En je adviseerd de Girasol t.o.v. jouw ellaroo omdat Maud al zwaarder is? En is die dan echt wel lichter dan de hopp? Pffff wat een vragen weer!!
Memmel leuk, kom je de 12e dan ook naar de meet bij Macka???
De heupknoop die ik gebruik is de schuifknoop en dan over 1 schouder. Lange stuk extra onder en dan weer over de beentjes heen.... maar dit is ook nog steeds geen duidelijk verhaal.

Owlet, de ergo heeft dus nog een heupband. Dat maakt het alweer aantrekkelijker. Ik twijfel nog. Zijn die trouwens wel een beetje te betalen?
twijfel, twijfel, twijfel
De reden dat ik een andere draagdoek/drager zoek is omdat we eind juli voor een week in Malden zitten op een zweefvliegveld. En daar waar Fleur luisterd, wil ik het risico met Maud niet lopen. Als ik ze dan veilig bij me kan houden, dan zou dat erg prettig zijn. De ergo is eigenlijk misschien ook wel een goede optie omdat manlief, dan misschien wellicht, als ie het echt ziet zitten ook zou kunnen dragen. (ja, hij is niet zo van het knopen enz.) Uiteraard wil ik hem daarna ook nog wel vaker gebruiken, maar dit is wel mijn hoofdmotivatie.
Zo hem eigenlijk moeten kunnen leasen voor een proeftijd
[ Bericht 47% gewijzigd door chacama op 26-06-2008 12:55:15 (reactie op owlet) ]