Ik kan echt uren naar jouw UI blijven kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een behoorlijk belabberde tekst idd.
Die heb ik ook gehad in Noorwegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:
En een uitspraak van een collega tegen een ober "compliments to you kok" blijkt ook leuk
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:20 schreef Petra76 het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje in de bus van ons zonweringbedrijf. Ik was al niet meer zo over ze te spreken en dat werd nog eens versterkt toen ik de tekst las:
Beste xxx zonwering klant,
Uw rolluiken hangen nu enige rijd en het zal u niet ontgaan zijn dat de binnenzijde van het rolluik zeer vervuilt is. Dit ontstaat mede door condens vorming, waar u helaas geen invloed op heeft. Voor diegene die niet in staat is om welke reden dan ook zijn rolluik zelf te reinigen, kunnen ons inschakelen voor een grondige schoonmaakbeurt. Tegelijkertijd wordt het rolluik nagekeken en waar nodig kleine reparaties uitgevoerd.
:
quote:
Even offtopic: ik vond de prijzen op het kaartje ook nogal pittig:quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef gias het volgende:
[..]
afgezien van de spelfouten, hoe weten ze uberhaupt hoe vies je zonnewering is.
beetje op het gevoel spelen van klanten.
[..]![]()
![]()
Als ik een flinke meur laat is het resultaat ook onzichtbaar, maar wel degelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
"meestal altijd gratis" zit d'r ook in. Tenminste op de radio.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef Jessiiie het volgende:
voor mijn gevoel klopt de uitspraak in die reclame van carglass (geloof ik.) niet:
"na 30 minuten is het resultaat meestal onzichtbaar"
Dan zeggen ze toch eigenlijk dat er geen zichtbaar resultaat is? en je dus geen verandering ziet?
Ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Kruidvat verkoopt een zakloze stofzuiger:
* Geen uitstoot van fijne stofdeeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
Die puntjes op de i's ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Conekiller het volgende:
Vandaag tegen gekomen. Gelukkig foon bij me
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Conekiller het volgende:
in een van de Dora boeken van de kids het volgende:
Kijk een ijsbeer! Dat is ice bear is het engels.
*zucht*
Um, okayquote:Gelieve te gaan uw datum van geboorte in.
quote:een ladykant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |