SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 19-12-2008 09:55:45 ]Hardloper.
IG @webkim
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hierquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef TearSong het volgende:Ik geloof dat we er laatst ook al achter waren gekomen dat een groot deel van de mensen die hier posten een vriend/man hebben die programmeur zijn of iig. iets 'geeky' zijn, welcome to the club
ik durfde ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Idd grappig die overeenkomst, maar dat heb ik al vaker gemerkt op fora dat als je iets leuk vind, dat het meerdere overlappingen kan hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hier
Deze draagster heeft ook een eigen programmeur, maar die mocht mijn website niet programmeurereren, dat kan deze nerd selluf. Sterker nog, mijn programmeur heeft mij gevraagd een website voor 'm te programmeurereren.
Eenschquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Cattie, als het rugdragen met de doek niet lukt dan kun je nog altijd je toevlucht nemen tot de mei-tai of de Yamo. Er zijn een aantal verschillende manieren van rugdragen, dus alle kans dat als de ene manier (na wat oefenen) niet lukt er een andere is die je beter ligt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:00 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Kersjes, Devin had er zin in!
Mij lijkt rugdragen zo eng. Ive heeft bij mij alleen in een mei-tai achterop gezeten en nu bij mijn man in de Yamo. Misschien met de baby maar eens naar een meet gaan en dan proberen.
Ik kom er trouwens achter dat Didymos allemaal mooi specials heeft, waaronder ook nog Fische Petrol Wolle. En dat die doeken binnen no-time uitverkocht zijn en dan voor grof geld elders aangeboden worden..
Nog mooier dan op de foto?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook een redelijk nerd-stel, hoewel ik meer va de software ben en hij van de hardware. Houdt alles mooi in evenwicht
Comfy Joeys is binnenJeetje wat mooi in het echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Wie zat er op je rug?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ticoojij gaat de goeie kant op met rugdragen zeg
Ik had vanavond Koen voor het eerst in Green Tea... maar ik had nogal slordig geknoopt, althans samen met vriendlief, want hij zat op mijn rug. Evengoed vond Koen het allemaal wel best en viel mooi in slaap
Katjaquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Macka66 het volgende:
Hee Tearsong, welke doek heeft er een verfbad gehad?
Nee dat staat deze knoop niet echt toe, die gaat over de beentjes heen en niet er onderdoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar bij jou ziet het er heerlijk en stevig uit. Ik haalde trouwens wel die lappen onder haar beentjes door naar voren toe. Ik zie dat jij dat niet hebt gedaan?
Tearsong heeft een secure high backcarry geknoopt. Daarbij gaan de staarten van de doek niet onder de beentjes door.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Tearsong, jouw kleine zit er goed in zeg. Knap. Ik heb het één keer geprobeerd, op de rug, maar Stella wurmt zich dan direct in onmogelijke posities. Sowieso, ook op de buik, haalt ze nu meteen der armpjes eruit. En als ze dat op mijn rug doet
. Ik blijf het vooralsnog eng vinden
.
Maar bij jou ziet het er heerlijk en stevig uit. Ik haalde trouwens wel die lappen onder haar beentjes door naar voren toe. Ik zie dat jij dat niet hebt gedaan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef TearSong het volgende:
[..]
Katja
Zinnober is mooi, hij staat jullie ook zo goed!
Daarom ben ik zo blij met mijn Yamoquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:14 schreef E.T. het volgende:
ik merk wel dat ik dragen met al die winterjassen lang niet zo leuk vind als zonder jassen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het universum aan het samenspannen tegen iemand hier.
Maar heel mooi geworden, die Katja zo.
Zinnober is heel anders dan ik van een Indio had verwacht. Ik kende alleen zwart-witte en rood-witte katoenen Indio's van aaien. Maar Zinnober is veel dunner.
Jouw beschrijving van je blauwe wollen Indio en vooral ook de foto's lieten mij niet los. En die kleur van Zinnober... Dus heb ik maar een goed gesprek met de katten gehouden
Ze gaan dus wel licht vervilten.quote:Schurwolle
Tücher mit Wolle müssen schonend behandelt werden. Das heißt: nur bei 30°C waschen, nicht schleudern und nicht in den Trockner. Wolle verfilzt leicht, aber das kennen Sie ja von Ihren Wollpullovern.
Is niet van mijn hand hoor, ik kwam alleen het linkje even spammen.quote:
Klik.quote:Op maandag 15 december 2008 07:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, dat is idd een mooie doek.Lijkt van veraf heel anders
Zo helemaal effen had ik ook wel stoer gevonden.
Lana? Wat voor doek is dat? Heb je daar een linkje van?
Ik zou voor 5 gaanquote:Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een Medley Rio op het oog van 4,5 meter. Kan ik daar wat mee met confectiemaat 48 of is 5 meter een beter idee?
quote:Op maandag 15 december 2008 08:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
In het voorbijgaan roept ze over haar schouder: "Het ziet er op je website veel makkelijker uit...!"![]()
![]()
![]()
Kom jij ook naar de Den Haag meet? Dan kan ik je amazonas weer teruggeven (al wil ik niet, uiteraard. doe mn best hem wat zachter te krijgenquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Foto's zijn wel aan de donkere kant, doen de groene doek niet echt ten goede hoor! Zal eens binnekort een overdag-foto maken
Kan die draagdoekenmeet niet eerder?!
Het lukt me verdorie gewoon niet om te rugdragen (nee Davinia ook niet met een zak aardappels:P)
Op de filmpjes kan ik ook heel gedecideerd en rustig knopen. Over het algemeen trouwens wel. Maar gisteren moest het vanuit de auto. Wat betekent: Thomas zijn jas uittrekken. Hem vanuit het zitje op mijn knie zetten, terwijl ik met een voet op de achterbank steun. Het midden van de doek vinden. Doek om zijn schouders leggen. Hem op mijn rug supermannen en zo snel mogelijk afknopen, zodat ik jas/poncho aankan voor we alletwee onderkoeld raken. Haastige spoed is zelden goed dus.quote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef TearSong het volgende:
[..]Hier heb ik even hardop om moeten lachen! Het is natuurlijk ook wel zo dat het er op de filmpjes allemaal heel makkelijk uitziet en soepeltjes gaat, terwijl dat (bij mij in ieder geval wel) lang niet altijd even makkelijk en soepel gaat.
het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef p_iglet het volgende:
GRMBL ik heb gewoon nog steeds geen rooster voor de 2e helft van januari en februari.![]()
Maar als ik goed doortel dan ben ik het weekend van 1 februari wel vrij.
Lovely en Davinia, mooie doeken
dat ken ik, vrijdag horen wat je ma tm zo moet werkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef simmu het volgende:
[..]
het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef Webkim het volgende:
OP is aangepast.
Wij kregen gisteren trouwens onze kerstdoek binnen: Zara Red.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef cattie het volgende:
[..]
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?![]()
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef beefcake het volgende:
Ik vind de visjes ook leuk! En is ook mijn sterrenbeelden die van de hond, maar die draag ik niet
![]()
Mijn rug wil ook nog langer meequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het niet
Ja zo'n maat heeft de mijne ook, daar zullen wel geen plaatjes van zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
wellus!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja zo'n maat heeft de mijne ook, daar zullen wel geen plaatjes van zijn
Joh wat gaaf! En ik vind hem erg mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef Macka66 het volgende:
Of ik dan misschien als goedmakertje voor hetzelfde bedrag een unieke One Of A Kind Evo wilde met handgemaakte vintage sari stof. En nou word ik dus binnenkort niet hip maar oude hippie![]()
Ach arme Tico. Nee een hond hoort te lopen. Zeker de mijne met zn overgewicht.quote:
Ongeveer 3,5 meterquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Webkim het volgende:
Aan wat voor lengte denk je dan Grijs?
Daar kan ik je niet aan helpen dan. Ik had je misschien wel een weekje aan een 2.7 kunnen helpen of evt. een 4.2. Mijn drie-zoveel is al uitgeleend.quote:
Ichthusvisjes zijn echt anders hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef Webkim het volgende:
Sinds iemand het een ichtusvisjes doek noemde vind ik hem niet meer zo leuk.![]()
Maar who knows: het is wel wol en vissen is Thomas' en mijn sterrenbeeld.
Dat was de eerste groene doek die ik idd op het oog had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef DaviniaHR het volgende:
(Llewella, vind je mn green paprika niet mooi dan?)
Ik zat hetzelfde te denken. maar om nou een geleende doek te leen aan te bieden is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia heeft mijn 5.2 amazonas te leen, maar hij mag best uitgeleend worden hoor! (Davinia vind hem mooi maar erg lang)
bij de lange doek handleiding zit er ook eentje voor de korte doek. meer is altijd beter! morgen ga ik knutselen met die knoop. ter afwisseling van de kerstversiering ophangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Leuk simmu, een slendang! (En zo leuk om Selene te zien)
Zat er een gebruiksaanwijzing bij de doek? Zo niet dan staan hier alvast wat handige knoopmethodes voor een korte doek. Het belangrijkste bij een korte doek is dat 'ie goed tot in de knieholtes van het kind komt en dat de bovenrand goed aangespannen is. Je kunt als de doek lang genoeg is ook een schuifknoop gebruiken, zie het schuifknoopfilmpje van Webkim.
Hij is heel ergquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, hoe draagt je Green Paprika? Doe eens een review!
in februari gaat Slingomama BB-slens verkopen
Omdat ze nog niet veel tweedehands verkrijgbaar zijn op ebay.de?quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef owlet het volgende:
Wat leuk om te lezen, Davinia. Ik vraag me toch af waardoor je eigenlijk zo weinig BB-slens voorbij ziet komen op fora, terwijl het echt lekkere doeken zijn
13e maand, kerstbonusquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady 's handen jeuken....
Er staat op een "ander" forum een indio natur te koop voor niet al te duur.. maarrrrrrrrrrrrr twijfel
uhm die heb ik niet dus waar ik een 13e maand of mijn eigen bonus vandaan haal is maar weer de vraagquote:
Ja dat was mijn indruk ook. Nu snap ik ook best dat het voor de zomer/lente ook een fijne doek kan zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef cattie het volgende:
De wollen indio vind ik juist helemaal niet benauwend, heel luchtig juist.
Allergisch voor wol?Jammer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Geen wol voor mij macka
Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat mijn jas wol bevat vind ik al erg genoeg
Degene die ik op het oog heb is een gewone Indio Natur 4.6 en volgens mij voor een redelijke prijs
Ja zeg.... hij was toch te langquote:Op woensdag 24 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Cattie, wat mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
P_iglet, wat leuk! Een draagjas voor je verjaardag! (Wanneer ben je jarig, dan?) Hoe werkt zoiets, eigenlijk? zit er een constructie aan de binnenkant waar je je kind in hangt of zo?
Guus, zie er goed uit!
Oh, de didymos simon vind ik ook nog steeds leuk
LL, wat nou als je een bepaalde gekleurde amazonas aan een zeker persoon verkoopt?![]()
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg.... hij was toch te lang![]()
muts
Och schat... in dat gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?
ik ook van jou
ik zou em wel gratis willenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och schat... in dat gevalPM me maar wat je er voor wilt hebben
reddende engel
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Bijna geen enkele.. Wereldwinkels/alternatieve winkels hebben wel eens korte, niet rekkende liggen, geen ringslings zover ik weet. Prenatal en sommige babyspeciaalzaken hebben wel eens rekkende doeken liggen. Ringslings heb ik nog nooit ergens te koop gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Fuente het volgende:
Bij welke gewone winkels kun je draagdoeken kopen? Wij willen zaterdag namelijk gaan shoppen en ik koop er liever 1 in een gewone winkel, om meteen te testen(we gaan in eerste instantie kijken voor een ringsling!)
ik heb eventueel belangstelling, zal ik pm'en?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie oh wie kan er draagdoeken inkorten?
Ik heb binnenkort een amazonas 5,2 (ja, die ene van LL)en die mag een stukkie korter.
Wie helpt mij?
En nu ik toch bezig ben, zou ik iemand blij maken met een dark blue Medley Satin 4m?
Ahquote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Jaaah! Dat zou super zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik hier een paarse ringsling heb liggen, die wij niet gebruiken! Wil je hem hebben om te proberen?
Foto?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Dankzij een beetje hulp van Webkim (die had haar ebay gegevens wel klikklaar, en ik hier op het werk niet.)
komt er een ultramarin Indio maat 6 deze kant op, voor een wel heel leuk prijsje.
ehm, stukkie afknippen en omzomen maar?quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
En in de herhaling, wie zou er een draagdoek kunnen inkorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |