quote:
eensgezinswoningenquote:
Dat valt me tegen van jou LV.quote:
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..quote:
Het viel mij meteen op, en "eensgezin" klinkt een beetje als "eens een gezin, maar nu gescheiden"...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
weet niet of ie al is langsgekomen:
[ afbeelding ]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me ook af of hij een zuidwester aan had of dat pakken uit west-indië komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!
Ik zie m nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
Westerpakquote:
Wat is er mis met de jaartallen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1: kijk goed naar de jaartallen
2: kijk goed naar de locatie van het bord.
-edit : shit te laat enzo-quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik zie het ook niet echt..quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er mis met de jaartallen?
1567 - 1607 en werd in 1596 uitgezonden.
Zover waren wij ook al. Het gaat om:quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1: kijk goed naar de jaartallen
2: kijk goed naar de locatie van het bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |