ga huilen dan, alsof je zo vaak zoiets tegen komtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef MaxMark het volgende:
Ja, doe eens niet posten van failblog. Gaat hier om dingen die je zelf tegenkomt
Zie vorige topics, gebeurt vaak genoeg. Iets netter zijn mag ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan, alsof je zo vaak zoiets tegen komt
Zullen die klanten leuk hebben gevonden.quote:Mond-op-mondreclame
Door mond-op-mondreclame breidde de melkboer zijn klantenkring steeds verder uit. De oudste gebruiker zou 92 jaar oud zijn geweest.
Ik heb m'n camera altijd bij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Rewimo het volgende:
jammer dat je meestal geen camera hebt als je iets tegenkomt. zoals in het ziekenhuis een bordje:
bezoekers toilet ->
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest onder het mes dus nee... en ik heb geen camera-waarmee-je-kunt-bellenquote:
koop 1 gratis 1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
Toen ik vorig jaar in Thailand was kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik snap hem nog steeds niet, bevrijd je nou een kinderarbeid kindje als je er iets koopt
Waarbij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n camera altijd bij.
bij mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n camera altijd bij.
Whatever.quote:
en de fout is waar?quote:
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".quote:
Hmja, tsja, op zich niet storend eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Oldbie het volgende:
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".
Als het fataal is, is het vrij logisch dat hij dood is
quote:Leverings Aankondiging
Geachte(r) _Arual_,
Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling XXXXXX is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden.
De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
Het duurt 5 tot 7 dagen voordat u de factuur ontvangt. De factuur wordt u per post toezonden en zit dus niet bij uw bestelling.
klinkt als een matige vertaalmachine.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef _Arual_ het volgende:
Deze mail krijg je als je bij Apple iets besteld hebt:
[..]
Een behoorlijk belabberde tekst idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef _Arual_ het volgende:
Deze mail krijg je als je bij Apple iets besteld hebt:
[..]
Ik kan echt uren naar jouw UI blijven kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een behoorlijk belabberde tekst idd.
Die heb ik ook gehad in Noorwegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:
En een uitspraak van een collega tegen een ober "compliments to you kok" blijkt ook leuk
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:20 schreef Petra76 het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje in de bus van ons zonweringbedrijf. Ik was al niet meer zo over ze te spreken en dat werd nog eens versterkt toen ik de tekst las:
Beste xxx zonwering klant,
Uw rolluiken hangen nu enige rijd en het zal u niet ontgaan zijn dat de binnenzijde van het rolluik zeer vervuilt is. Dit ontstaat mede door condens vorming, waar u helaas geen invloed op heeft. Voor diegene die niet in staat is om welke reden dan ook zijn rolluik zelf te reinigen, kunnen ons inschakelen voor een grondige schoonmaakbeurt. Tegelijkertijd wordt het rolluik nagekeken en waar nodig kleine reparaties uitgevoerd.
:
quote:
Even offtopic: ik vond de prijzen op het kaartje ook nogal pittig:quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef gias het volgende:
[..]
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.
beetje op het gevoel spelen van klanten.
[..]![]()
![]()
Als ik een flinke meur laat is het resultaat ook onzichtbaar, maar wel degelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
"meestal altijd gratis" zit d'r ook in. Tenminste op de radio.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
Ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Kruidvat verkoopt een zakloze stofzuiger:
* Geen uitstoot van fijne stofdeeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
Die puntjes op de i's ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Conekiller het volgende:
Vandaag tegen gekomen. Gelukkig foon bij me
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Um, okayquote:Gelieve te gaan uw datum van geboorte in.
quote:een ladykant
Ice bear kan gewoon hoor, meestal wordt inderdaad polar bear gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijkingquote:Mol-deelnemers aan de waterpijp
Jon is zo stoned als een generaal en Sebastiaan proeft parfum. De deelnemers aan Wie is de Mol roken de waterpijp. Bekijk ...
ik had ze iets gemaild van "100 foto's voor 9 cent is best goedkoop ja, klopt dit wel? anders wil ik best veel foto's bij jullie voor die prijs laten afdrukken"quote:Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie en dat u Media Markt op deze vergissing wijst. Ik heb uw mail direct doorgestuurd naar mijn collega van Media Markt Holding in Rotterdam.
Zoals u zelf al in uw mail hebt geschreven is 0,09 cent een niet reële prijs voor een fotoafdruk, ik kan u deze prijs helaas niet aanbieden. Wel kan ik u een prijs van 5 cent per afdruk (voor een 10 formaat afdruk) + ¤ 1,99 lab kosten per order aanbieden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Media Markt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik loop de C1000 in en t eerste wat ik zie is:
[ afbeelding ]
Tomaten gevuld met spaanse wijn ofzo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
Idd! Een tenenkrommende post.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:28 schreef DrDurden het volgende:
De tekst in dat sms'je vind ik nog de minst storende fout in je hele bericht, eerlijk gezegd.
Ja en het euro teken mist.... 0.99 zegt niks, kan ook net zo goed roebels zijn of een Zimbabwaanse dollar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Ik werkte toen bij Lidl, heb het bord ook gezien, mocht 'm niet weg halen van m'n manager, want: "er is toch niemand die dat ziet!" Had ie dus mooi misquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog wel een aardige tvp, gemaakt in de Lidl rondom Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk zijn: Sints reuzesnoepzak
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer de tekst, maar tenenkrommend is het.
Je bent nog steeds lelijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Je bent nog steeds mooi?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Owquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Het is toch zweef molen en nood stopquote:
Heb je het hem niet verteld?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Net zoals de foute woordkeuze van SBS van eergisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef leroytje het volgende:
Ow, ow ow rtlnieuws toch weer, met een foute woordspeling.
Turkish Airlines schrapt spotje met Costner
Een internationale televisiecommercial van Turkish Airlines is per direct stopgezet.
TURKISH AIRLINES SCHRAPT SPOTJE MET COSTNER
Aanleiding voor de actie is het vliegtuigongeluk met de Boeing 737-800 bij de Polderbaan op Schiphol. In de nieuwe reclamefilm speelt voormalig Oscarwinnaar Kevin Costner een hoofdrol.
Crisis
De commercial is sinds februari te zien in 70 verschillende landen. Volgens Turkish Airlines is de reclamefilm uit de lucht gehaald, omdat 'dat deel uitmaakt van het protocol in tijden van crisis'.
Lekker hoor
aarbdeienquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |