Of eenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef owlet het volgende:
Is een mei-tai (geen wrap tai maar een gewone met smallere banden), lifter ofergo
niet iets, Chacama?
Als ik nu een koelere doek zou kopen dan zou het een girasol worden, denk ik.
edit: dat wat p_iglet zegt dus![]()
Ja en mijn handen jeuken nu dus gruwelijk. Ik heb nog wat centjes van mijn verjaardag liggen..... oooooh. dubio..... Ik denk toch dat het hem gaat worden. pffffff, hoe ga ik dit aan manlief bregen.... ahum.... kindertoeslagquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:37 schreef owlet het volgende:
oei, die is ook wel érg mooi...En duur....
Ik zou het gewoon doen
edit: ik lees net op de site van een van een buitenlandse beo-verkoper dat ze niet naar andere landen mogen verzenden als er al een verkooppunt in dat land is![]()
Dan zal ik maar niet vertellen dat de Yamo ook nog eens goedkoper is (via ebay)quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef chacama het volgende:
Jeetje Macka, maar goed dat ie al besteld is, want een Jamo is ook wel heul mooi. En vooral de verschillende kleurcombi's. Maar, ik heb hem besteld. Matra aan: nee, chacama, neeeeeeeeeee!!!!
Ik heb wat gemist geloof ik? Waar is de workshop van Eva? (wel een lieve dame trouwens, ben ze al een keertje tegengekomen op een LLL-bijeenkomst)quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Webkim het volgende:
Kunnen de mensen die zich hebben aangemeld voor de Eva-workshop op 26 juli mij even hun mailadres pm-en?
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:04 schreef vamperotica het volgende:
Oe wat een leuk idee...Een reisdoek!!
Hoe had je dat in gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |