Deze kwam ik tegen in de SC van iemand.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:43 schreef CompuMess het volgende:
Gelukkig nieuwjaar y'all!
(vers van daarnet...)
beste standen zijn de programmeer standen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:48 schreef raaavi het volgende:
ik heb,dankzy de perfect werkende vuurwerk stand dus wat stuks.nog afwachten hoe ze eruit zien op een 22 inch scherm. Op een 3inch was het wel mooi. Mja. We'll see
Ik stond buiten inde kou.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
beste standen zijn de programmeer standen...
ben ik niet met je eens, gewoon lekker zelf instellenquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
beste standen zijn de programmeer standen...
Miscommunicatie alom.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, gewoon lekker zelf instellen
dat bedoelde ik ook met programmeer standen. (niet de voraf ingestelde van "cameramerk" zelf)quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, gewoon lekker zelf instellen
uit de losse hand of op statief?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Curiosity het volgende:
Canon Powershot A580.
Met ingestelde vuurwerk stand.
In Schiedam.
Niet bewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is zeker mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef Noxa het volgende:
Afgelopen nacht 1 lucky shot gehad uit de hand net op het moment toen er een pijl klapte. Maar echt mooi is ie niet. Heb ook niet m'n best gedaan. Was druk bezig met knallen en champagne drinken. ff geen foto's.
Van de zomer in Frankrijk wel netjes met statief in de weer geweest. Toen kreeg ik dit eruit:
[ afbeelding ]
Die is erg mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef Noxa het volgende:
Afgelopen nacht 1 lucky shot gehad uit de hand net op het moment toen er een pijl klapte. Maar echt mooi is ie niet. Heb ook niet m'n best gedaan. Was druk bezig met knallen en champagne drinken. ff geen foto's.
Van de zomer in Frankrijk wel netjes met statief in de weer geweest. Toen kreeg ik dit eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef Noxa het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |