Ten eerste iedereen bedankt voor de reacties! _O_ Het geeft me in ieder geval een beetje richting. Naast de opmerkingen zitten er een paar nuttige tips tussen die ik zeker ga gebruiken (Vooral de tip van Veldmuis vind ik wel wat hebben, op die manier wordt je goed "gedwongen")
Eens kijken of ik van het weekend voldoende tijd kan vinden om het uit te proberen. Ik heb wel gemerkt dat je hiervoor inderdaad goed de tijd moet uittrekken.
Foto 2 was een lastig geval, aangezien die een beetje onderbelicht was. Dit heb ik dus behoorlijk moeten ophelderen, en vervolgens weer ruisreductie toegepast, omdat dat een storend was (daardoor dus scherpte verloren)
Naar de omzetting van de kleuren moet ik nog kijken (Ik heb nu in Camera RAW simpelweg omgezet naar grijstinten (inderdaad geen z/w) en daarna met contrast, ophelderen e.d. gespeeld). Evt. ook behouden van kleur.
Voor bathducki (geen probleem dat je hier post hoor :)); Een foto zet je als volgt neer:
1 | [img]http://www.url.nl[/img] |
Als je je foto op fotosites zoals photobucket zet, kan je daar gelijk al de link met img tags kopieren.