quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga voor de blauwpaarse
Maar ik pas me makkelijk aan
Kijk een sop marktplaats... Ik heb mijn eerste daar voor 15 euro, inclusief verzendkosten gevonden!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef lxa het volgende:
Mijn dochter is nu 4 weken en is een zware tante. ik neem haar nu mee in de minimonkey en dat vind ze geweldig.
Nu wil ik natuurlijk ook een draagdoek. Maar ik heb geen idee welke?? welke maat? en ik heb niet veel te besteden dus welke zijn niet te duur en wel erg prettig van stof?
Kijkusniezoboos!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef TearSong het volgende:
ER Webkim? Waar heb je die vandaan? Ik heb hem bij Niina in bestelling staan maar nog geen bericht gehad dat ze hem hadden
De ER komt van liinalapsi.fiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:41 schreef p_iglet het volgende:
Zodra je dat wondermiddel voor BWCCnoobs gevonden heb wil ik dat ook graaaaaaaaaag weten.
Zelfs een ruck tied at front gaat de minstens de helft van de keren niet goed. Dan weet Pepijn zijn voetjes naar beneden te krijgen door zich te strekken, en probeert dan op mijn broekband af te zetten om over mijn schouder uit de doek te klimmen![]()
Ik heb ook zo mijn hoop gevestigd op die workshop voor wat betreft het rugdragen. En nu hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn leidinggevende hoor dat ik die dag vrij ben, nog steeds geen bericht terug dat mijn ruiling goedgekeurd is![]()
![]()
Waar hebben jullie die ER besteld?
Ik kwam vandaag ergens een nieuwe blauwe didimos nino maat 5 tegen voor omgerekend 64 euro (+ porto vanuit canada)
Weet trouwens iemand een duidelijk schemaatje te vinden met vergelijkingen tussen al die verschillende didymos doeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kom af en toe errug leuke tegen!
ja...Ghehehe... K liet eerst die met die geckootjes aanquote:
Ik was nog bezig met "omrekenen"quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef TearSong het volgende:
Die ga ik dus echt kopen. Veels te leuk!
Ik ga even overleggen... Maar k denk ut wel! (ben tot nu toe nog geen verzendkosten tegengekomen..)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:57 schreef TearSong het volgende:
oh nou ja de koers is gunstig!En als jij hem ook wil kunnen we misschien samen bestellen om verzendkosten te besparen...
Zo ver was ik nonnie... Da's wel n beetje veul ja!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef TearSong het volgende:
ik wel...fedex economy, 97 dollar!Ik ga de customer care even mailen want dat kan goedkoper :s
Oh nu wil ik ECHT die Indio hebbenquote:
Oh ik kreeg omgerekend ¤51,89 en dan nog verzendkosten erbij dus. En op didymos zijn ze ¤99,60, nou zijn die aanbiedingen wel oude motiefjes geloof ik, maar dat maakt mij dus niks uitquote:Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
ik had het al gezien, scheelt inderdaad een stuk dan, 57 euro is nog wel te doen
Yayquote:Op zondag 29 juni 2008 18:19 schreef Webkim het volgende:
Houden jullie met het inschepen van doeken wel rekening met invoerrechten? Ik was laatst ook de lul. Goedkope doek + 15 Euro porto + 21 Euro aan de deur aan de postbode.![]()
K_i_m en Lady S, ik heb jullie op het lijstje gezet.
Gil!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Yay. Geef maar een gil als ik gegevens moet doorpm'en
.
das niet zo moeilijk..quote:
zoiets?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef owlet het volgende:
Ah, canada. Dat kan ook het verschil in verzendkosten verklaren![]()
Volgens mij is er voor dat bedrag ook wel een hoop moois te vinden op TBW
ok, een vriendin van me is net bevallen. Ik heb een ringsling voor haar maar ik ben er niet helemaal tevreden over en het liefst wil ik toch iets knoopbaars aan haar geven omdat je dat wat minder snel voor jezelf koopt maar er misschien wel heel erg aan verslingerd kan raken![]()
Wie weet een niet te dure doek, mag tweedehands (maar dan wel in goede staat)? Kleur, type, etc. maakt me niet zo heel veel uit, die keuze maak ik wel als ik ik weet wat er te koop is.
* owlet TBW afspeuren gaat
Ik kan birdie's room overigens wel aanraden, maar *als* je er gaat bestellen zet dan in de opmerkingen er even bij dat ze hem als gift moet versturen en dan niet de volledige waarde voorop de envelop moet zetten. Ik had namelijk niks aangegeven en toen had ze hem uit zichzelf netjes als gift verzonden, maar wel netjes de volledige waarde voorop de envelop gezet. Toen kreeg ik dus alsnog een bedrag erbovenop gebaseerd op die waarde.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef texelonia het volgende:
Doek+verzendkosten is 118 dollar; met Amerikaanse dollars wordt dat dan ¤68,80 en met Canadese dollars wordt het ¤67,84
Mijn man zit in het import en export en douane gebeuren en volgens mij is het zo dat je wel bezwaar kunt maken tegen een te hoog ingeschatte waarde hoor, je hebt toch je order? Het is wel zo dat er bij invoer de waarde van de portokosten bij de waarde van je product geteld wordt. En als dat totaal dan onder een bepaalde grens blijft (dat verschilt of het als textiel of kleding of whatever wordt gezien) dan betaal je geen invoerrechten. maar als je het echt wilt weten, wil ik het hem wel even laten uitzoeken??quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef Llewella het volgende:
Vanbuiten de EU kopen kan idd problemen geven met invoerbelasting.
Als je zo onder de 40 euro blijft en/of als gift laat aankruisen op de doos dan is het meestal geen probleem.
Maar ze pakken nog weleens random pakketjes eruit bij de douane, en dan is het zelfs zo dat als ze aan de waarde twijfelen zelf een waarde kunnen bepalen die veel hoger kan uitvallen, en daar gaat dan belasting overheen.
Ik koop vrij veel vanuit amerika enzow en heb er zelf nog nooit mee te maken gehad, maar ik ken meiden die wel fiks hebben moeten betalen, zelfs waarbij de waarde ruim het dubbele werd ingeschat dan de daadwerkelijke betaalde prijs, en je doet er niks tegen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |