abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64574324
Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik toch nog enig sinds goed zit met dit topic. Ik heb wel een topic gevonden met vuurwerk maar niet met overige foto's nu ben ik zelf een 112 fotograaf (freelance) maar wil hier wel in verdergaan ik heb een compilatie gemaakt van de buitenbrandjes en brandweer/politie uit de Regio Groningen maar 3 plaatjes die dicht bij ons zijn omdat we het anders wel heel erg druk hadden. Ik hoop dat er meer mensen zijn met dit soort foto's!!!

dit is een video compilatie van foto's die ik heb gemaakt omdat ik nogal wat foto's had dit doe ik normaal ook niet!
Klik hier

Nog bedankt voor de hulp harajuku

[ Bericht 13% gewijzigd door tsfBully op 02-01-2009 23:45:31 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:21:58 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64574330
Post dan foto's
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64576495
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Post dan foto's
Pcies, ik haat filmpjes die geen filmje blijken te zijn
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_64600286
quote:
dit is een video compilatie van foto's
De Reactie van Harajuku was omdat ik perongeluk op invoeren had gedrukt toen ik deze topic gemaakt had daarbij had ik ook al gezegd dat het geen video was, maar (lees quote)
pi_64605200

En aangezien ik te lui ben atm om zelf wat te typen over de brandjes -> http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9471 (ook mijn tekst dus maakt eigenlijk heulemaal niks uit )
  FOK!fotograaf zaterdag 3 januari 2009 @ 11:04:53 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_64608082
Die eerste van Timmos
Lekker ongeinteresseerd een brandje uittrappen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_64635124
Sja, er zijn leukere dingen te doen met oud en nieuw dan steeds hiervoor uit te moeten rukken .. Gelukkig viel bij mij alles net op de terugweg, die toen 1,5 uur duurde in plaats van een kwartier, ook nog is precies mooi in de route ..

Brandje is overigens wel geblust, was een vloeistof die brandde dus ging niet zo makkelijk met de voeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')