SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
Die puntjes op de i's ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Conekiller het volgende:
Vandaag tegen gekomen. Gelukkig foon bij me
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Um, okayquote:Gelieve te gaan uw datum van geboorte in.
quote:een ladykant
Ice bear kan gewoon hoor, meestal wordt inderdaad polar bear gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijkingquote:Mol-deelnemers aan de waterpijp
Jon is zo stoned als een generaal en Sebastiaan proeft parfum. De deelnemers aan Wie is de Mol roken de waterpijp. Bekijk ...
ik had ze iets gemaild van "100 foto's voor 9 cent is best goedkoop ja, klopt dit wel? anders wil ik best veel foto's bij jullie voor die prijs laten afdrukken"quote:Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie en dat u Media Markt op deze vergissing wijst. Ik heb uw mail direct doorgestuurd naar mijn collega van Media Markt Holding in Rotterdam.
Zoals u zelf al in uw mail hebt geschreven is 0,09 cent een niet reële prijs voor een fotoafdruk, ik kan u deze prijs helaas niet aanbieden. Wel kan ik u een prijs van 5 cent per afdruk (voor een 10 formaat afdruk) + ¤ 1,99 lab kosten per order aanbieden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Media Markt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik loop de C1000 in en t eerste wat ik zie is:
[ afbeelding ]
Tomaten gevuld met spaanse wijn ofzo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
Idd! Een tenenkrommende post.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:28 schreef DrDurden het volgende:
De tekst in dat sms'je vind ik nog de minst storende fout in je hele bericht, eerlijk gezegd.
Ja en het euro teken mist.... 0.99 zegt niks, kan ook net zo goed roebels zijn of een Zimbabwaanse dollar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Ik werkte toen bij Lidl, heb het bord ook gezien, mocht 'm niet weg halen van m'n manager, want: "er is toch niemand die dat ziet!" Had ie dus mooi misquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer de tekst, maar tenenkrommend is het.
Je bent nog steeds lelijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Je bent nog steeds mooi?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Owquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Het is toch zweef molen en nood stopquote:
Heb je het hem niet verteld?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Net zoals de foute woordkeuze van SBS van eergisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef leroytje het volgende:
Ow, ow ow rtlnieuws toch weer, met een foute woordspeling.
Turkish Airlines schrapt spotje met Costner
Een internationale televisiecommercial van Turkish Airlines is per direct stopgezet.
TURKISH AIRLINES SCHRAPT SPOTJE MET COSTNER
Aanleiding voor de actie is het vliegtuigongeluk met de Boeing 737-800 bij de Polderbaan op Schiphol. In de nieuwe reclamefilm speelt voormalig Oscarwinnaar Kevin Costner een hoofdrol.
Crisis
De commercial is sinds februari te zien in 70 verschillende landen. Volgens Turkish Airlines is de reclamefilm uit de lucht gehaald, omdat 'dat deel uitmaakt van het protocol in tijden van crisis'.
Lekker hoor
aarbdeienquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |