Over Babelfish gesproken: kreeg tijdje terug deze foutmelding:quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gisteren in de handleiding van de adapter van een schrobmachine () iets dat met babelfish was vertaald oid. Moest meteen aan dit topic denken, er was geen touw aan vast te knopen. Ik weet alleen nog iets van 'rode lampje gaat branden als adapter is steker in machine geplaatst'
Kolere.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Over Babelfish gesproken: kreeg tijdje terug deze foutmelding:
[ afbeelding ]
Als jullie er iets van kunnen maken...
Het wordt er niet duidelijker op.quote:Institution need for again starts up your computer for replaced to the charioteer for your Nostromo sense proverb.
We hebben hier ook een aantal jaar lang een 'Strausstraat' gehad (in plaats van een Straussstraat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels is het verbeterd (Bord staat in Eindhoven)
http://bewust-leven.net/ecodorp/ ? Whehehehe, google is your friend..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef Gwywen het volgende:
"Affalwater"
- op de website van een bekende, dus ik plaats maar geen linkje als bewijs, anders wordt-ie misschien kwaad
Heheh die is mooi idd, hoewel ik moeite had om m'n ogen in dat venster te houdenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Over Babelfish gesproken: kreeg tijdje terug deze foutmelding:
[ afbeelding ]
Als jullie er iets van kunnen maken...
Hehe de bureaubladachtergrond is inderdaad ook niet verkeerdquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heheh die is mooi idd, hoewel ik moeite had om m'n ogen in dat venster te houden
geen reden om het niet te verbeterenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef Gwywen het volgende:
Flauwerd![]()
Hij vertelde me later dat hij dyslectisch is, dus ik zal 't hem maar niet al te zeer kwalijk nemen.
Daar mag je niet fotograferen, anders had ik er allang een foto van gepostquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Djeez het volgende:
Ik heb hem ff geüpload. Papiertje is/was te zien in de parkeergarage van het UMCG te Groningen:
[ afbeelding ]
Zal wel zijn om het extra op te laten vallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef GustavFTW het volgende:
Vanochtend had iemand op de uvt ongeveer 6 keer nat met een D geschreven bij een pasgeverfde stoep.. Het enige woord dat je als schilder hoeft te kennen is nat en nog weet je het verkeerd te schrijven.
Die posters heb ik vaker gezien. Firma Camelot of zo, toch? Volgens is het een soort van reclame, dus zo van "Camelot bewaakt en bewoont". Derde persoon enkelvoud dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gisteren in Utrecht, naast het Ac staat een bedrijfspand leeg en dat is tijdelijk bewoond. Of, volgens de gevelbordjes' het wordt 'bewaakt en bewoont'
Ja ook in de weekend jeweettog.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Conekiller het volgende:
wilde 'm al een tijdje posten maar vergat steeds een foto te nemen
[ afbeelding ]
quote:• Je bent fulltime functie
waar is deze foto genomenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Conekiller het volgende:
wilde 'm al een tijdje posten maar vergat steeds een foto te nemen
[ afbeelding ]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
waar is deze foto genomenvolgens mij ken ik dat bord
mijn vader woont in die straat
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat deze foto bij je vader in je straat is genomen. Anders zou het betekenen dat er twéé mensen zijn die denken dat 'ook in de weekend' een prima zin is.
volgens mij moet het wel zo zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |