quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga voor de blauwpaarse
Maar ik pas me makkelijk aan
Kijk een sop marktplaats... Ik heb mijn eerste daar voor 15 euro, inclusief verzendkosten gevonden!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef lxa het volgende:
Mijn dochter is nu 4 weken en is een zware tante. ik neem haar nu mee in de minimonkey en dat vind ze geweldig.
Nu wil ik natuurlijk ook een draagdoek. Maar ik heb geen idee welke?? welke maat? en ik heb niet veel te besteden dus welke zijn niet te duur en wel erg prettig van stof?
Kijkusniezoboos!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef TearSong het volgende:
ER Webkim? Waar heb je die vandaan? Ik heb hem bij Niina in bestelling staan maar nog geen bericht gehad dat ze hem hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop