Oho, dat hebben ze vast expres zo gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef BUG80 het volgende:
Niet echt een fout, maar sympathiek is de kop van het volgende nieuwsbericht ook niet echt:
Paardenhoofd Beatrix levert 3000 euro op
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef BUG80 het volgende:
Niet echt een fout, maar sympathiek is de kop van het volgende nieuwsbericht ook niet echt:
Paardenhoofd Beatrix levert 3000 euro op
Oops.. kwestie van een kop tien keer lezen en dan ook tien keer verkeerd lezen..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef Gwywen het volgende:
Wat is daar fout aan? Ryan is de zondebok van een beschaamd McLaren, dat is gewoon goed vervoegd.
Of bedoelde je dat safetycar één woord had moeten zijn?
1 maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:45 schreef Conekiller het volgende:
D'r loopt hier bij de AH wel een medewerkster rond die ik even zou willen vullen
Dat noemen ze pleonasme..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geen spelfout maar het gaat, denk ik, om "dood na fatale stunt".
Als het fataal is, is het vrij logisch dat hij dood is
Anders weet ik het ook niet.
ja de rest heeft een snorquote:
Nee, dat heet een snoorquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan de website Spatieloos.nl
Gezocht: tenenkrommende fout.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef superworm het volgende:
http://www.arrestatieteam.nl/arrestatieteam/takenpaket.phpEn die lui krijgen van Ter Dorst een taser
Waar moet het heen...
U hebt gezocht op het woord: paket.quote:
Oh, ze hebben het maar zes keer fout op die paginaquote:
Driver = wagenmenner?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Setup needs to restart your computer to replace the driver of your Nostromo array"
Niet zo moeilijk, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |