SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een keertje met wat minder spam
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 10-12-2008 14:07:49 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee, ik gooide hem dicht, maar was er al op voorbereidquote:Op woensdag 26 november 2008 17:13 schreef chacama het volgende:gooide ik hem dicht? Oeps, zal de gluhwein geweest zijn *hips*
Nou, via een ander forum ken ik wat Belgische vrouwen die dragen en die zeggen ook dat je niet overal draagdoeken tegen komt. In Duitsland hetzelfde. Ik denk dat dat een gevalletje 'het gras is groener bij de buren is'quote:Op woensdag 26 november 2008 17:08 schreef Bereka het volgende:
[..]
En is Belgie of idd Duitsland, Engeland, kom je dan ooveral draagdoeken tegen.Hier bij ons zijn vooral veel kinderwagens en buggies.
Consider it done!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:16 schreef mrien het volgende:
Troel, wil je dit linkje bij mij nog even toevoegen?
Chimparoo Juliet 5.2
Ben benieuwd naar de foto's van Green Tea van LovelyLady en Mojito van Kim
Een mailtje [of een PM], dat lijkt me een goed idee. Ook voor dit soort mededelingenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:29 schreef Troel het volgende:
Macka, als het goed is krijg je binnenkort een mailtje van een vriendin van me die op zoek is naar een doek
quote:
Wilde even wat recht trekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Een mailtje [of een PM], dat lijkt me een goed idee. Ook voor dit soort mededelingen
[..]
![]()
Ik vind Davinia dragend met die twee heerlijke jochies toch ook wel een hoogtepuntquote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
HIER kan je de foto's bekijken van vandaag. Met Girasol Green Tea als hoogtepunt
Verdere foto's van Green Tea volgen nog. Hij is nu eerst even aan het drogen
mooie kleur is die Green Teaquote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
HIER kan je de foto's bekijken van vandaag. Met Girasol Green Tea als hoogtepunt
Verdere foto's van Green Tea volgen nog. Hij is nu eerst even aan het drogen
Ja dat was erg grappig, Sander die zat in de hopp op Davinia's rug. En ze hield natuurlijk Eli vast en toen gingen ze kiekeboetje (zoals Sander het zegt) spelen. Die 2 koters een hoop lol (wij ook hoor).quote:Op woensdag 26 november 2008 17:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind Davinia dragend met die twee heerlijke jochies toch ook wel een hoogtepunt
En ja,meer actiepics van Green Tea graag! Hartstikke fijn dat je 'm binnen hebt.
Ik ook..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:44 schreef owlet het volgende:
(*knipje*)
En over draagjassen: ik was van plan een draagjas te maken maar aangezien Avalon voorlopig nog lekker op mijn buik zal hangen begin ik nu toch te twijfelen over de prettymum jas. Aangezien ik nu toch echt een jas moet hebben kan ik dan maar beter gelijk een draagjas kopen
Jij ook een helm opdoen dan, tegen maaiende armpjesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Helaas, geen foto vandaag. Ze was obstinaat. Het nephuilen kon ik nog negeren, maar die twee slaande armpjes in mijn gezicht gingen mij toch net tever.
Maar hij is wel echt heel mooi.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef TearSong het volgende:
Mojito komt als het goed is vandaag binnen!
Hartstikke handig!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor wie de schuifknoop nog niet snapt..
handig he?
LL, als we allebei naar de draagdoekmeet komen dan neem ik m'n draagpop voor je mee zodat je ter plekke wat kunt proberen.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Idd eng en vooral naar voor ons beide... de enige keer dat Koen op mijn rug zat hielp vriendlief mij... en dat ging prima. Koen sputterde een beetje tegen maar zat later prima. Kind heeft vast nu een trauma en wil nooit meer achterop...
Voorlopig even niet dus denk ik. (of misschien nog een poging op de draagdoekmeet, mits ik kom)
He zo eentje heb ik er ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
en vriendlief is vreemde mensenschuw en dan al die vrouwen bij elkaar = eng hoor
Jahquote:Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef p_iglet het volgende:
zal vriendlief meenemen naar een meet, dan kan hij jullie mannen aansteken
hier een draagpapa die graag mee gewild had naar de draagdoekwandeling maar toen moest werken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meenemen naar de meet, misschien vinden ze elkaar wel aardig
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Het is helemaal lekker als je die een keertje dubbelslaat naar buiten met een molton of spuugdoekje ertussen. Dan heb je een iets dikkere en lekker zachte rand.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Merci!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.
4.2 is volgens mij de ideale kangaroe/rugzak maat.
In de papieren handleiding staat de Kreuzwiege als te doen vanaf maat 5, bij de link vanaf maat 6![]()
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeetquote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Hij draagt overigens wel, al moet ik helpen met knopen. Hij stelde zelfs voor om Tomas te dragen tijdens de wandeling in Utrecht maar Tomas bleef liever bij opa en oma
Ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeet
Ik heb dan ook nog wel iemand
Dat zou nog best kunnen jaquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Macka66 het volgende:
Ja, zeg. Straks is de voorwaarde voor een locatie nog dat er een netwerk ligt waar de heren met hun laptopje op in kunnen prikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |