Je bent nog steeds lelijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Je bent nog steeds mooi?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hoax, er is niks aan me veranderd.
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef Turbomuis het volgende:
Beschrijving bij een filmpje op youtube:
[..]
Zullen ze leuk vinden bij het leger, die vergelijking
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Owquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat over een recente 'Wie is de mol'-uitzending van niet zo lang geleden en het is geen fout in de omschrijving, maar van deelnemer Jon. Hij had waterpijp gerookt en noemde zichzelf daarna 'zo stoned als een generaal'.
Het is toch zweef molen en nood stopquote:
Heb je het hem niet verteld?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Net zoals de foute woordkeuze van SBS van eergisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:57 schreef leroytje het volgende:
Ow, ow ow rtlnieuws toch weer, met een foute woordspeling.
Turkish Airlines schrapt spotje met Costner
Een internationale televisiecommercial van Turkish Airlines is per direct stopgezet.
TURKISH AIRLINES SCHRAPT SPOTJE MET COSTNER
Aanleiding voor de actie is het vliegtuigongeluk met de Boeing 737-800 bij de Polderbaan op Schiphol. In de nieuwe reclamefilm speelt voormalig Oscarwinnaar Kevin Costner een hoofdrol.
Crisis
De commercial is sinds februari te zien in 70 verschillende landen. Volgens Turkish Airlines is de reclamefilm uit de lucht gehaald, omdat 'dat deel uitmaakt van het protocol in tijden van crisis'.
Lekker hoor
aarbdeienquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
Tijdje geleden in het plaatselijke krantje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |