quote:
eensgezinswoningenquote:
Dat valt me tegen van jou LV.quote:
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..quote:
Het viel mij meteen op, en "eensgezin" klinkt een beetje als "eens een gezin, maar nu gescheiden"...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
weet niet of ie al is langsgekomen:
[ afbeelding ]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me ook af of hij een zuidwester aan had of dat pakken uit west-indië komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!
Ik zie m nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
Westerpakquote:
Wat is er mis met de jaartallen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1: kijk goed naar de jaartallen
2: kijk goed naar de locatie van het bord.
-edit : shit te laat enzo-quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik zie het ook niet echt..quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er mis met de jaartallen?
1567 - 1607 en werd in 1596 uitgezonden.
Zover waren wij ook al. Het gaat om:quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1: kijk goed naar de jaartallen
2: kijk goed naar de locatie van het bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop