Hoog Stephen King gehalte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Je kent ze wel: foto's die raar zijn, waar je een raar/eng gevoel bij krijgt. Als je ze hebt: post ze hier en vertel het verhaal ervan!
TS begint:
[ afbeelding ]
Ik heb deze foto vorig jaar gemaakt. Ik ging die dag die bergen in en ben helemaal niemand tegen gekomen. De stoetjeslift hing stil en de mist dempte ook al het geluid: het was muisstil. Zo nu kwam er een vlaagje wind voorbij die de stoeltjes heen en weer deed gaan, met een piepend geluidje als gevolg.. Het was creepy maar ook prachtig..
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyatquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb dat altijd bij van die verlaten steden die al sinds de jaren 80 ofzo helemaal uitgestorven zijn.
Wat is het verhaal hiervan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef babba het volgende:
[..]
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stad in de buurt van Tjernobyl.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hiervan?
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
tja dat weten jij en ik...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?
Dat HDR, maar het wel wat te onrealistisch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef babba het volgende:
[..]
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja echt serieus dude... de hoax van de eeuw!! echt nog steeds hulde voor de maker...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=42825
Inderdaad, hele toffe thread en sowieso creepy foto's.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja echt serieus dude... de hoax van de eeuw!! echt nog steeds hulde voor de maker...
Zolang je maar op asfalt blijft is er niks aan de handquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
de set van sawquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oowja even voor de TS...
Deze heb ik gemaakt in Provinciaal ziekenhuis te Bloemendael
Redelijk creepy place... En met deze foto heb ik nog de Fok halloween wedstrijd gewonnen
[ afbeelding ]
ja en dat letterlijk naast de hockey velden in bloemendaelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |