abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59333388
Ringslings, Tricot Slens en Tricotti's met rek, Storchenwieges zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Vervolg op Vervolg op Draagdoeken 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 en 8.

handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij Mamatoto
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen

Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes.

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)

Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?

Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6

BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0

Cattie:
korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6

Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio

E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6

lcicle: draagdoek.nl

Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri)

Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.

Kersjes: draagdoek.nl

Macka: Barabarn Chili 2.6 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Ergo NG black-cranberry / Storm Op Zolder Aziatische doek / Mackagemaakte ringsling / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Yamo Moccha Streaks

Maneki.Neko:
TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0

Owlet: tricot draagdoek.nl / storchenwiege Anna 5,20 / zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta, slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo LaRae 3,60 / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry.

Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika

p_iglet: Ellaroo Christiane 4.6 / Ellaroo Jan 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso

PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai

Reinhilde Ellaroo Mei Tai

Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl / didymos eva 4.7 / didymos indio sonne 4.7 / didymos natural hemp 4.7 / Mr. Mirko MT wraparound sleepy

Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Hoppediz Oslo 4.1 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne

Webkim: Tricot Slen / Ellaroo La Rae 4.6 / Storchenwiege Inka 5.2 / Mister Mirko Mei Tai / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea 4.6 / Girasol Lampo 4.6 / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Storchenwiege Vicky 4.2 / Girasol Fuoco

YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend)

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 26-06-2008 16:51:19 ]
pi_59333506
laatste 2 posts
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Webkim het volgende:
quote:
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef p_iglet het volgende:
wat heb je nu weer binnen???
pi_59333643
Webkim........ Heb je de loterij gewonnen joh, of gewoon een super goeie baan??
zitten ze al in de wasmachine?

Mijn ER 'Kirsten' is binnen en ik heb m als t goed is morgen in huis!

[ Bericht 13% gewijzigd door DeLiedje op 12-06-2008 13:54:15 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:33:15 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59333816

Ben benieuwd wat er uit die pakjes komt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59334564
ik ook heul... Wébkim! joehoe... waar ben je?? Thomas, liefie, stuur je mam eens hierheen!
pi_59334680
Spannend!!
pi_59334771
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef DeLiedje het volgende:
Webkim........ Heb je de loterij gewonnen joh, of gewoon een super goeie baan??
zitten ze al in de wasmachine?

Mijn ER 'Kirsten' is binnen en ik heb m als t goed is morgen in huis!

[ afbeelding ]
Ik doe elk jaar iets compleet onzinnigs met mijn belastingteruggave. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld nogal eh.... veel sportkleding gekocht (best nuttig aangezien ik toen nog fulltime in de fitness werke), het jaar daarvoor ging het geld bij mijn potje voor de spiegelreflex en tja, mijn huidige tic is dus babydragen.
Er zijn de afgelopen weken al best wat doeken mijn voordeur gepasseerd en sommigen hebben het nog niet eens 3 dagen uitgehouden voor ik ze weer heb verkocht; ik vind het zo leuk om van alles uit te proberen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59334776
webkim! maak eens open joh
Saartje
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:08:27 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_59335009
Pakketje open u!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:09:09 #10
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59335026
Ja toe nouuuuu. Maak oooooopeeeeeeennnnnnnn....

* Noli. weet iig van 1 pakje wat erin zit..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_59335215

Tadaaa! Eenmaal Girasol ( ) en eenmaal Sleepy Nico for the daddy.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59335296
Wat mooi! Vooral die met geel en oranje.

De mei tai is gisteren bezorgd en Anna heeft er al even in gezeten. Geen foto's nog, want de accu is leeg. Vanochtend zijn we lopend met Ulli naar het zwembad gegaan. Anderhalf uur enkele reis. Terug maar een stukje met de trein, scheelt toch een half uur. Op de terugweg ging ze slapen en heb ik haar ingepakt. Toen we langs een middelbare school met pauze liepen hadden we erg veel bekijks.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59335331
Ohh die 1ste is zo mooi
pi_59335370
Grappig, al die verschillende girasols bij verschillende winkels! verwarrend ook een beetje
Ik vind de kleuren *hier* bijvoorbeeld véééél mooier dan bij de eerder genoemde sites!
Chococabana
kiwi

edit: Webkim, mooi hoor!

Yppy, draag je Anna nog voorop of zit ze op je rug?
pi_59335374
Oeh, wat lekker om dat van de belasting centen te doen ja, jezelf verwennen , hier gaat alles in de spaarpot voor de verhuizing eind dit jaar... (ook leuk...)

En moooi! die laatste... Vaderdagkadootje? Mooi!
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:20:52 #16
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59335376
Owwwww... Zo is ie NOG mooier..
Maxi, Midi & Mini
pi_59335477
Owlet, vanochtend zat ze aan de voorkant. Achter knopen vind ik erg moeilijk omdat ze zo veel beweegt. Met de mei tai zat ze wel achterop, dat ging veel makkelijker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59335537
Yppy! Die foto's krijgen we dan toch zeker nog wel? Anderhalf uur gelopen zeg, wow! Zie je wel dat dragen een hele goede work-out kan zijn. En grappig inderdaad dat je soms zo'n attractie bent met een draagdoek.

Owlet, Girasol laat nu en dan anderen een 'lijn' maken. De Chococabana en Kiwi zijn Kati Girasols. Kati is een studente die in haar vakanties haar eigen Girasollijn verkocht. En goed nieuws, want de Katigirasols gaan half juli weer in de verkoop. Ik wacht met smart op mijn earthy rainbow!

Deliedje; de sleepy nico is idd voor vaderdag.

Noli; ik vind -em in het echt veel mooier dan op de foto waar ik -em van kocht. En zo zacht ook... Maar als ik -em nou zo weer beu ben pm ik je onmiddellijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Webkim op 12-06-2008 14:47:20 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_59335541
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:20 schreef owlet het volgende:
Grappig, al die verschillende girasols bij verschillende winkels! verwarrend ook een beetje
Ik vind de kleuren *hier* bijvoorbeeld véééél mooier dan bij de eerder genoemde sites!
Chococabana
kiwi
Oh die Cocoa Almond en inderdaad die Kiwi
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:55:15 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59336331
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef Webkim het volgende:

Noli; ik vind -em in het echt veel mooier dan op de foto waar ik -em van kocht. En zo zacht ook... Maar als ik -em nou zo weer beu ben pm ik je onmiddellijk.
quote:

Maxi, Midi & Mini
pi_59336566
Ik wil een Hoppediz erbij voor koudere dagen (jah je verzint wat om nog een doek te kopen)
Ik twijfel nog tussen de Rio of de Havana.....kies toch de Rio

Hihi

Prachtige doek Webkim!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2008 15:04:00 ]
pi_59339250
Zo, ik ben eindelijk achter de naaimachine gekropen!

In dezelfde kleur als de luiertas (Dat was toevallig )

Nou hopen dat ie ook praktisch en degelijk is in gebruik.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59339625
Mooi geplooid!
wat voor proefkonijn heeft daar zo'n schattig mutsje op?
pi_59339714
Mooi zeg!
Ik heb gisteren getracht een sling te naaien, maar het is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Dus ik kan echt heel oprecht zeggen:knap gedaan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59339725
Dat is een roze TY beanie knuffelkat Met toepasselijk hello kitty mutsje

Bedankt voor de complimentjes
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')