Ik mag toch hopen dat jij je teksten dan ook even controleert voordat je ze in de krant plaatstquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sjonge, een typefout. De opsteller van de folder weet best hoe je aardbeien schrijft, het kwam alleen niet helemaal goed uit zijn vingers. Ik verwissel ook heel vaak de i en de j als ik een ij wil schrijven. Wat erg zeg!
Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit topic puur over taalfouten ging.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij je teksten dan ook even controleert voordat je ze in de krant plaatstKom op zeg, zo'n joekel van een typfout in megagrote letters mag je toch niet over het hoofd zien als je je advertentie nog even doorleest voordat je 'm naar de krant stuurt?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit topic puur over taalfouten ging.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:29 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vliegtuig is gewoon geland, aldus de site van Schiphol.
"Arrived", tsja, zo kan je het noemen. Was alleen nog wel een stukje lopen naar de familie die stond te wachten.
Morgen terug, meejatten en inscannenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Grote advertentie in de privé: NAGELAK![]()
(Ja, hij lag bij de snackbar, en ik moest wachten op mijn patat)
Dat had ik dan toch even goed-gepaint of zoquote:Op zondag 1 maart 2009 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja, alleen was die neergestorte vlucht dus woensdag de 25e
Nog afgezien van de inhoudquote:Klik hier om DIRECT Alles te weten te komen over de volledig Risicoloze 100% niet goed geld terug wijze van bestellen van deze Dating workshop die ook jou omturnd tot een ULTIEME womanizer
quote:.....
wij krijgen elke week nieuwe spullen binnen
voeg ons toe op msn
XXXXX@XXXXX.nl
we zijn bevestigd in almere, diemen zuid of amsterdam
tel nr 06-XXXXXXXX
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:04 schreef Turbomuis het volgende:
Advertentie op marktplaats (okee, daar staat wel vaker bagger, maar deze vond ik wel leuk, omdat het qua spelling toch aardig is):
[..]
hoe durf jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Djeez het volgende:
Ik heb hem ff geüpload. Papiertje is/was te zien in de parkeergarage van het UMCG te Gorningen:
[ afbeelding ]
JEZUSquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Twista101 het volgende:
Alweer een paar jaar geleden in Den Haag:
[ afbeelding ]
Het komt dus overal voor hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |