeren van 'geslachtsneutrale' taal.
Het gebruik van 'ambassadrice' zou dus niet meer hoeven; ambassadeur kan voor zowel mannen als vrouwen. Daarnaast moeten verwijzingen als 'hij' en 'zij' zo veel mogelijk worden voorkomen.
Dit speciale taalgebruik moet woordkeuzes vermijden die als vooroordeel, discriminatie of vernedering van vrouwen of mannen kunnen worden beschouwd.
Vermelden van het geslacht is meestal niet van belang, vindt het parlement.
Onder de parlementsleden is veel commotie ontstaan over de richtlijnen. VVD'ster Jeanine Hennis-Plasschaert noemde het initiatief donderdag ''grote onzin''.
''Alsof we geen andere prioriteiten hebben. Ik ben trots op mijn vrouw-zijn en wens niet als seksloos wezen te worden aangeduid.''
Waah, ze controleren je rekeningen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef Turbomuis het volgende:
Hele vage zin op een betalingsherinnering van een leverancier:
'...Bij controle van uw rekening(en) zijn onderstaande facturen nog niet voldaan. Uwerzijds hebben wij met betrekking tot deze facturen geen reclames mogen ontvangen...'
Waarschijnlijk bedoelden ze "rekening" als in "factuur"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waah, ze controleren je rekeningen!
idd, zonder punten, komma's of hoofdlettersquote:veel verhalen en veel er over gelezen zijn we zelf even gaan kijken wij van het team zijn er twee keer terug geweest de molen zelf was op slot kregen we niet open we zijn de tunnels in gegaan dachten dat het groot was ook niets van spoken tezien geen evp niet het gevoel of er iets was ook alles bij elkaar zijn we er 4 uur geweest niks gezien of gehoord maar we gaan zeker nog terug kijken wat er in de molen af speeld
quote:Dit kan volgens de FNV een reden zijn om de chauffeer te lynxen Zie eerder bericht als bussen te laat komen dan dan worden we agressief..!
Ik heb wel een plaatje van m'n telefoonquote:Op maandag 30 maart 2009 21:28 schreef Volpez het volgende:
Helaas kan ik de foto vanaf mijn telefoon eventjes niet uploaden op de computer, maar iedere dag kom ik in de trein langs het volgende bordje:
'eigenweg'
Omdat ik begon te twijfelen of het aan mij lag heb ik het opgezocht, maar inderdaad, de VanDale kent geen 'eigenweg'. Wel 'eigen' en 'weg'.
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:16 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatje van m'n telefoon![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet nee...quote:
Misschien dat ze sinds 1267 zorg verlenen? Is wel erg lang...quote:
Misschien die puntkomma?quote:Zorggroep Solis bestaat sinds 2000 en is ontstaan door een fusie. Onze historie gaat echter terug tot het jaar 1267. In dat jaar wordt het huidige verpleeghuis van Groote & Voorster namelijk al genoemd in de geschiedenisboeken over Deventer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien dat ze sinds 1267 zorg verlenen? Is wel erg lang...
Oow, het klopt dus echt dat ze in 1267 begonnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:25 schreef lizardtattoo het volgende:
Mja, volgens de website klopt dat wel:
[..]
Misschien die puntkomma?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef Boe-man het volgende:
[..]
[..]
Oow, het klopt dus echt dat ze in 1267 begonnen
CFK's zijn al jaren verboden in Nederland toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:33 schreef saaw het volgende:
Gister zag ik bij de CFK hier om de hoek heel groot Figer licking good staan
"Setup needs to restart your computer to replace the driver of your Nostromo array"quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar andersom blijkbaar welquote:Op donderdag 2 april 2009 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Setup needs to restart your computer to replace the driver of your Nostromo array"
Niet zo moeilijk, toch ?
OMGquote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef BUG80 het volgende:
Niet echt een fout, maar sympathiek is de kop van het volgende nieuwsbericht ook niet echt:
Paardenhoofd Beatrix levert 3000 euro op
Oho, dat hebben ze vast expres zo gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef BUG80 het volgende:
Niet echt een fout, maar sympathiek is de kop van het volgende nieuwsbericht ook niet echt:
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef BUG80 het volgende:
Oops.. kwestie van een kop tien keer lezen en dan ook tien keer verkeerd lezen..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef Gwywen het volgende:
Wat is daar fout aan? Ryan is de zondebok van een beschaamd McLaren, dat is gewoon goed vervoegd.
Of bedoelde je dat safetycar één woord had moeten zijn?
1 maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef Conekiller het volgende:
D'r loopt hier bij de AH wel een medewerkster rond die ik even zou willen vullen
Dat noemen ze pleonasme..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".
Als het fataal is, is het vrij logisch dat hij dood is
Anders weet ik het ook niet.
ja de rest heeft een snorquote:
Nee, dat heet een snoorquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de website Spatieloos.nl
Gezocht: tenenkrommende fout.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef superworm het volgende:
http://www.arrestatieteam.nl/arrestatieteam/takenpaket.phpEn die lui krijgen van Ter Dorst een taser
Waar moet het heen...
U hebt gezocht op het woord: paket.quote:
Oh, ze hebben het maar zes keer fout op die paginaquote:
Driver = wagenmenner?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Setup needs to restart your computer to replace the driver of your Nostromo array"
Niet zo moeilijk, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Ik zie de fout niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:03 schreef Gesloten het volgende:
Deze kwam ik tegen bij een vlaggenmastenfabriek:
[ afbeelding ]
oja, nou je het zegt, ik krijg via google op koninginnedag 2400.000 meer resultaten dan op koninginnendagquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:11 schreef 2cv het volgende:
Het is koninginnedag, we hebben niet meerdere koninginnen.
We hebben maar één koningin, Dagoduckquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Pien85 het volgende:
Senseo ter repatie proberen op te sturen, erg druk op de server van Philips, dus ik kom in de wachtkamer van de procedure, en krijg vervolgens het volgende scherm:
Volgens mij hoort dat gewoon aan elkaar. Ik heb het even voor je nagezocht: http://www.spatiegebruik.nl/regels.html .quote:Op zondag 19 april 2009 03:09 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik ben nu even een verschrikkelijke spatieneuker aan het zijn, maar "online" en "veiligheid" hoort toch echt niet aan elkaar.
En ik vind de Firefox-startpagina toch redelijk openbaar.
Nee hoor. "Online veiligheid" is namelijk geen samenstelling.quote:Op zondag 19 april 2009 03:46 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat gewoon aan elkaar. Ik heb het even voor je nagezocht: http://www.spatiegebruik.nl/regels.html .
Dat wordt ook netjes uitgelegd op de website die ik gaf. Het ligt er maar net aan hoe je het bedoelt.quote:Op zondag 19 april 2009 03:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee hoor. "Online veiligheid" is namelijk geen samenstelling.
Online is een bijvoeglijk naamwoord (in dit geval) en Veiligheid is een zelfstandig naamwoord.
Je zegt ook niet gelekanarie, maar gele kanarie.
EDIT:
ROFL, deze wel... [ afbeelding ]
wordt wat als het over onlineonveiligheid gaatquote:Op zondag 19 april 2009 05:32 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Dat wordt ook netjes uitgelegd op de website die ik gaf. Het ligt er maar net aan hoe je het bedoelt.
Op de website wordt het voorbeeld 'langeafstandsloper' aangehaald. Wanneer je dit los schrijft, gebruik je 'lange' als bijvoeglijk naamwoord bij afstandsloper en is die gast dus lang. Aan elkaar komt het neer op een loper van lange afstanden.
Als je hebt: 'online veiligheid', zou 'online' dus een bijvoeglijk naamwoord bij 'veiligheid' zijn, en is de veiligheid online (en niet offline bijv.). Dat is dus complete bullshit. In gevallen als 'online hulp' is dat prima, want dan gaat het over hulp die zich online bevindt.
Op de FireFox-startpagina wordt echter gesproken over de veiligheid van het online zijn: onlineveiligheid dus.
Oké. Ik vind het verdomd moeilijk om dit uit te leggen, maar lees die website gewoon nog maar eens goed
BIj langeafstandsloper gaat het om "lange afstand" (wat dan dus aan elkaar geplakt mag worden) en "loper". "lange afstand" is geen bijvoeglijk naamwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 05:32 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Dat wordt ook netjes uitgelegd op de website die ik gaf. Het ligt er maar net aan hoe je het bedoelt.
Op de website wordt het voorbeeld 'langeafstandsloper' aangehaald. Wanneer je dit los schrijft, gebruik je 'lange' als bijvoeglijk naamwoord bij afstandsloper en is die gast dus lang. Aan elkaar komt het neer op een loper van lange afstanden.
Als je hebt: 'online veiligheid', zou 'online' dus een bijvoeglijk naamwoord bij 'veiligheid' zijn, en is de veiligheid online (en niet offline bijv.). Dat is dus complete bullshit. In gevallen als 'online hulp' is dat prima, want dan gaat het over hulp die zich online bevindt.
Op de FireFox-startpagina wordt echter gesproken over de veiligheid van het online zijn: onlineveiligheid dus.
Oké. Ik vind het verdomd moeilijk om dit uit te leggen, maar lees die website gewoon nog maar eens goed
OMGquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:03 schreef Gesloten het volgende:
Deze kwam ik tegen bij een vlaggenmastenfabriek:
[ afbeelding ]
Als dit topic landelijke (en dan niet via internet maar via tv en kranten) bekendheid krijgt zou het wel eens handig kunnen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Gwywen het volgende:
Die lui mogen jullie wel eens dankbaar zijn voor alle moeite die jullie doen om hun sites te redigeren.
Gevonden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dit topic landelijke (en dan niet via internet maar via tv en kranten) bekendheid krijgt zou het wel eens handig kunnen zijn
Wie ziet de fout het eerst ofso
Dat zeg typ ik toch ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat 't goed is
Haha oké, dat verduidelijkt de zaak volgens mij ook niet helemaal. Laten we het maar op een meningsverschil houden danquote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef joepie91 het volgende:
[..]
BIj langeafstandsloper gaat het om "lange afstand" (wat dan dus aan elkaar geplakt mag worden) en "loper". "lange afstand" is geen bijvoeglijk naamwoord.
En inderdaad, de veiligheid is online en niet offline. Het gaat om de veiligheid die je online hebt, niet de veiligheid van het online zijn.
EDIT:
*taalnazi voelt*
quote:Alle
Pasen
50%
korting
mosterd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
We hebben maar één koningin, Dagoduck
Edit: mosterd![]()
Forum Opties | |
---|---|