Hoog Stephen King gehalte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Je kent ze wel: foto's die raar zijn, waar je een raar/eng gevoel bij krijgt. Als je ze hebt: post ze hier en vertel het verhaal ervan!
TS begint:
[ afbeelding ]
Ik heb deze foto vorig jaar gemaakt. Ik ging die dag die bergen in en ben helemaal niemand tegen gekomen. De stoetjeslift hing stil en de mist dempte ook al het geluid: het was muisstil. Zo nu kwam er een vlaagje wind voorbij die de stoeltjes heen en weer deed gaan, met een piepend geluidje als gevolg.. Het was creepy maar ook prachtig..
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyatquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb dat altijd bij van die verlaten steden die al sinds de jaren 80 ofzo helemaal uitgestorven zijn.
Wat is het verhaal hiervan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef babba het volgende:
[..]
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stad in de buurt van Tjernobyl.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hiervan?
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
tja dat weten jij en ik...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?
Dat HDR, maar het wel wat te onrealistisch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef babba het volgende:
[..]
Uitstekend voorbeeld is natuurlijk Pripyat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja echt serieus dude... de hoax van de eeuw!! echt nog steeds hulde voor de maker...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=42825
Inderdaad, hele toffe thread en sowieso creepy foto's.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja echt serieus dude... de hoax van de eeuw!! echt nog steeds hulde voor de maker...
Zolang je maar op asfalt blijft is er niks aan de handquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen kijkt me elke keer raar aan als ik zeg dat ik daar misschien heen ga op vakantie
tis wel Urbex paradise daar !!
de set van sawquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oowja even voor de TS...
Deze heb ik gemaakt in Provinciaal ziekenhuis te Bloemendael
Redelijk creepy place... En met deze foto heb ik nog de Fok halloween wedstrijd gewonnen
[ afbeelding ]
ja en dat letterlijk naast de hockey velden in bloemendaelquote:
Ik zie het echt niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:05 schreef T42 het volgende:
let op het deurtje
[ afbeelding ]
alle foto's
http://www.groenekever.nl(...)dex.php?pagina=fotos
dit gebouw is dag hierna gesloopt
Ik zie het grijze deurtje en ik zie niet wat er nou eng aan isquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet?
Kan naar dat deurtje kijken wat ik wil..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie het grijze deurtje en ik zie niet wat er nou eng aan is
Zo kun je het noemen ja. Otzenrath en de omliggende dorpen worden langzaam opgevreten door de nabijgelegen bruinkoolmijn Garzweiler-II, eigendom van RWE. De mijn is 300m diep en in omvang zo groot als de stad Keulen, en voorziet die stad ook van stroom. Het gat moet nog twee keer zo groot worden, en veroorzaakt een enorme milieuschade, tot in Nederland aan toe, onder andere omdat het grondwaterpeil kunstmatig wordt verlaagd met zo'n 300 meter.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:22 schreef Het_Biertje het volgende:
en...waarom was het een spookstad? chemisch ongeluk?
Zei de bosjostie zelf...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tja dat weten jij en ik...
maar de gemiddelde bosjosti ( als in collega's)......
daar durfte ik niet in namelijk was voor onder het podium.quote:
omdat ze allemaal uitgekocht zijn, en het dorpje langzaam in een dagbouwmijn veranderd. (ofwel opgegeten word)quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:22 schreef Het_Biertje het volgende:
en...waarom was het een spookstad? chemisch ongeluk?
Heb ik dus voor niets bijna mijn neus door het beeldscherm heen gedruktquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef T42 het volgende:
[..]
daar durfte ik niet in namelijk was voor onder het podium.
verder valt er niet veel aan te zien
was het niet spannend? owjah daarna moest ik dus snel weg de politie was gebelt. (dat was te spannend)quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb ik dus voor niets bijna mijn neus door het beeldscherm heen gedrukt![]()
Tevens TVP.
moet je eigenlijk het hele verhaal erbij linken. dat die gast een camera had gevonden en toen al die foto's postte en dat er een paar creepy pics tussen zaten. hoax of niet het was wel vetquote:
er is nog altijd straling in tsjernobyl maar als je er voor een korte tijd bent is het niet zo schadelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zei de bosjostie zelf...![]()
Tis vast al stralingsvrij daar, have fun!
Fijne vakantie gewenst alvast! Leuk hoor...goh...poeh..
ik heb een aantal reddings projecten gevonden op die sitequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
moet je eigenlijk het hele verhaal erbij linken. dat die gast een camera had gevonden en toen al die foto's postte en dat er een paar creepy pics tussen zaten. hoax of niet het was wel vet
edit: zagg dat de link al werd gepost
[..]
er is nog altijd straling in tsjernobyl maar als je er voor een korte tijd bent is het niet zo schadelijk.
Deze site staat vol met creepy foto's erg toffe locaties.
http://www.urbex.nl/portal.php
wat zijn reddings projecten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb een aantal reddings projecten gevonden op die site
Och, het lijkt me interessanter dan een dertien in een dozijn zon-en-strand vakantie hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:51 schreef zhe-devilll het volgende:
aha, ja das wel tof, hoe haal je die op dan? gewoon er langs gaan met een platte wagen ofzo? en onderhandel je überhaupt met de eigenaar? :pquote:
denk een brief te schrijven naar de burgemeester daar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef ikJur het volgende:
[..]
aha, ja das wel tof, hoe haal je die op dan? gewoon er langs gaan met een platte wagen ofzo? en onderhandel je überhaupt met de eigenaar? :p
Ik zag 't ook niet meteen, maar volgens mij staat er iemand in de deuropening (links) naar de fotograaf te kijken..quote:
Verhaal derachter is dat het een foto van het huis in de plaats Amityville, beter bekend van de film.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zag 't ook niet meteen, maar volgens mij staat er iemand in de deuropening (links) naar de fotograaf te kijken..
quote:Op 13 november 1974 vermoordt in de Amerikaanse plaats Amityville de oudste zoon van het gezin DeFeo zijn beide ouders, zijn twee jongere broers en zijn twee jongere zusjes. Later verklaart hij aan de politie dat hij dit deed omdat stemmen in het huis hem dit bevolen.
Ongeveer een jaar later betrekt een gezin van vijf opnieuw het huis waar deze feiten werden gepleegd.
hahaha typisch! werk jij ook bij mij hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en idd het is ook maar net hoe lang je daar verblijft...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Och, het lijkt me interessanter dan een dertien in een dozijn zon-en-strand vakantie hoor.
Hij hoeft echt niet de reactor zelf op te zoeken, de spookstad zelf is ws net zo interessant. En straling vang je overal, vraag me af hoe gevaarlijk een ritje door Chernobyl is vergeleken met bijvoorbeeld een intercontinentale vlucht...
Of jullie hebben me enorm in de maling genomen of ik zie het echt niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zag 't ook niet meteen, maar volgens mij staat er iemand in de deuropening (links) naar de fotograaf te kijken..
is nix in te zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:34 schreef kvdv het volgende:
[..]
Of jullie hebben me enorm in de maling genomen of ik zie het echt niet?
Indien geen grap vind ik het tijd dat iemand er een cirkeltje omheen paint...
Indien wel grap...![]()
Voor alle duidelijkheid... deze foto dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef T42 het volgende:
[..]
is nix in te zienwou effe de fokkes wat huiswerk geven,
En ik verwees naar de foto die Ronalld heeft gepost!..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:34 schreef kvdv het volgende:
[..]
Of jullie hebben me enorm in de maling genomen of ik zie het echt niet?
Indien geen grap vind ik het tijd dat iemand er een cirkeltje omheen paint...
Indien wel grap...![]()
Voor alle duidelijkheid... deze foto dus:
[ afbeelding ]
quote:
..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef T42 het volgende:
[..]
is nix in te zienwou effe de fokkes wat huiswerk geven,
of toch wel?
[ link | afbeelding ]
zelfs met de cirkel zie ik niets anders dan een vlekquote:
download hem en vergroot hemquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs met de cirkel zie ik niets anders dan een vlek
vond 't er anders vrij saai, wel indrukwekkend hoor, vooral de natuur die 't dorpje over nam, maar creepy. 't was wel even creepy toen we erachter kwamen dat 't plafond waar we op liepen niet helemaal jofel meer was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Stad in de buurt van Tjernobyl.
als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
vond 't er anders vrij saai, wel indrukwekkend hoor, vooral de natuur die 't dorpje over nam, maar creepy. 't was wel even creepy toen we erachter kwamen dat 't plafond waar we op liepen niet helemaal jofel meer was.
En alle toeristen komen er slechts 1 keer zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet? In en om Tjernobyl zijn dagelijks rondleidingen toch?
als je hand in midde legt lijkt het onder wel een jongen helemaal geen figuur meerquote:
plafon van riool misschien??? daar loop je boven namelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...
tvp, leuk topic
topic helemaal gelezen? je mag daar dus 3 uur rond hangen en dat is dan redelijk veilig. in usa zijn stenen/rivieren die netzoveel straling hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En alle toeristen komen er slechts 1 keer zeker![]()
Is dat niet nog radioactief gebied??
Lijkt me overigens wel heel interessant om een keer te zien.
d'r is ook nog iets boven 't plafond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
als je op een plafond kunt lopen ben je ook best creepy...
tvp, leuk topic
Zoeken zal derhalve geen probleem zijn, jezelf een weg banen door miljoenen kilo's beton gaat je grootste probleem dan worden. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Och, het lijkt me interessanter dan een dertien in een dozijn zon-en-strand vakantie hoor.
Hij hoeft echt niet de reactor zelf op te zoeken, de spookstad zelf is ws net zo interessant. En straling vang je overal, vraag me af hoe gevaarlijk een ritje door Chernobyl is vergeleken met bijvoorbeeld een intercontinentale vlucht...
Wat een engerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van een creepy clown, die niet echt uit is op het plezierig vermaken van mensen.
Genomen bij een pretpark in Halloweentijd.
Ik zie daar wel een schim op de foto, maar wat moet dat nu voorstellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef Row-1 het volgende:
Spookklooster St. Anna Ter Muiden, zelfgemaaktDie plek is ontzettend creepy.
[ afbeelding ]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een schim op de foto, maar wat moet dat nu voorstellen?
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Misschien kun je er een gezicht in zien.
ik zie een dikke negerin op het hele huis, het lijkt wel nacht johquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:40 schreef Becherovka het volgende:
Ik zie een dikke negerin op een kapstok zitten. Maar misschien ligt dat aan mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |