abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65768023
Vlak na nieuwjaar maakte ik met een groep Esperantisten een excursie naar het openluchtmuseum van Pribylina in Slowakijė. Zoals gebruikelijk bij zulke groepsexcursies moet je moeite doen om geen storende personen in beeld te krijgen.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)
pi_65768797
Vindt foto 1) erg mooi, geeft mooie sfeer ervan.

Ik ben daar ook geweest, maar wel in de zomer
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_65770529
Jammer dat je bij foto 2 niet even door de knieen bent gegaan , je kijkt nu tegen een groot stuk boom aan terwijl het paard in combinatie met de houten huisjes en de sneeuw een heel boeiend plaatje had kunnen opleveren.

Wat is foto 6 voor iets /winkel?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:32:36 #4
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_65770994
Lekkere winterse plaatjes.

foto drie is apart, zo'n eenzaam kruis in de sneeuw, foto 5 zit mooie diepte in.
Leuk om naar te kijken.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_65774410
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef Ymke het volgende:
Wat is foto 6 voor iets /winkel?
Inderdaad, een kruidenierswinkel van dik 100 jaar geleden.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:32 schreef pea4fun het volgende:
foto drie is apart, zo'n eenzaam kruis in de sneeuw,
Erg eenzaam was dat kruis niet, er stonden er een aantal omheen. Maar deze was de leukste.
pi_65816077
Lekkere heldere kleurtjes. Ben ik niet van je gewend Ik vind dat kruis best een aparte foto. Ok gekaderd denk ik. Ik vind #4 de beste uit de serie. Zo'n doorkijkje is niet zozeer apart maar wel sfeervol. Bij zowel de eerste als de laatste vind ik de schaduw erg overheersen maar goed...daar doe je niets aan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65837290
Ik vind foto 3 en 6 mooiste, deze zijn voor mij het meest sprekend. 1 en 7 vind ik ook mooi maar zijn naar mijn idee wat meer ansichtkaartfoto's en ook zoals PdeHoog zegt de schaduwen zijn wel erg aanwezig.

Bij foto 5 vind ik het idee leuk, maar door de drukke achtergrond valt het onderwerp een beetje weg.
pi_65839234
Foto 6 is met teveel groothoek genomen. En voor de rest zijn de foto's te contrastrijk om een rustgevend beeld te kunnen overbrengen.

Maar toch, wel leuk om te zien. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')