abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59740752
Ringslings, Tricot Slens en Tricotti's met rek, Storchenwieges zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Vervolg op Vervolg op Draagdoeken 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 en 9.

handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij Mamatoto
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen

Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes.

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)

Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?

Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6

BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0

Cattie:
korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6

Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio

E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6

lcicle: draagdoek.nl

Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri)

Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.

Kersjes: draagdoek.nl

Macka: Barabarn Chili 2.6 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Ergo NG black-cranberry / Storm Op Zolder Aziatische doek / Mackagemaakte ringsling / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Yamo Moccha Streaks

Maneki.Neko:
TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0

Memmel: Girasol nr. 31 5.2

Owlet: tricot draagdoek.nl / storchenwiege Anna 5,20 / zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta, slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo LaRae 3,60 / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry.

Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika

p_iglet: Ellaroo Christiane 4.6 / Ellaroo Jan 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso

PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai

Reinhilde Ellaroo Mei Tai

Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl / didymos eva 4.7 / didymos indio sonne 4.7 / didymos natural hemp 4.7 / Mr. Mirko MT wraparound sleepy

Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Hoppediz Oslo 4.1 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne

Webkim: Tricot Slen / Ellaroo La Rae 4.6 / Storchenwiege Inka 5.2 / Mister Mirko Mei Tai / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea 4.6 / Girasol Lampo 4.6 / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6

YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend)

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 29-06-2008 21:57:11 ]
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:32:18 #2
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59740762
TVP
pi_59740793
In deel 9 kreeg Vamperotica een leendoek voor de bruiloft, kocht Memmel een Girasol, Macka een Yamo en Chacama een Beco Butterfly.

En ik opperde het idee van een reisdoek.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:

[..]

Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.

Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.

Welke zullen we doen?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_59740829
wel een leuk idee zo`n reisdoek
Saartje
pi_59740937
Wat mij betreft mag Vicky op reis
maar een andere is ook prima, alleen liever geen 5,2m want daar kunnen we hier in wonen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:41:51 #6
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59740939
Ik vind het een super idee. En ben ook voor de girasol. En als ik terug ben van vakantie mag mijn beco ook best een rondje maken.....
pi_59741020
Wat leuk, zo'n leendoek! Daar wil ik zeker aan mee doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:46:51 #8
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59741046
Ik heb geen voorkeur, het kiezen van de doek laat ik maar even over aan de experts
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:49:25 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59741099
Lampo! (of was dat met dubbel p?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59741159
Ik wil wel meedoen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59741609
Het wordt dus een Girasol. Rest nog de keuze tussen Pacifica (nr. 2, blauwpaars), Lampo (nr. 3, geeloranjeroodbauwwit gestreept), Cocoa Almond (nr. 7, bruintinten) of Fuoco (nr.8, wijnoranjerood).

Hardloper.
IG @webkim
pi_59741669
Ik ga voor de blauwpaarse
Maar ik pas me makkelijk aan
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:55:50 #13
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59742819
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga voor de blauwpaarse
Maar ik pas me makkelijk aan

Same here.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:56:12 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59742832
Mag ik ook in het lijstje???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59742910
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Memmel het volgende:
Mag ik ook in het lijstje???
Bedoel je in de OP? Daar sta je nu bij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59743422
De Doorstuurdoek. Hij gaat naar p_iglet, vamperotica, yppy, kersjes.
ET en Chaca, wilden jullie -em ook? Ik dacht aan twee weken p.p., maar als het lijstje langer wordt kort ik dat in naar acht of negen dagen, zodat ik -em wel nog voor de winter terug zie. Hoewel, sneeuwfoto's van een travelwrap, da's ook wel boel koel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59744837
Mijn dochter is nu 4 weken en is een zware tante. ik neem haar nu mee in de minimonkey en dat vind ze geweldig.
Nu wil ik natuurlijk ook een draagdoek. Maar ik heb geen idee welke?? welke maat? en ik heb niet veel te besteden dus welke zijn niet te duur en wel erg prettig van stof?
pi_59747713
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef lxa het volgende:
Mijn dochter is nu 4 weken en is een zware tante. ik neem haar nu mee in de minimonkey en dat vind ze geweldig.
Nu wil ik natuurlijk ook een draagdoek. Maar ik heb geen idee welke?? welke maat? en ik heb niet veel te besteden dus welke zijn niet te duur en wel erg prettig van stof?
Kijk een sop marktplaats... Ik heb mijn eerste daar voor 15 euro, inclusief verzendkosten gevonden!
Het was/is een tricot slen, beetje grijs joggingpak idee... Het fijne van deze doek vind ik ( En ik ben ook nog maar een beginner, dus als de "kenners" straks wakker zijn krijg je vast veeeel meer info) dat ie lekker zacht is en fijn wat meerekt.
Ik heb niet lang daarna ook voor ongeveer hetzelfde bedrag een babybundler (zwart) gekocht, ook weer via marktplaats. Het fijne van deze vind ik, buiten dat ie net als die andere lekekr zacht en meerekkend is, dat ie net wat breder (of eik best een stuk) als die andere is, zo had ik het idee dat ik mn kleintje toch net wat meer "in kon pakken" Nu ie rechtop zit, maakt het niet zo veel verschil meer eik (Stevig zit ie voor mn gevoel toch wel!)
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:52:32 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59753606
Ik ga zo Lilah weer eens in de mei tai vouwen. Is een tot over de knie broekje met t-shirt en dun jasje warm genoeg, of al te warm?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59753813
Het is erg benauwd buiten Kim. Ik zou het jasje lekker laten. Ze heeft jou al als kruik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59755452
We zijn met Earthy Rainbow naar het park geweest.

Hardloper.
IG @webkim
pi_59761646
ER Webkim? Waar heb je die vandaan? Ik heb hem bij Niina in bestelling staan maar nog geen bericht gehad dat ze hem hadden
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59761785
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef TearSong het volgende:
ER Webkim? Waar heb je die vandaan? Ik heb hem bij Niina in bestelling staan maar nog geen bericht gehad dat ze hem hadden
Kijkusniezoboos!

Nou eh, ik heb hem daar ook besteld.
Maar ik kon niet wachten, dus deze is tweedehands. Ik zat te denken dat Earthy Rainbow misschien zelfs wel op reis kan. Er komt er dus half/eind juli toch nog een aan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59762114
Juli/augustus volgens de mail die ik heb Veeeels te lang!

Hoe issie in het echt?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59762164
Hij is jammie. Maar het is geen wondermiddel voor bwccn00bs. Ik ben vandaag tot twee keer toe vol in mijn nek gekotst. Uiteindelijk hebben we het maar bij een ruck en een fwcc gehouden. Ik heb die workshop zo! nodig! En langere armen zouden ook prettig zijn.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')