abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 20:01:59 #101
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65778201
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

en in de verdediging.......

na de eerste zin had ik al geen zin meer om de rest te lezen.

ben wel blij met het inzien dat communicatie soms wat handig kan zijn

* PKfotografie hoopt op filters.
wil wel een nikon /andere merken filter
Hoezo in de verdediging? Hij spreekt over de filters. Maar ik krijg het idee dat niet zozeer de filters hem dwars zit, maar het feit dat de communicatie niet goed is en dat men het idee heeft dat alle userinput "afgedaan wordt". Vandaar mijn opmerking. Niets verdediging. Want ik reageer gewoon inhoudelijk op zijn post. Volgens mij had ik dat moeten ontwijken als ik in de verdediging schoot, niet waar?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65778502
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Xilantof het volgende:
@pdehoog: betreft de filters om zo verschillende topics te scheiden. Zoals isdatzo terecht zegt, er zijn momenteel nog te weinig topics om dit echt vol van waarde te kunnen laten zijn. Zodra alles loopt en het geheel groeit inderdaad in aantallen zal dit zeker zo snel mogelijk doorgevoerd worden. Nu echter nog niet.
Ik heb nog even zitten kijken, maar eigenlijk vind ik het een kul-argument dat je nu gebruikt. Omdat er te weinig topics zijn, wordt er niets mee gedaan. We hoeven echter alleen maar naar het review-forum (147 topics) te kijken om te zien dat het best nuttig kan zijn. Wetenschap, Filosofie en dat andere vage ding heeft er 10.000 en maakt gebruik van sub subfora. Idem dito met Flora en Fauna en niet te vergeten Travel (beide minder dan 10.000).

Het enige wat ik hier graag zou willen zien (en gezien de reacties van de vorige posters meer met mij) is een splitsing tussen foto-topics en info-topics. Geen categorieen foto-topics maar gewoon foto-topics. Ik ben vaak heel niet geinteresseerd in die info-topics en het is nu gewoon echt zoeken naar de foto-topics aangezien ze vaak ook niet eens goed staan aangeduid.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:19:04 #103
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65778753
Ik begrijp heel de moeilijkheid eraan ook niet hoor
Het zou alles veel overzichtelijker maken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:19:49 #104
79550 Ymke
your ghost
pi_65778789
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het enige wat ik hier graag zou willen zien (en gezien de reacties van de vorige posters meer met mij) is een splitsing tussen foto-topics en info-topics. Geen categorieen foto-topics maar gewoon foto-topics. Ik ben vaak heel niet geinteresseerd in die info-topics en het is nu gewoon echt zoeken naar de foto-topics aangezien ze vaak ook niet eens goed staan aangeduid.
Ik zou dat ook wel prettig vinden eigenlijk , snap toch nooit waar ze het over hebben met al die technische praatjes

ik kom alleen voor de plaatjes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 20:20:50 #105
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65778816
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb nog even zitten kijken, maar eigenlijk vind ik het een kul-argument dat je nu gebruikt. Omdat er te weinig topics zijn, wordt er niets mee gedaan. We hoeven echter alleen maar naar het review-forum (147 topics) te kijken om te zien dat het best nuttig kan zijn. Wetenschap, Filosofie en dat andere vage ding heeft er 10.000 en maakt gebruik van sub subfora. Idem dito met Flora en Fauna en niet te vergeten Travel (beide minder dan 10.000).

Er is wel degelijk wat mee gedaan. Meer dan eens. Het is besproken of het mogelijk is. En diverse mensen waren het er over eens dat het voor FOT nu nog niet nodig is.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 20:21:02 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65778821
Hier nog iemand die t prettig vind, maar blijkbaar levert t "teveel" werk op voor de mods als men geen "label" eraanhangt en dat later nog gedaan moet worden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 20:21:51 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65778846
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Er is wel degelijk wat mee gedaan. Meer dan eens. Het is besproken of het mogelijk is. En diverse mensen waren het er over eens dat het voor FOT nu nog niet nodig is.
mag ik vragen wie die diverse mensen zijn dan?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 20:22:12 #108
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65778855
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

mag ik vragen wie die diverse mensen zijn dan?
Mods, FA's en A's.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 20:22:56 #109
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65778886
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:
Hier nog iemand die t prettig vind, maar blijkbaar levert t "teveel" werk op voor de mods als men geen "label" eraanhangt en dat later nog gedaan moet worden?
Nee hoor, dat zal het werk niet zijn. Dat valt reuze mee namelijk. Dat is ook geen criterium geweest om het nu nog niet te doen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:26:08 #110
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65778995
Ik snap dat het eenvoudiger is om een nieuw forum te voorzien van subfora, omdat je dan vanaf scratch meteen alles ingedeeld hebt, en dat dat hier natuurlijk een puist werk met zich meebrengt omdat, naar ik aanneem alles handmatig moet worden overgezet naar de subfora. Maar daar moet toch een mouw aan te passen zijn? Kun je niet iemand inschakelen die daar de tijd voor heeft en dus tijdelijk de rechten krijgt om alleen dat te doen? Dus topics verplaatsen naar het correcte subforum? Dus geen toegang achter de schermen en al die andere flauwekul, maar gewoon, topics verplaatsen?

Want ik begin sterk de indruk te krijgen dat hem daar de schoen wringt en dat jullie gewoon geen zin of tijd hebben om alles over te zetten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:28:15 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65779065
Ow, my bad. Ik deed iets te lang over mijn post.

Als het dan niet zoveel werk is dan snap ik helemaal niet waarom er niet aan de wens van de users tegemoet gekomen wordt. Het is nu niet iets nieuws ofzo, het gebeurt allang op andere fora.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 februari 2009 @ 20:40:35 #112
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65779554
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:22 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Mods, FA's en A's.
Met alle respect, maar hoe vaak komen die hier?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65779592
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Met alle respect, maar hoe vaak komen die hier?
Beetje domme post he als het 15 minuten geleden is, dat hij hier was
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 februari 2009 @ 20:43:52 #114
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65779646
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Beetje domme post he als het 15 minuten geleden is, dat hij hier was
Ik heb het dan ook voornamelijk over de andere mods en FA's en A's.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:04:31 #115
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65780451
quote:
Mods, FA's en A's.
*uit de lurkstand kruipt*

Corrigeer mij als ik het bij het verkeerde eind hebt, maar het bestaansrecht van het forum ontleen je nog altijd aan de gebruikers, niet? Je kan uit de voorgaande posts afleiden dat er behoefte is aan een inhoudelijke scheiding van topics. Iets wat blijkbaar makkelijk is te realiseren met een stukje standaard functionaliteit.

De A's en FA's hebben in hun wijsheid besloten dat het voor de gebruikers niks oplevert. Typisch...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65780486
Even heel kort door de bocht:

Forum = verzameling gebruikers. Zonder gebruikers geen forum.
Crew = Gebruikers met tijd over die de beschikbare tijd beschikbaar willen stellen ter meerdere glorie van het forum.
Oftewel:
Crewleden zijn net als gebruikers, maar dan met het verschil dat zij de mogelijkheid hebben om het leven van de gebruikers wat prettiger te maken.

Meer niet.

Als de gebruikers dan een verzoek doen, wat de 'macht' van de crew niet ondermijnd, maar het leven van de gebruikers wel wat prettiger maakt EN het legt geen buitensporige werkdruk neer bij de crew, wat is dan het probleem om het verzoek door te voeren?

Het lijkt me dat je als crew met een heel goede reden moet komen om filters niet in te voeren, terwijl aan bovenstaande voorwaarde (wens gebruikers, werkdruk crew) wordt voldaan.

Kan iemand mij uitleggen wat nu precies het probleem is met betrekking tot het invoeren van filters?
pi_65782247
Gewaardeerde modjes, zouden jullie zo vriendelijk kunnen zijn hier ff een datum aan te plakken? Filmpjes (analoge) meet! Liefst iets met 2009-04-01 of zo En je mag ook iets met Naarden erin verwerken

Tevens natuurlijk iets voor den agenda
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:54:26 #118
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_65782517
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef AirwiN het volgende:
De A's en FA's hebben in hun wijsheid besloten dat het voor de gebruikers niks oplevert. Typisch...
De mods werken voor noppes (okee, sommige voor het kleurtje en het aanzien, en voor het plekje op de verzuur-schuit), en zolang de users reclame clickjes veroorzaken krijgen de A's hun geld wel.
Als die 10 a 15 gekken in FOT weggaan, so what, daar hebben ze morgen 100 ONZ debielen voor terug, die 10 keer zo vaak klikken.
Fok is zodanig groot dat men er met zekerheid van uit kan gaan dat de onvrede van enkele gebruikers geen of nauwelijks impact zal hebben op de grote kudde.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_65782649
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is zodanig groot dat men er met zekerheid van uit kan gaan dat de onvrede van enkele gebruikers geen of nauwelijks impact zal hebben op de grote kudde.
Jammer maar helaas Nu weer tijd om te fotograferen Kom je ook analogen?
pi_65783457
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* PdeHoog biedt laB. een glas wijn aan
Dank u
Merci. En graag gedaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:32:00 #121
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_65783932
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Even heel kort door de bocht:

Forum = verzameling gebruikers. Zonder gebruikers geen forum.
Crew = Gebruikers met tijd over die de beschikbare tijd beschikbaar willen stellen ter meerdere glorie van het forum.
Oftewel:
Crewleden zijn net als gebruikers, maar dan met het verschil dat zij de mogelijkheid hebben om het leven van de gebruikers wat prettiger te maken.

Meer niet.

Als de gebruikers dan een verzoek doen, wat de 'macht' van de crew niet ondermijnd, maar het leven van de gebruikers wel wat prettiger maakt EN het legt geen buitensporige werkdruk neer bij de crew, wat is dan het probleem om het verzoek door te voeren?

Het lijkt me dat je als crew met een heel goede reden moet komen om filters niet in te voeren, terwijl aan bovenstaande voorwaarde (wens gebruikers, werkdruk crew) wordt voldaan.

Kan iemand mij uitleggen wat nu precies het probleem is met betrekking tot het invoeren van filters?
Is allemaal waar, maar als gebruikers beginnen te miepen dan heb ik danny al eerder horen roepen dat Fok geen democratie is, en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders. Dus....

Als we het hier samen leuk willen maken, moeten we het doen met ideeën die we zelf uit kunnen voeren, zoals leuk en leerzaam commentaar op iedere showcase, ook als de postende persoon niet tot je vriendjes behoort. Meets waar iedereen welkom is (liefst op neutrale plaatsen waar ook beginners naartoe durven) Spelletjes topics zoals Ynske die nu 1 is gestart, en misschien een lessentopicserie waar ik ooit eens mee ben gestrart maar toen niet mee door ben gegaan (tja, ik heb van die buien)

Veranderingen waarvoor je de mods nodig hebt kun je opperen, maar weinig kans dat het doorgaat.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_65784963
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je gebruikt nu de filter-vraag om kennelijk een andere frustratie te uiten. Om op het eerste punt te reageren:
Ik zei volgens mij heel duidelijk dat er nu geen filters komen. Punt. Niets "mee naar achter". Niet "we overleggen even". Nu is nog niet het juiste moment voor filters. En dat is niet iets "wat achter besproken moet worden" omdat het daar al zeer vaak en zeer regelmatig (vooral door mij, zonder de userinput) aangekaart is en we nu dit standpunt hebben wat ik net zei.

Betreft het andere kan ik inzien dat hier meer duidelijkheid in communicatie nodig is.
Ik lees het misschien toch anders Xil

Volgens mij bedoeld laBaguette meer dat dat : als er ook maar iets voorgesteld word door een user of meerderen, dat er dan gezegd word : we nemen het mee naar achter of we denken er overna!
En vervolgens hoor je er niets meer van ...dus worden er vragen gesteld daarover.
En soms krijg je een antwoord met een uitleg hoe of waarom, maar over het algemeen krijgen we vage antwoorden waar we niets aan hebben en niets mee opschieten.
Dit kan tot frustraties leiden onder de users natuurlijk... en dat is jammer.

En wat hij van die filters zei: was volgens mij gewoon even een voorbeeldje om iets aan te geven.
De frustratie van waar het om gaat is voor mij zoals ik zijn verhaal lees : volkomen duidelijk

En als laBaguette het anders bedoelde dan dat ik het lees dan hoor ik het graag
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:10:47 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65785260
Dit zijn de showcases geopend vanaf december vorig jaar tot gister.

Standaard krijg je de topics te zien waarvan de laatste reactie tot 10 dagen geleden was. Dit zou betekenen dat je, met een "'showcase-filter" geen enkel topic te zien krijgt tenzij je verder terugkijkt dan de standaard 10 dagen.

Ik heb bewust de showcases van vandaag en gister buiten beschouwing gelaten. Mochten er in de toekomst structureel meer showcases gepost worden kan er altijd nog besloten worden om wél subforum-filters te gebruiken.
Huilen dan.
pi_65785402
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[ afbeelding ]

Standaard krijg je de topics te zien waarvan de laatste reactie tot 10 dagen geleden was. Dit zou betekenen dat je, met een "'showcase-filter" geen enkel topic te zien krijgt tenzij je verder terugkijkt dan de standaard 10 dagen.

Ik heb bewust de showcases van vandaag en gister buiten beschouwing gelaten. Mochten er in de toekomst structureel meer showcases gepost worden kan er altijd nog besloten worden om wél subforum-filters te gebruiken.
Daarbij vergeet je de verzameltopics die misschien ook wel eens afgestoft mogen worden Is het misschien een idee om die topics een subtiel kickje te geven danwel tijdelijk weer eens sticky te maken?
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:17:23 #125
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65785501
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[ afbeelding ]

kunnen ook andere topics in als alleen de showcase topics.
hebben leuk lopende portret topic, van de dag, sinds kort het spelletje, help me mijn foto te verbeteren. verschillende algemene foto topics, napraat/ resultaten topics van meets. etc. dus ben er zelf niet bang voor dat hij leeg zou zijn
pi_65785791
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik lees het misschien toch anders Xil

Volgens mij bedoeld laBaguette meer dat dat : als er ook maar iets voorgesteld word door een user of meerderen, dat er dan gezegd word : we nemen het mee naar achter of we denken er overna!
En vervolgens hoor je er niets meer van ...dus worden er vragen gesteld daarover.
En soms krijg je een antwoord met een uitleg hoe of waarom, maar over het algemeen krijgen we vage antwoorden waar we niets aan hebben en niets mee opschieten.
Dit kan tot frustraties leiden onder de users natuurlijk... en dat is jammer.

En wat hij van die filters zei: was volgens mij gewoon even een voorbeeldje om iets aan te geven.
De frustratie van waar het om gaat is voor mij zoals ik zijn verhaal lees : volkomen duidelijk

En als laBaguette het anders bedoelde dan dat ik het lees dan hoor ik het graag
Je zit goed in de richting. En de filters waren voor mij meer de druppel inderdaad. Mijn punt was dat men roept dat de users het moeten doen maar dat er inderdaad met de suggesties dan niets gedaan wordt. En dat is prima maar zeg dan ook niet dat je er iets mee gaat doen. Dat schept verwachtingen. En ik lees al twee jaar in december/january dat er allemaal goeie ideeen zijn om het mooier of leuker of attractiever te maken maar in februari gaat alles op de oude voet verder. En dat vind ik jammer en dan blijf ik maar weer in lurkstand. Maar frustrerend? Nee, kom op zeg, dit is een internetforum. Er zit een knop op die computer, hij kan ook uit. En Xil, het is niet persoonlijk, over die twee jaar ben jij bijna de enige die constant aanwezig is geweest, en dat is bewonderenswaardig, naast een full time job. Maar in je eentje kan je het ook niet draaiend houden. Dus beter niet beloven als je al bijna zeker weet dat het niet gaat lukken. Dan schep je ook geen verwachtingen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:27:59 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65785867
Maar concreet gezien, hoeveel topics zouden dat worden. Ik ben nog steeds van mening dat het er te weinig zijn om zinvol te zijn. Echt.

Dan komt er nog Portretfotografiet-topic bij,
Eventueel fotobewerking
Mooiste foto van vandaag
Centraal dierentuin-foto's
Centraal Huisdierfoto's

Dit zijn de min of meer centrale topics die met het standaard 10-dagen filter zichtbaar zijn. Dit is een momentopname, dat weet ik. Maar volgens mij is het best representatief voor de situatie van de afgelopen tijd.
Huilen dan.
pi_65786239
Ok dat het filter verhaal niet doorgaat ok
Maar maak bv het topic wat ynske geopend heeft...fotospel...sticky!

Waarom vraag je je af?
Ik denk dat als er een nieuweling hier komt die het misschien wel fijn vind om een leuk topic waar je iets aan hebt (in dit geval creatief denken en doen) snel te vinden

bv voorbeeldje van ander onderdeel van het forum...
MUZ daar hebben ze het help ik zoek een nummer ook sticky gemaakt en dat is gewoon handig.

Maak desnoods de info topics sticky..
pi_65786277
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Gewaardeerde modjes, zouden jullie zo vriendelijk kunnen zijn hier ff een datum aan te plakken? 01-04-2009 - Filmpjes (analoge) meet in Naarden! Liefst iets met 2009-04-01 of zo En je mag ook iets met Naarden erin verwerken

Tevens natuurlijk iets voor den agenda
01-04-2009 - Filmpjes (analoge) meet in Naarden!

Maestro, mijn fout: het moet 4 april zijn
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:51:02 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65786561
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:40 schreef prupke het volgende:
Ok dat het filter verhaal niet doorgaat ok
Maar maak bv het topic wat ynske geopend heeft...fotospel...sticky!

Waarom vraag je je af?
Ik denk dat als er een nieuweling hier komt die het misschien wel fijn vind om een leuk topic waar je iets aan hebt (in dit geval creatief denken en doen) snel te vinden

bv voorbeeldje van ander onderdeel van het forum...
MUZ daar hebben ze het help ik zoek een nummer ook sticky gemaakt en dat is gewoon handig.

Maak desnoods de info topics sticky..
Sticky's zijn er om onderscheid te maken tussen belangrijke (en/of nuttige) topics (zoals het FB-topic en de evenementenkalender) en de 'gewone' topics. Ik zou het fot-spelletje sticky kunnen maken, maar waarom dan niet het portretfotografie-topic? Of elk ander topic.

Omdat het FOT-spelletje nieuw is? Volgens mij groeit 't snel genoeg en is er dus ook geen noodzaak om hem sticky te zetten wat dat betreft.
Huilen dan.
pi_65786684
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sticky's zijn er om onderscheid te maken tussen belangrijke (en/of nuttige) topics (zoals het FB-topic en de evenementenkalender) en de 'gewone' topics. Ik zou het fot-spelletje sticky kunnen maken, maar waarom dan niet het portretfotografie-topic? Of elk ander topic.

Omdat het FOT-spelletje nieuw is? Volgens mij groeit 't snel genoeg en is er dus ook geen noodzaak om hem sticky te zetten wat dat betreft.
Nee niet omdat het nieuw is , maar omdat het uitdagend en gevarieerd is
dus voor nieuwkomers gewwon leuk om fot binnen te komen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 02:21:03 #132
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65788441
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is een momentopname, dat weet ik. Maar volgens mij is het best representatief voor de situatie van de afgelopen tijd.
Ik denk het niet hoor knul

[showcase] schattige baby :)
[showcase]Damme
Portretfotografie #12
[showcase] eerste echte poging studiofotografie thuis
Uit de oude foto-doos
Beoordeel de mooiste foto van vandaag, deel 26
[FOT spelletje] Wie geeft mij...
"creepy" foto's...
[Showcase] Openluchtmuseum Pribylina (Slowakijë)
[showcase] Merci dat jij er bent (theaterfotografie)
[Showcase] Luchten
[showcase] Wenen / Bratislava
[algemeen] Dierentuinfoto's , zoo-mer!
[CENTRAAL] Fotografeer je huisdier deel 7
Zonsondergang / opkomst #6
Straatfotografie deel 2
Fotowedstrijd februari: abstract en kunstzinnig.

Deze topics zijn gewoon zichtbaar als je FOT opent zonder weet ik wat voor 10-dagenfilter, en in al deze topics is in februari nog gepost, dus waar jij die tien dagen vandaan haalt.... En uiteindelijk hoort het centrale topic voor de wedstrijd hier ook nog bij. Maar dat is er nog niet.

We gaan verder

[centraal] sneeuwfoto's winter 2008/2009
[Testcase] Dagje zeeland
Foto's van vogels deel 9
[showcase] Kinderdijk veel te vroeg
Vuurwerk Foto's 2008/2009
Pimp *hier* met je fotografische (gepubliceerde!) successen
[showcase] Hoera sneeuwfoto's!
Concertfotografie deel 6
[doe-topic] Schrijven met licht
[testcase] De Harz
Abandoned Places
Nachtfotografie (deel 2)
[ShowCase] Mondoverde
[Testcase] Straatfotografie Rotterdam
Oud&Nieuw Overige Foto's
[showcase] Azoren 2008

In al deze topics is in januari nog gepost.

En dit zou niet genoeg zijn om filters aan te maken? Ik begrijp het echt, echt niet. Het lijkt gewoon op onwil ofzo. Ik zie het zelfs gebeuren dat er in topics met louter foto's, dus geen techneuten geneuzel topics, veel en veel meer gepost gaat worden als ze eenvoudiger te vinden zijn. Nu is het tussen de veel grotere hoeveelheid teksttopics inderdaad gewoon zoeken naar de topics met plaatjes. Precies zoals Pdehoog al zei.

Tot slot nog even dit, als er volgens jullie werkelijk zo weinig gebruik wordt gemaakt van FOT dan begrijp ik niet dat er op zo'n, in jullie ogen klein, forum maar liefst 3 mods rondlopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 06-02-2009 02:30:19 ]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:06:43 #133
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65790119
Ik sluit me aan bij Elizabeth. Bovendien als die tien dagen een stand een probleem is, dan zet je die view maar gewoon op twee maanden, en mochten het er anders toch zo weinig zijn, maak ze maar sticky (in dat laatste geval zie je vanzelf dat het er heel veel zijn).
Waar echter mijn mond van open valt, is dat er nog steeds niks aan de agenda is veranderd .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 10:42:57 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65792604
vergeet het beginnerstopic niet, juist dat zou meer onder de aandacht moeten komen volgens mij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65792632
Is dit FOT of R&P ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 6 februari 2009 @ 10:44:26 #136
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65792647
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit FOT of R&P ?
FOT.
Want?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:47:17 #137
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65792743
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit FOT of R&P ?
Dit is FOT, je bent verdwaald GB.
pi_65792763
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:47 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Dit is FOT, je bent verdwaald GB.
nou het lijkt meer op R&P wat een gejank hier zeg
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:32:06 #139
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_65796089
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef Xilantof het volgende:
Dit topic staat even sticky om zo ook even het "centrale topic" af te vangen. Deze zal morgen geopend worden. Hierin zullen vooralsnog niet veel wijzigingen optreden.
ik heb een idee, maar dat hangt af van de limieten/parameters van de opdracht. wanneer wordt het 3 februari bij jou?
Hier is het inmiddels al 6 februari...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_65797191
Luister, ik snap heel goed dat jullie vrijwilligers zijn en het allemaal in jullie vrije tijd moet gebeuren. Maar met functies komen ook verantwoordelijkheden en verplichtingen. laBaguette kwam al met wat opmerkingen en wat andere users ook.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik heb een idee, maar dat hangt af van de limieten/parameters van de opdracht. wanneer wordt het 3 februari bij jou?
Hier is het inmiddels al 6 februari...
En dit is er ook weer een. Het wordt nu toch tijd om hier wat mee te gaan doen denk ik.

De afgelopen dagen is er vrij hard gezeken door de users, maar er is ook constructief meegewerkt. Iedereen die liep te zeiken werkt ook mee (beter forum begint bij jezelf bla bla bla). Er zijn vanuit de users ook wat verzoeken gedaan. Het een wat makkelijker te realiseren dan het ander.

Dingen als die filters...nou ja...jammer dat het niet utgevoerd wordt maar so be it. Iets als de agenda waar door een aantal mensen al flinke input is geleverd wordt ook gewoon niet opgepakt. Er is aangeboden het topic gewoon te fabriceren zodat je het alleen maar sticky hoeft te maken en daar wordt niet op ingegaan.

Wat is hier nou precies de gedachte achter? Want juist door dit soort kleine acties stimuleer je dus dat mensen zich ook wat meer willen inzetten. Het kan natuurlijk niet van maar één kant komen. Enige stiptheid en inzet van jullie kant mag ook verwacht worden denk ik.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 16:57:10 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65805522
De evenementenkalender heeft bij ons momenteel niet de grootste prioriteit. Die ligt even bij andere zaken zoals de fotowedstrijd. Daarnaast is dat topic dusdanig rustig dat een tijdje afwezigheid/niet up-to-date zijn imo niet gemist wordt.
Als iemand of meerdere een topic willen maken voor ons zou dat behulpzaam zijn en zou erg gewaardeerd worden door ons.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 17:01:46 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65805671
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Xilantof het volgende:
De evenementenkalender heeft bij ons momenteel niet de grootste prioriteit. Die ligt even bij andere zaken zoals de fotowedstrijd. Daarnaast is dat topic dusdanig rustig dat een tijdje afwezigheid/niet up-to-date zijn imo niet gemist wordt.
Als iemand of meerdere een topic willen maken voor ons zou dat behulpzaam zijn en zou erg gewaardeerd worden door ons.
wacht even, dit snap ik niet. het was een open topic, dat is gesloten geworden want mocht alleen bijgewerkt worden door mods

willen jullie de nieuwe versie dan nu ook weer sluiten? of blijft dit wel open voor users?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 17:03:56 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65805737
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

wacht even, dit snap ik niet. het was een open topic, dat is gesloten geworden want mocht alleen bijgewerkt worden door mods

willen jullie de nieuwe versie dan nu ook weer sluiten? of blijft dit wel open voor users?
Denk jij dat een "open topic" goed zal lopen? Ik denk dat het een soort "meet afspraak" topic wordt wat gaan verzanden van het doel.
Of bedoel je dat de users de posts kunnen editten om evenementen toe te voegen?

edit:
en met rustig bedoelde ik trouwens het aantal views, niet het aantal posts dat zou beetje vreemd zijn in een gesloten topic
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:19:49 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65806262
Pffffffffffffffff
/ignore back
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 17:22:45 #145
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65806353
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:19 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffffffffffffff
/ignore back
Waarop zou je nog reactie willen? Over de filters heb ik nu even genoeg gezegd, vind ik.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 17:25:46 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65806428
wat ik nog graag zou weten is, wanneer je je via pm opgegeven hebt voor een van de openstaande vragen bij het FokFotografentopic, hoelang duurt het dan voordat je weet of je mag gaan of niet?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 17:37:48 #147
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65806782
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Ynske het volgende:
wat ik nog graag zou weten is, wanneer je je via pm opgegeven hebt voor een van de openstaande vragen bij het FokFotografentopic, hoelang duurt het dan voordat je weet of je mag gaan of niet?
Ik heb voor een aantal zaken nog overleg met de reporter die heen gaat. Als duidelijk is welke vorm dat precies gaat hebben, dan ga ik dat terugkoppelen naar iedereen die daarop heeft ingeschreven (gaat over de EFF en CF) omdat dan wellicht mensen niet meer willen.
Daarnaast hebben meerdere mensen op meerdere dingen ingeschreven, en dat wil ik dus leuk verdelen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65809982
quote:
Ik snap dat dat topic rustig is ja.....het wordt niet bijgewerkt en loopt tot 2008 Ik zal zo eens kijken....
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 19:37:36 #149
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65810112
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik snap dat dat topic rustig is ja.....het wordt niet bijgewerkt en loopt tot 2008 Ik zal zo eens kijken....
Het topic loopt tot en met 2008.
En in 3 jaar 7500 views genereren vind ik niet echt veel als je ziet hoeveel views andere topics trekken in een paar maanden.

En thnx voor de hulp!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:48:12 #150
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65810490
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

En in 3 jaar 7500 views genereren vind ik niet echt veel als je ziet hoeveel views andere topics trekken in een paar maanden.

En thnx voor de hulp!

komen ook niet dagelijks dingen bij. dus eens in de paar maanden kijken is vaak voldoende.
niet echt een leuk F5 topic
pi_65810884
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

En thnx voor de hulp!
Wat jij wil

Kijk eens: Evenementen-kalender (poging 2)
pi_65811126
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat jij wil

Kijk eens: Evenementen-kalender 2009
Wat te doen om bij te dragen?

11&12 april - Paaspop - Schijndel - http://www.paaspop.nl/
pi_65811971
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Wat te doen om bij te dragen?

11&12 april - Paaspop - Schijndel - http://www.paaspop.nl/
Kan ik toevoegen, maar er staat vrij expliciet in de voorwaarden dat pro-spullen niet zijn toegestaan op hte festivalterrein en daarnaast is het ook nog eens een betaald festival. Ik heb bewust zoveel mogelijk de betaalde muziekfestivals weggelaten.

Zeg het maar...is het handig als we hem erbij zetten?
pi_65821371
quote:
sorry hoor maar wat heeft is nu wel belangrijk voor jullie?
de fotowedstrijd? daar hebben jullie al over na gedacht en overlegd en gebrainstormd
anders was dat topic niet open gegaan

NU word er gevraagd om de evenementenkalender bij te werken .....
kwestie van knippen en plakken....heb je geen overleg voor nodig.
pi_65839403
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:22 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Waarop zou je nog reactie willen? Over de filters heb ik nu even genoeg gezegd, vind ik.
Qeen ER eire zegt :

Ik snap dat het eenvoudiger is om een nieuw forum te voorzien van subfora, omdat je dan vanaf scratch meteen alles ingedeeld hebt, en dat dat hier natuurlijk een puist werk met zich meebrengt omdat, naar ik aanneem alles handmatig moet worden overgezet naar de subfora. Maar daar moet toch een mouw aan te passen zijn? Kun je niet iemand inschakelen die daar de tijd voor heeft en dus tijdelijk de rechten krijgt om alleen dat te doen? Dus topics verplaatsen naar het correcte subforum? Dus geen toegang achter de schermen en al die andere flauwekul, maar gewoon, topics verplaatsen?

Want ik begin sterk de indruk te krijgen dat hem daar de schoen wringt en dat jullie gewoon geen zin of tijd hebben om alles over te zetten.

Daar reageer jij/jullie niet op.

dus ignore?

zo lees ik het , en als ik het fout heb dan hoor ik dat graag van ER
pi_65839665
is er nu al een topic in TTK over de fotowedstrijd?
zo ja een linkje want ik kan het niet vinden....
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 09:16:44 #157
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65842782
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef prupke het volgende:

[..]

Qeen ER eire zegt :

Daar reageer jij/jullie niet op.

dus ignore?

zo lees ik het , en als ik het fout heb dan hoor ik dat graag van ER
Lezen blijkt ook een vak. Mijn reactie op een dergelijke vraag van Ynske. Die had ElizabethR ook gelezen trouwens.
quote:

[..]

Nee hoor, dat zal het werk niet zijn. Dat valt reuze mee namelijk. Dat is ook geen criterium geweest om het nu nog niet te doen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 8 februari 2009 @ 09:16:51 #158
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65842783
Ik vind het erg verwarrend (en zo te zien ben ik niet de enige) dat dit topic in fot staat: [fototopic] Abandoned Places
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 09:18:40 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65842795
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:16 schreef ..bennie het volgende:
Ik vind het erg verwarrend (en zo te zien ben ik niet de enige) dat dit topic in fot staat: [fototopic] Abandoned Places
Hoezo? Deels in een inspiratietopic, deels een "show je eigen foto" topic en deels beetje mensen lekker krijgen voor urban. Ik vind hem hier prima...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 09:26:15 #160
73911 ultra_ivo
pi_65842855
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:16 schreef ..bennie het volgende:
Het zou hooguit een verandering van tag behoeven naar [Verzameltopic]. Dit soort topics vidnt ik altijd prettig. Kun je je foto's kwijt die niet goed genoeg zijn voor een showcase of waar je er niet genoeg van hebt voor een showcase (of als je gewoon geen zin hebt een showcase te openen).
  zondag 8 februari 2009 @ 09:34:39 #161
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65842914
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:26 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Het zou hooguit een verandering van tag behoeven naar [Verzameltopic]. Dit soort topics vidnt ik altijd prettig. Kun je je foto's kwijt die niet goed genoeg zijn voor een showcase of waar je er niet genoeg van hebt voor een showcase (of als je gewoon geen zin hebt een showcase te openen).
Het zijn dus geen eigen foto's in dat topic.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:18 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hoezo? Deels in een inspiratietopic, deels een "show je eigen foto" topic en deels beetje mensen lekker krijgen voor urban. Ik vind hem hier prima...
'Urban inspiratie topic' vind ik dan een prima titel, ik verwachte een topic zoals ultra_ivo uitlegt.
  zondag 8 februari 2009 @ 10:38:14 #162
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_65843513
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:40 schreef prupke het volgende:
is er nu al een topic in TTK over de fotowedstrijd?
zo ja een linkje want ik kan het niet vinden....
+En het topic in FOT met de wedstrijd voorwaarden, uiterste inleverdatum, etc. (nog iets meer dan 2 weken schat ik)

Modjes, als jullie bepaalde info nodig hebben waar jullie afhankelijk zijn, waar jullie nog op zitten te wachten, is het geen schande om dat gewoon te posten, het is niet alsof je Iraq binnen gevallen bent zonder legitiem voorwendsel. Maar je kan minimaal een topic openen met wat je qua PS regels vereist, en de rest later aanvullen. Het niet posten van deze relevante info doet imo af aan jullie credibiliteit als moderator. Het schept geen vertrouwen in de positieve dingen die jullie wilden veranderen aan FOT om meer volk te trekken. Het geeft een gevoel dat een blauw jasje belangrijker is dan je mede users van dienst zijn.

Aan de andere kant, het is en blijft FOK. Nuff said. Ik ga mijn fotootjes maken, kzie wel of jullie eisen aan mijn foto's voldoen.
pi_65878239
[showcase] Medische fotografie

Offtopic geleuter van mij en Netsplitter. Maar hij vat de boodschap dus wat mij betreft mag je het eruit knikkeren.
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 18:28:09 #164
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65888170
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Noxa het volgende:
[showcase] Medische fotografie

Offtopic geleuter van mij en Netsplitter. Maar hij vat de boodschap dus wat mij betreft mag je het eruit knikkeren.
Ik ga er even naar kijken en de boel wat opschonen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 9 februari 2009 @ 18:43:48 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65888564
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik ga er even naar kijken en de boel wat opschonen.
En dan kijk je daarna even naar de post van Shark, nietwaar?
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 18:56:29 #166
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65888878
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En dan kijk je daarna even naar de post van Shark, nietwaar?
Ik ga *nu* beginnen aan het centrale topic
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 9 februari 2009 @ 19:43:12 #167
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_65890452
dank U. Dat heeft lang geduurd. Balkenende zal hierover kamervragen moeten beantwoordden

Die andere hoeft niet meer sticky dan toch?
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 20:55:56 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65893214
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef Shark.Bait het volgende:
dank U. Dat heeft lang geduurd. Balkenende zal hierover kamervragen moeten beantwoordden

Die andere hoeft niet meer sticky dan toch?
Die laat ik nog even staan. Mijn collega is bezig met 't topic in TTK. Deze plaats ik dan nog even daar ter aandacht. En dan doe ik hem morgenochtend ofzo weer niet plakkerig maken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 9 februari 2009 @ 23:26:56 #169
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65899332
Ik vroeg me af of de bewerking 'invert' onder de normale photoshopregels valt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  FOK!fotograaf dinsdag 10 februari 2009 @ 16:33:05 #170
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65917569
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik vroeg me af of de bewerking 'invert' onder de normale photoshopregels valt.
invert van een selectie? of 't negatief maken van een foto?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:37:24 #171
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65917762
Dat laatste.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  FOK!fotograaf dinsdag 10 februari 2009 @ 16:55:57 #172
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65918431
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef MissBliss het volgende:
Dat laatste.
Dat is niet toegestaan.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:24:31 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65919517
Ok.
Ziggy played guitar
  FOK!fotograaf donderdag 12 februari 2009 @ 16:35:19 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:38:34 #175
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66007479
Ik wil niet eens weten waarom Tha_erik er al een tijdje niet meer is.
Dat gaat me namelijk geen ruk aan
Maar omdat hij zolang al afwezig is ...en er word niet over gesproken van hoe of wat... (als ie voor 3 maanden op vakantie zou gaan naar de rimboe zou dat gewoon gezegd worden )

Tha_Erik : ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je snel weer terug keert op fot.
indien nodig : wens ik je alle sterkte en goeds toe.
pi_66038765
Euhm..vraagje
waarom staat het fotowedstrijd topic in algemeen en niet in foto's?
  FOK!fotograaf zaterdag 14 februari 2009 @ 09:36:16 #178
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66048075
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef prupke het volgende:
Euhm..vraagje
waarom staat het fotowedstrijd topic in algemeen en niet in foto's?
Ik vond het een twijfel geval

Ze kunnen altijd nog verplaatst worden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 15 februari 2009 @ 20:58:05 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66097073
In het fotografen en modellen topic staan oa deze geplande meets genoemd

[Meet] Gaiapark Kerkrade - 21 februari
[meet] 22-3-09 houten (beurs)

Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009

bij de eerste twee lijkt me helemaal niet dat deze iets van betrekking hebben op dat topic, en de laatste ja ok, je kunt daar mensen leren kennen maar t zijn niet echt meets waar modellen iets aan hebben... als in, er worden geen foto's gemaakt van modellen...
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 15 februari 2009 @ 21:02:16 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66097275
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:

bij de eerste twee lijkt me helemaal niet dat deze iets van betrekking hebben op dat topic, en de laatste ja ok, je kunt daar mensen leren kennen maar t zijn niet echt meets waar modellen iets aan hebben... als in, er worden geen foto's gemaakt van modellen...
Meets stonden nog in de (voor de rest) nu overbodige 2e post genoemd. Maar die meets zijn natuurlijk een prima gelegenheid om als model kennis te maken met wat fotografen.
Huilen dan.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:02:24 #181
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66097284
De laatste meet is natuurlijk wel ideaal als je je gezicht eens wilt laten zien, en op ongedwongen wijze wilt kennismaken met fotografen en/of andere modellen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 15 februari 2009 @ 21:02:44 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66097301
Ha, ik was je voor.
Huilen dan.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:02:48 #183
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66097303
GMTA!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 15 februari 2009 @ 21:07:23 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66097508
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Meets stonden nog in de (voor de rest) nu overbodige 2e post genoemd. Maar die meets zijn natuurlijk een prima gelegenheid om als model kennis te maken met wat fotografen.
die laatste ja, die eerste twee nee
de eerste niet omdat het dan om dieren draait
de tweede niet omdat het een beurs is
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 15 februari 2009 @ 21:08:22 #185
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66097548
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:

denk dat dat van de modellen af hangt.

ik gok zo dat bijna ieder die komt een camera mee heeft.
en het zal niet de eerste keer zijn dat een model de studio in word getrokken om vervolgens door een man of 4 (soms wel meer) gefotografeerd te worden
  zondag 15 februari 2009 @ 21:12:20 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66097699
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

die laatste ja, die eerste twee nee
de eerste niet omdat het dan om dieren draait
de tweede niet omdat het een beurs is
Wellicht, maar zoals PK zegt, je weet nooit hoe het loopt. En kwaad kan 't niet, dus wmb. staan ze daar prima.
Huilen dan.
pi_66132626
Ergens een topic waar je evt iets te koop kan aanbieden? (jaja V&A weet ik al )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2009 @ 20:15:48 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66132802
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef pluisje81 het volgende:
Ergens een topic waar je evt iets te koop kan aanbieden? (jaja V&A weet ik al )
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel III
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:25:44 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66159254
Hoe mijn ratjes te fotograferen? een echt enorm nuttige kick na bijna een jaar...
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:33:54 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66159588
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
Hoe mijn ratjes te fotograferen? een echt enorm nuttige kick na bijna een jaar...
Hij was me al opgevallen idd (omdat hij niet in een subforum stond, dan zijn ze rood ).. maar ik denk dat hij er via google kwam oid.
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:50:14 #191
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2009 @ 21:52:43 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66176311
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
lekker bericht op de FP

FOK!fotowedstrijd februari 2009, abstract en kunstzinnig

linkjes zijn alleen erg slecht gedaan
Das vreemd
In de preview deed ie alles goed... Ik zal het eens checken. Thnx!

edit: ik heb ze even aangepast
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:53:44 #193
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66176376
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Das vreemd
In de preview deed ie alles goed... Ik zal het eens checken. Thnx!
linken dacht ik allemaal naar het bericht, niet waar ze naar toe zouden moeten linken
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:54:05 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66176398
quote:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/106585/-FOK!fotowedstrijd-februari-2009,-abstract-en-kunstzinnig.html#mce_temp_url#
Daar linkt 't naar toe.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2009 @ 21:55:50 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66176506
heb ze aangepast nu
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66183479
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef Xilantof het volgende:
De topictitel zegt genoeg. Het onderwerp voor deze maand is abstract en kunstzinnig.

Dit jaar zal de insteek anders liggen dan voorgaande jaren. De onderwerpen worden per maand gepresenteerd. Niet meer vooraf weten wat er komt. Elke maand een nieuwe verrassing.

Door andere organisatorische zaken die ontstaan zijn door mijn PR-activiteiten en afwezigheid van collega's zijn dingen veranderd en wat stil komen te liggen die eerder opgepakt hadden moeten worden.
Daarover zullen we hier in elk geval niet uitweiden.

Het onderwerp van deze maand heeft een soort samenwerking met Theater, Taal & Kunst
Hierin zal een topic verschijnen waarin ook gediscussieerd kan worden m.b.t. de wedstrijd. Zie het als een soort kruisbestuiving

Dit topic staat even sticky om zo ook even het "centrale topic" af te vangen. Deze zal morgen geopend worden. Hierin zullen vooralsnog niet veel wijzigingen optreden.

Dit topic mag gebruikt worden op de manier zoals gewend is van een fotowedstrijddiscussietopic.

Vragen/opmerkingen m.b.t. de wedstrijd graag in FOT Feedback zodat dit topic z'n doel kan behouden.

wat Mevr zegt :
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, de kruisbestuiving werkt echt fantastisch

Ik denk dat ik begrijp dat je liever meer kruis wil bestuiven binnen FOK! maar ik heb het vermoeden dat je dat beter met andere subfora kan doen

HIer loopt het idd niet storm
helaas....
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:53:01 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66183629
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:44 schreef prupke het volgende:

[..]

wat Mevr zegt :
[..]

Ik denk dat ik begrijp dat je liever meer kruis wil bestuiven binnen FOK! maar ik heb het vermoeden dat je dat beter met andere subfora kan doen

HIer loopt het idd niet storm
helaas....
Ja, van TTK had ik ook meer verwacht, dat valt wat tegen. Maar we moeten afwachten wat het wordt, en we kunnen moeilijk halverwege de wedstrijd samenwerking met een ander forum zoeken.
Huilen dan.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:30:19 #198
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66193840
Ik ben nu al benieuwd naar wat er uit de samenwerking met ONZ naar voren gaat komen .
[/cynisme]
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:30:46 #199
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_66195736
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
Van TTK had ik inderdaad meer verwacht, maar we wachten af. Verder is dit meer iets voor FB dan het wedstrijd-topic.
Ze voldoen anders bijna precies aan mijn verwachtingen
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:30 schreef ..bennie het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar wat er uit de samenwerking met ONZ naar voren gaat komen .
[/cynisme]
ja, daar moest ik ook aan denken

Misschien dat het met het MED forum nog wat wordt.
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:40:31 #200
79550 Ymke
your ghost
pi_66207489
Het topic en de wedstrijd worden in ttk nou ook niet echt gepromoot he? Het staat niet sticky , de mods daar doen nu ook niet echt veel om het het onder de aandacht te brengen

Dit gaat zo niet lukken he?
Wat kunnen jullie / wij hier aan doen en evt voor volgende maand beter doen

Weten jullie al met welk subforum jullie volgende maand gaan samenwerken , en is dat goed voorbesproken?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')